Täytyy sanoa, että olin todella yllättynyt kommenttien määrästä ja se sai minut todella hyvälle tuulelle, sillä, täytyy nyt myöntää, tämä on ensimmäinen HP-ficcini, jonka olen koskaan kirjoittanut. Kiitoksia siis kaikille, jotka ovat lukeneet ja vieläpä jaksaneet kommentoida tätä! :>
huna-chan, kiva, että pidit. :>
coma-white, pituutta ei näihin enempää tullut, koska alunperin näistä piti tulla raapaleita. Elikkä nämä ovat nyt venähtäneitä raapaleita. Hirveästi tekisi kyllä mieli kirjoittaa jokaisesta kunnon pitkät oneshotit, mutta ehkä jätän väliin, ainakin vielä.
P.S. Kiitos, miustakin se on ihana. ;>
Violet Baudelaire, mukavaa, että pidit ja yritinkin saada uutta näkökulmaa näihin sekä kertoa asioista mistä itse en ainakaan ole ennen S/R ficejä lukenut.
Tikkis, eihän sitä tiedä, vaikka Sirre olisikin tahtonut suudella häntä. *virn* Ja tuskinpa olisin tänne viitsinyt laittaa kolmea samanlaista tarinaa. :> Kiitoksia!
Carolynne, olen niin paljon lukenut niitä ficejä, joissa pojat saavat toisensa, niin tartuin heti tähän, kun näin tämän tuolla "3 kertaa, kun.."-topicissa. Aww-pätkäksi tämä oli oikeastaan tarkoitettukin ja täytyy myöntää, etten todellakaan tiedä, kuinka olisin saanut aikaiseksi iloista muistoa tällä otsikolla. :> Kiitos kommentista!
Angelina Anturajalka, olen kovin otettu, että pidit tästä, vaikka paritus ei sinua iskekään. :) Kiva kun pidit ja voit uskoa, että tämäkin kommentti sai hymyn huulilleni! :>
Scintilla, joskus todellakin on parempi, kun nämä kaksi eivät saa toisiaan, vaikka se onkin äärimmäisen surullista. Olen erittäin iloinen itse siitä, että keksin tuon tuliviskin syyksi, sillä se toi omasta mielestäni vähän... piristettä? Onkohan se oikea sana tähän? No joka tapauksessa, se toi jonkinlaista mukavaa tunnelmaa tähän [tosiaan, se on vain oma mielipiteeni]. Kiva kun tykkäsit!
Eruru, luultavasti minäkin olisin hypännyt Sirren kaulaan, mutta minulla ei olekaan Remuksen itsehillintää. Enhän minä toki voinut laittaa Siriusta suutelemaan Remusta, koska tämähän nimenomaan oli kertomus niistä illoista, jolloin Remus melkein suuteli Siriusta. :D
Smarou, sinulle samat sanat kuin Erurulle. ;> Kiitoksia! :)
Hekate, sinullekin vielä samat sanat kuin Erurulle. :D Nuori Remus on tosiaankin ihana. :)
Kissanpentu, hienoa, että pidit tästä. :) Sinullekin täytyy sanoa, että tarinat eivät olisi sitten vastannut oikein tuota nimeä, jos he olisivat kuitenkin päätyneet suutelemaan. :D Kyllä minä ainakin tajusin. ;)
HannahM, jostain syystä kaikki tuntuvat pitävän humalaisesta Sirrestä! :D Olen aivan samaa mieltä kanssasi! Paitsi tietenkin, jos itse olisin ollut lukemassa tätä, olisin toivonut heidän suutelevan. Ja tästä ficistä on mielestäni todella vaikea odottaa, että he suutelisivat, jos nimi on jo sellainen, mikä se on. Kiva, että sain siut hymyilemään! :)
Brenda, vau miten pitkä kommentti! Täytyy ensimmäiseksi sanoa, että tämähän siis ei ollut minun alkuperäinen ideani. :> Muistaakseni se oli pyhimyslehminainen, joka tämän nerokkaan aiheen tuonne haasteeseen heitti! Remus todellakin on hankala hahmo kirjoittaa, ja koska minulla on aina tarve selittää tekemisiäni, on pakko laittaa selitys siihen, miksi Remuksen hahmo ei ajattele tämän enempää: Ficeistäni piti tulla ensin raapaleita, ja koska ne venähtivät, päätin, että en kirjoita enempää kuin 200 sanaa per teksti. Hyvä, että pystyin muutenkaan tuohon kahteensataan sanaan! :D
Kiitos muuten kirjoitusvirheen huomautuksesta, täytyypä käydä korjaamassa. Itse pidän ficeistä, joissa tuodaan sellaisia asioita esille, mistä Rowling ei ole kirjoittanut, mutta täytyyhän se myöntää, että pakostihan jotain on tapahtunut sen jälkeenkin, kun Rowling on lopettanut kirjoittamisen tietystä hahmosta. En osaa taas selittää, mutta en voi mitään.
Voi ei, tuo kuulostaa todella pahalta, kun se on laitettu noin, että olet vielä jaksanut laskeakin ne! :D