Tulin tänne katsoin kaikki kuvat. Päätin yrittää pistää tämmöisen kilometrikommentin, eli yksi juttu tähän alkuun, olen kuvisluokalla kritiikki voi olla ehkä hieman rajua, koska luokallamme olemme kaikki tosi äänekkäitä toisten töistä. Joten älä välitä.
Tiikeri: Hmm, kuten sanoit, ihan ok kuva. Lukuunottamatta alareunaa. :roll: Se ei tosiaan ole kovin onnistunut, mutta niinkuin ne sanovat: harjoittelu tekee mestarin.
Olit onnistunut tiikerin raidoissa tosi hyvin, silmät oli eriparia. Inhimillinen virhe. Minullakin käy niin usein ja se siitä työstä sitten. Takaosa oli aika haalea, en tiedä johtuuko se itse työstä, mutta siltä se vähän ehkä näytti.
Elehvantti: Tää oli ihan hieno, mutta taidat olla niitä piirtäjiä, jotka pehmentävät lyijykynän jäljen? :roll: No siinä ei sinänsä ole mitään
vikaa, mutta se tekee työstä sottaisen eikä kovin viimeistellyn näköistä. Ja norsu tosiaan näyttää vähän keskeneräiseltä. Veden noi laineet olivat vähän hassut, mutta kuka niitä nyt oikeasti osaa piirtää? Ei edes meiän kuvisope osaa sitä.
Monta kirahvia: Vasen ylhäällä, no se oli varmaan paras näistä kaikista. Piirustusjälki oli vahva, hyvä niin. Silmät vähän eritasolla mutta pikunviilaaja kun olen, niin katson kaiken tosi tarkkaan. Oikealla: Tämä oli hieno kanssa, mittasuhteet oli just presiis.
Vähän taas sitä pehmennystä siellä näkyi, takaosa oli haalistunut, tosin luulen, että se johtuu siitä, että käsi oli jotenkin hinkannut sitä piirrettäessä. En tiedä. Vasemmalla alhaalla oli sitten se huonoin. Siinä just näkyi tämä pehmentäminen huomattavasti enemmän kuin muissa. Se teki työstä sottaisen, vaikka kirahvilta näyttikin.
Lintu: Tää oli todella hieno. Värit oli tosi sopivat, tykkäsin kovasti. Teksti siellä ylänurkassa häiritsi vähän.
Halaukset: joku taisi jo sanoa, aika yksinkertaiset. Ekassa ei ollut pehmennystä, jes! Tota, asento. Heh. Vähän outo, mutta jos sen ajattelee erilalla silleen että ne ei ole ihmisiä, niin sitten toimii hyvin. Taustalle olisit voinut tehdä jotain, vaikka jonkin pimeän nurkan, tyyliin.
Toka oli ihan hyvä. Tommonen asento aika hankala piirtää että toi oli yritys hyvä kymmenen. Vähän keskeneräinen, sanoisin että jos miehen hartiat ovat noin leveät, niin kyllä naisen takaa olisi voinut nähdä vähän alavartaloa..?
Suula: PEHMENNYS. Ei muuta. Värit hyvät, alkuperäinen oli hienompi.
Ruokki: Ihan hyvä, alkuperäinen oli hienompi taas, taidan olla niitä ihmisiä jotka pitävät enemmän tästä kynänjäljestä.
KLEO: Hieno hevonen! tosi kiva väritys, teksti oli vähän häiritsevä, oisin mielummin halunnut nähdä hepan kokonaisena kuin kuin sitä tekstiä. Ja kaula on hyvä.
KLTO: Se taitaa olla hevosen silmä. Joenkit kattelin sitä niin että siinä taitaa olla joku hahmo ottamassa kuvaa..? Ihan kiva, mut miksi vain silmä?
Marjat: Ah, rakastin tätä työtä! Tässä on aivan ihanat värit! Aivan ihana, oikeesti. Joo se mötikkä on pahainen mötikkä, mut mötikkä mikä mötikkä.
Pääkallopuu: Ihan makee idea, maa olisi voinut olla paremmin väritetty. Puu aika stereotyyppinen, mutta puu onkin tosi vaikea piirtää oikean näköiseksi. Kallot oli hienoja.
Nalle: Apua, en yhtään tiiä, mutta se näyttää tosi tutulta. Ja sen on kiva, hyvin väritetty, tykkäsin paljon. Kerro, mistä piirretystä toi on, oon ihan tyhmä kun en tajua!
Kaiken kaikkiaan oikein hienoja töitä. Sitä pehmennystä ei kannata, varjostuksesta tulee aidompi jos käyttää viivoja ja vahvistaa tummista kohdista sen verran kuin tarvitsee.
Jotain vielä piti sanoa, mutta mieleen ei nyt tule. Tästä tuli kunnon kommentti. Huh!