Luku 8
Draco astui ulos tarvehuoneesta 10 minuuttia Harryn jälkeen, että saisi olla hetken rauhassa ja miettiä tapahtunutta. Kaikki oli tapahtunut niin nopeasti. Hetki sitten Draco oli juossut Harrya karkuun henkensä edestä ja oli yhtäkkiä päätynyt suutelemaan hänen kanssaan ja juttelemaan heidän tilanteestaan. Kai he olivat nyt pari. Se ajatus sai Dracon hymylemään. Kyllä se hänelle sopi, että he olivat pari Harry oli kumminkin hyvännäköinen ja oli aina ollut. He eivät tunteneet toisiaan kumminkaan vielä kovin hyvin ihmisinä, mutta nyt heillä oli siihen loistava tilaisuus.
Kun Draco astui sisään Luihuisen oleskeluhuoneeseen Blaise ryntäsi häntä vastaan kuin kanuunan kuula, mutta kompastui mattoon ja lensi naamalleen hänen eteensä ja ynähti lattialta " Hei olet elossa ! He eivät tappaneet sinua !"
"Siltä näyttää.. Kova meno sinulla..et näytä kovin hakatulta.. " Draco sanoi ivallisesti.
"No et kyllä sinäkään." Blaise sanoi kulmiaan kohottaen ja nousi hitaasti lattialta.
"Tietäisitpä vain.." Draco sanoi unelmoiva ilme kasvoillaan.
"Täh ?" Blaise sanoi hämmentyneenä.
"Eh.. Ei mitään." Draco sanoi huitaisten kättään. "No miten sinä vältyit rökityksen ?"
"Nooh..Ensinnäkin he taisivat olla vielä pahasti päissään. Heidän vauhtinsa hyytyi Tähtitornin portaikossa niin hitaaksi, että olisin voinut jopa kontata ylös ja olisin silti ollut heitä ennen sielä." Blaise sanoi. " No siiten kun he lopulta saivat minut kiinni sanoin vain, että minulla ei ollut mitään tekemistä niiden keksien kanssa.."
"Valehtelija. " Draco sihahti
"Älä keskeytä ! Sen jälkeen kun olin kertonut sen pienen valkoisen valheen heille he tuijottivat minua hetken tietämättä mitä tehdä ja tarjosivat sitten lasillisen tuliviskiä ja kohotimme maljan Tylypahkalle...se oli kyllä outoa." Blaise sanoi lievä hullun kiilto silmissään.
Draco joutui pidättämään nauruaan ajatellessaan Blaisea juomassa tuliviskiä Finniganin,Thomasin ja Longbottomin kanssa.
Yhtäkkiä Blaise avasi suunsa ja keskeytti Dracon ajatukset.
"No mitäs Potter teki sinulle? Löikö? "Blaise kysyi.
"Ei.. kyllä hän käsiäänkin käytti, mutta enemmän huuliaan." Drao mumisi haaveilevana.
"Täh ?" Blaise sanoi jo toistamiseen.
"Eh..hän siis puhui paljon ja osoitteli sormellaan.." Draco sanoi hätäisesti.
"No entäs Weasley ?" Blaise kysyi.
"No..hän..ei ..tehnyt..eh..oikein mitään.." Draco änkytti.
"Ai..selvä." Blaise sanoi katsoen Dracoa vähän oudosti.
"Niin no nyt meillä ei ole enää ongelmia..en usko, että Potter kertoo kellekkään. " Draco sanoi hymyillen hieman.
"Niin ja en usko, että muutkaan Rohkelikot kertovat." Blaise sanoi. " Joten mitä jos menisimme leipomaan lisää keksejä ja laitettaisiin niihin tällä kertaa jotain vahvempaa..niinkuin näitä !" Blaise sanoi ja otti taskustaan pillereitä.
"Blaise...Mitä nuo ovat..." Draco kysyi epäilevänä.
"Buranaa! Poistaa kuulemma kaikki kivut! Hyvin voimakas huume !" Blaise hihkui.
"Blaise...nuo ovat jästien päänsärkylääkettä." Draco huokaisi päätään puditellen.
"Ai..no sitten meiltä lähtee päänsäryt ! Tule !" Blaise hihkui innoissaan.
Draco tunsi itsensä tyhmäksi ja ei voinut olla ajattelematta mitä Harry teki sillä hetkellä.
Samaan aikaan Rohkelikon oleskeluhuoneessa oli kova metakka. Seamus,Ron,Dean,Neville ja Harry palasivat yhtä aikaa. Kaikki näyttivät erittäin tyytyväisiltä paitsi Ron.
"No saitteko Zabini kiinni ?" Ron kysyi nyreänä.
"Joo kyllä saatiin." Neville sanoi.
"Ja..?" Harry kysyi.
"No..hännellä ei ollut mitään osuutta niissä kekseissä ja me.." Dean takelteli.
"Niin ?" Ron kysyi.
"Korkkasimme yhdessä tuliviskipullo,jonka löysin aikaisemmin." Seamus sanoi pirteästi.
"Hullut.." Ron murhati ja istahti nojatuoliin takan eteen.
"No se siitä sitten.." Neville sanoi." Eiköhän mennä nukkumaan."
"Joo mennään vain." Dean myöntyi.
"Menkää te vain minulla on hieman asiaa Harrylle." Ron sanoi tyynesti.
"Ai..." Harry sopersi ja tunsi palan nousevan kurkkuunsa. Tiesikö Ron ?
Kun Neville,Seamus ja Dean olivat kavunneet portaat ylös poikien makuusaliin Ron viittoi Harry istumaan.
Harry ei ehitiny miettiä hetkeäkään kun Ron alkoi rähistä.
"Harry mikset antanut minun löydä häntä !" Ron vaahtosi.
Harry oli täysin ymmällään Ronin purkauksesta ja oli hetken aivan sanaton.
"Ron..hän oli saanut jo tarpeekseen kun minä olin jo löynyt häntä !" Harry yritti selittää.
"Älä yritä Harry !Hänellä ei ollut naarmuakaan ! Mitä oikein tapahtui ! Vaikka Malfoy olisi yrittänyt suudella sinua tai jotain minä en välitä kunhan olet minulle rehellinen !" Ron sanoi todella isämäinen ilme naamallaan.
Harryn naama kalpeni sillä sekunnilla liidun valkoiseksi ja hän tunsi hätääntyvänsä. Ron huomasi Harryn yhtäkkisen kalpenemisen ja katsoi häntä huolissaan.
"Harry...? Mikä sinulle tuli." Ron kysyi ihmeissään.
"Ron minä.." Harry sopersi. "Oletko täysin varma, että haluat minun olevan sinulle rehellinen vaikka mikä olisi ?"
"Öh kyllä..?" Ron sanoi ymmällään. " Sitähän varten minä tässä olen, että voit puhua minulle ihan mistä vain."
Harry ei tiesi, että he olivat Dracon kanssa sopineet, että eivät kertoisi heistä kenellekkään, mutta Harry ei voinut valehdella Ronille.
"Ron..." Harry aloitti. " Minä suutelin Malfoyta. Tai siis Dracoa." Harry sanoi. " Ai niin ja hän suuteli takaisin."
Ron näytti hetken siltä, että ei olisi kuullut mitä Harry sanoi. Mutta sitten hänen hymynsä alkoi hyytymään kasvoilta hitaasti sulavan jääpalan tavoin ja hän katsoi Harryä syvästi järkyttyneenä.
"Johtuuko...johtuiko se niistä kekseistä..?" Hän kysyi kuin toivoen, että Harry olisi sairas. " Pyydän kerro, että se johtui niistä kekseistä."
"No..osittain..mutta kyllä suurin osa oli omaa tahtoa." Harry sanoi silmiään räpäyttmättä, jotta Ron tietäisi, että hän ei valehdellut.
"Joten te olette..?" Ron aloitti.
"Niin." Harry sanoi kepeästi.
Ronin ilme vaihteli nyt hieman hämmentyneestä mietteliääseen.Kunnes hän puhui taas hyvin aikuismaisella äänellä.
"Tietääkö tästä kukaan ?" Hän aloitti.
"Ei..sovimme, ettemme kertoisi vielä kenellekkään joten sinun täytyy luvata kautta henkesi, että et kerro kenellekkään." Harry sanoi painottaen sanaa kenellekkään." Et edes Hermionelle."
"Hyvä on." Ron sanoi ilmeettömästi. "Minä mene nyt nukkumaan." Ja niin Ron nousi tuolista ja laahusti hyvin raskaasti portaikkoa kohden mumisten samalla jotain sen tapaista, että "hinttejä kaikki."
Harry ei voinut olla huokaisemmatta syvään. Ronin reaktio oli ollut hiukan parempi kuin hän olisi uskonut. Kyllä Ron tottuisi vielä ajatukseen ja kun oli tottunut niin muutkin saisivat tietää.
Niine hyvineen Harry nousi tuolistaan ja asteli Ronin perässä makuusaliin.
Seuraavaan kolmeen päivään ei tapahtunut mitään. Aina kun Harry ja Draco yrittivät jäädä juttelemaan tunnin jälkeen joku tuli aina vetämään toisen mukaansa. Erään tunnin aikana Ron aloitti hyvin epämielyttävän keskutelun Harryn kanssa.
"Harry oletko aina tiennyt olevasi homo ?" Ron kysyi kuiskaten Harrylta jottei Hermione olisi kuullut.
"Tuota Ron..." Harry aloitti " En usko olevani homo.."
"AI! Etkö ! Eikö teillä olekkaan mitään juttua Malfoyn kanssa ? Oletko sittenkin hetero ?" Ron kuiski innoissaan.
"Ron..minä taidan olla Bi...Biseksuaali tiedäthän ?" Harry sanoi.
"Ai..no okei." Ron sanoi eikä puhunut mitään enään.
Harry oli tyytyväinen hiljaisuudesta ja keskittyi katsomaan Dracoa luokan, joka istui luokan toisessa päässä. Yhtäkkiä Draco käänsi päänsä Harrya kohti niin, että Harry säpsähti. Hän muodosti ääneti huulilleen sanat. "Meidän täytyy puhua.NYT."
Harry ymmärsi vinkin ja nosti kätensä viitatakseen. Kesti hetken ennenkuin professori Lipetit huomasi hänen viittaavan ja kysyi mikä Harrya vaivasi.
"Onko jokin vialla Potter ?" Lipetit kysyi.
"En voi oikein hyvin professori. Päätäni särkee. Voinko mennä Sairaala Siipeen ? " Harry sanoi ja väänsi tuskallisen ilmeen naamalleen.
"Tottakai Potter Tottakai !" Lipetit vikisi.
Harry nousi ylös ja kiiruhti ovelle ja laittoi sen kiinni perässään. Hän jäi seisomaan muutamaksi minuutiksi siihen kunnes Draco tuli ulos.
"Draco mikä hätänä ? Mikä oli niin täkeää, että-"
Enempää hän ei ehtinyt sanoakkaan kun Draco jo suutelikin häntä hyvin innoissaan eikä Harry ollut ollenkaan varautunut siihen. Häneltä meni muutama hetki vastata suudelmaan. Tällä kertaa se oli paljon varmempi kun mikään aikaisempi heidän suudelmistaan.Hitaasti ja toisiaan hyväillen he painautuivat yhä vain lähemmäs toisiaan. He olivat niin kiinni toisissaan, että Harry pystyi tuntemaan Dracon sydämen lyövän omaa rintaansa vasten hyvin nopeasti. Hänen oma sydämensä taisi kyllä löydä paljon kovempaa yhtäkkiä Draco alkoi siirtämään käsiään hitaasti Harryn lateille ja samaan aikaan Harry siirsi kätensä Dracon niskan taakse ja siveli tämän vaaleita hiuksia kunnes Draco yhtäkkiä irroittautui hänestä kuin sähköiskun saaneena.
"Draco mitä- ?" Harry aloitti, mutta Draco laittoi sormen hänen suulleen.
"Blaise." Draco sanoi ja osoitti toista luihuispoikaa muutaman metrin päässä. Blaise näytti todella järkyttyneeltä ja hänen suunsa oli valahtanut apposen auki.
HUHHUH ei mennyt kuin 3,5 tuntia kirjoittaa tämä
Kommenttia pyydän ! Sori jos tässä on normaalia enemmän virheitä tarkastan tarkemmin huomenna!