Taidanpa minäkin taiteiluni tänne pistää. Näitä ei ole vielä ihan paljon, mutta lisää todennäköisesti tulee.
UUSIA!...silence... (S) Tämä on ensimmäinen artti, jonka tein alusta loppuun koneella. Käytin apuna yhtä hevos-kuvaa, jonka päälle sitten piirsin pen toolilla ja lopuksi väritin. Ja ei, en käyttänyt piirtopöytää(saan tosin sellaisen joululahjaksi). Itse tykkään tästä aika paljon. Niin ikävä lunta...
Nimi oli täysin selvä: silence(=hiljaisuus). Se tuli ihan ensimmäisenä mieleen ja sopikin tuohon hyvin. Parhaiten onnistui harja, jota sitten tein muutaman tunnin.
Ron&Hermione (S) Ron ja Hermione Dumbledoren hautajaisista... tosin hautaa ja mitään muuta ei Ronin ja Hermun lisäksi näy.
Tosin oli siellä kyllä hauta, mutta se oli hirveä, jotenka poistin sen sitten ihan suosiolla. x) Eniten taidan tykätä Ronin hiuksista ja sitten kädet onnistuivat ihan hyvin. Tai siis sormet tuottavat aina minulle ongelmia.
---
Ronald Weasley (S) Tähän meni vähintäänkin 10 tuntia, sillä en meinannut saada tästä yhtään Ronin näköistä. Muuttelin hiuksia, silmiä, kasvon piirteitä ja... ei mitään. Nyt se näyttää edes vähän. En käyttänyt tässä mitään mallia ja olen sinänsä todella tyytyväinen tähän. Hiuksista pidän eniten, mutta kaavun värittämisessä puutui käsi, joten en jätin sen tuollaiseksi sinimustaksi. Toivottavasti kelpaa tuollaisenakin....
Yksisarvinen ja sen varsa (S) Pidän itse todella paljon tuosta aikuisesta yksisarvisesta. Varsa meni jostain kohdin hiukan pieleen, mutten jaksanut sitten kumitella, kun kumi teki inhottavaa tummaa jälkeä.
Yksisarvinen (S) Tähän en ole käyttänyt mitään mallia ja olen aika ylpeä tästä piirroksesta. Pidän tästä versiosta melko paljon. Jotenkin vartalon muoto ja asento onnistuivat todella hyvin.
Yksisarvinen(2.versio) (S) Tämä on sitten väritetty versio. Ihan ok! Näyttää kaukaa katsottuna paremmalta.
Arabialainen täysiverinen (S) Öljyvärityö. Arabialainen täysiverinen on siis hevosrotu, ja tähän maalasin sitten hevosen pääprofiilin. Melko yksinkertaistettu, mutta minusta ihan nätti. Harja taisi onnistua parhaiten.
Harry Potter(lyij.) (S) Ja ihka ensimmäinen Harry Potter- piirustus. Tällainen harjoittelutyö. Lyijykynäversio, josta pidän ehkä enemmän kuin väritetystä versiosta.
Harry Potter(kon.vär.) (S) Olin tietenkin tussit jonnekin kadottanut, joten ääriviivat saivat kelvata paksun lyikkärin kanssa. Väritys ihan ok, vaikka vielä pitää harjoitella. Itse pidän kasvon alueen varjostuksesta.
---
Taustakuvat:Harry Potter trio(Dan, Emma & Rupert) (S)
D.N.Angel -Despair and hope wear the same face (S)
Fruits Basket- Kyo&Tohru (S)
Supernatural (S)
Prison Break (S)
Siinäpä ne tällä kertaa. Lisää tulossa ainakin noita Potter-aiheisia. Kommentteja olisi mukava saada.
// Illusia lisäsi ikärajat.