Pyydän uutta vierailijaa lukemaan nämä:
Ensiksi imoitan, että nimimerkkini oli ennen Evilmoon, nykyään Xemmy (nimi tulee Kingdom Hearts 2:en hahmosta Xemnas)
Suunnitteilla on sarjakuva, kuinka monta kiinnostaa lukaista sellaista? Se on fanartia.
Sitten säännöistä:
- kun kyseessä on yaoi/slash-kuva tai ilmoitan asiasta
punaisella värillä ja jos kuva on yli K-15 (yleensä väkivaltaan tai seksiin liittyvää) siinä on merkintä
K-15- toivon, ettei teoksiani varasteta ja julkaista jossakin omalla nimellä, muuten seivästän kyseisen henkilön. Mikäli haluaa ottaa kuvan koneelleen kokoelmiinsa ihailtavaksi, niin mikä ettei.
- haluan vielä muistuttaa, että kullakin on tyylinsä, joten jos et pidä kuvistani...*olankohautus*
Muuten voittekin nauttia
Xemnas (S) Cosplay-pukuni Animecon V:ssä
Yu'Kio[/b] (S) oma hahmo ja tuttu kuva, jos oikein muistan...
Don't mess with the big boys (S) Kingdom Hearts 2: Sora & Saix
Vesilohikäärme (S) Jep jep, yksi hahmoni. Minä tykkään hänestä. Rooli ei olekaan suuri, vaikka olento itsessään on sanoisinko sa**'arin iso! xp
Kroenen, the Clockwork Nazi (S) Sanoisinko, että rakastan häntä? Ei, minä PIDÄN hänestä. Aivan mahtava hahmo, pahis minun makuuni. Tyylikäs *nyökyttää* Hänet löytää Hellboysta.
Please excuse us (K-11) Toinen kuva Kroenenista. Huumoripitoinen, tosin joku voi kyseenalaistaa huumorini tason ^^''. Ja kyllä, se punainen on verta.
Uusi:
Kroenen-cosplay (K-11) lauantai, helsingin kirjamessut. Kyllä, minä se siinä olen! Täytyyhän sitä ainakin kerran elämässä leikkiä kellopelinatsia
Jos törmää minuun messuilla tai muuten, niin saa tulla puhumaan tai halamaan. Saatan näyttää pahalta hepulta verisineen esiliinoineen, mutta olen oikeasti "halia vailla"- tyyppi
Kuvan puku on vielä hieman kesken ^^
// Illusia lisäsi ikärajat.