Title: 3 minuuttia Malfoyn kanssa
Author: sileas
Rating: S
Genre: romance, semi-fluff
Pairing: Draco / Harry
Summary: Title kertoo aika pitkälti kaiken.
Disclaimer: En omista mitään paitsi juonen. Harry, Draco ja huispaus ja Tylypahka kuuluvat Rowlingille ja minä vain pikkaisen lainaan. Enkä saa tästä mitään korvausta.
A/N: Okei, raapaleiden otsikot on mielikuvituksettomia ja huonoja, mutten halunnut laittaa vaan numeroitakaan. Ja päätön yksityiskohta: Kuuntelin Pelle Miljoonan Tahdon rakastella sinua samalla, kun kirjoitin tätä ja siksi tuossa kolmannessa raapaleessa on toi yks kohta siitä biisistä. Kommentit on muuten tosi kivoja! Eikös teistäkin? (ei mitään vihjailua, eihän?
)
Ja tämähän on siis tehty
3 kertaa kolme haasteeseen.
---
RiitaminuuttiHarry nappasi Malfoyta kaavun rinnuksista kiinni. Luihuinen hymyili ivallisesti, näyttäen rauhalliselta. Se sai Harryn vielä suuremman raivon valtaan.
”Älä kutsu häntä sillä nimellä”, Harry tiuskaisi katsoen suoraan harmaisiin silmiin.
”Potter, kuraverinen on aina kuraverinen”, Malfoy vastasi, mutta rohkelikko ei kuunnellut, vaan tuijotti pojan leukaa, platinanvaaleita hiuksia ja hymyyn kääntyneitä huulia. Hän irrotti otteensa pojasta ja kääntyi katsomaan pois.
”Anteeksi, voitko toistaa äskeisen?” Harry mutisi.
”Sanoin että kuraverinen –”
”Älä kutsu häntä sillä nimellä!” Harry tiuskaisi taas, mutta ei yhtä voimakkaasti kuin aiemmin.
”Itse pyysit minua toistamaan.”
”Se ei tarkoita, että –”
”Tarkoittaahan.”
”Sulje suusi Malfoy”, Harry kivahti ja käveli pois peitellen punastumistaan.
HuispausminuuttiLuihuinen johti peliä 60 - 0. Harry seurasi Malfoyta sumuisessa ilmassa, kaukana muista pelaajista. Malfoy tarkkaili ympäristöään huolellisesti ja Harry tiesi, että pienikin kullan välkähdys lähettäisi luihuisen kohti sieppiä. Harrykin yritti kiinnittää huomiotaan siepin etsimiseen, tai edes muun pelin seuraamiseen, mutta Malfoy oli kuin magneetti, joka vei hänen huomionsa jatkuvasti. Hän uskotteli itselleen, että kyseessä oli vain pelko siitä, että Malfoy löytäisi siepin.
Harry oli uppoutunut tuijottamaan Malfoyta, kun tämä yllättäen kääntyikin ja katsoi suoraan häneen. Vihreät silmät kohtasivat harmaat ja kuin yhteisestä sopimuksesta, kääntyivät heti pois. Ja vihreät silmät näkivät siepin Luihuisen maalisalkojen luona.
Sekuntia myöhemmin sieppi oli Harryn kädessä.
SuudelmaminuuttiIllalla, matkalla Suuresta Salista oleskeluhuoneeseen Harry oli täysin omissa ajatuksissaan. Ron ja Hermione olivat jääneet vielä illalliselle, mutta Harrylla ei ollut nälkä. Hän mietti Malfoyta ja omaa kummallista käytöstään. Kolmannessa kerroksessa hänet repäistiin kaavun selkämyksestä pimeään huoneeseen. Poika menetti tasapainonsa ja kaatui lattialle. Ovi sulkeutui kuin itsestään ja pimeys oli täydellinen.
”Mitä –”
”Ole hiljaa”, kuului käheä kuiskaus.
”Miksi –”
”Ole hiljaa.”
”Kuka –”
”Ole hiljaa.”
”En ole!” Harry tiuskaisi ja mietti mihin helvettiin oli taas sotkeutunut.
”Entä jos minä pakotan?” lempeä kuiskaus kuului nyt lähempää ja vihdoin Harry tunnisti äänen.
”
Malfoy?”
”Ole nyt jo hiljaa, Potter.”
Huulet huulia vasten… Malfoy suuteli häntä.