Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Beep K-11 (VALMIS!)  (Luettu 97706 kertaa)

A-nuu

• Guilty
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Beep (15. luku ilmestynyt 25.6)
« Vastaus #200 : 25.06.2009 12:59:43 »
Viidestoista luku: Yhdistyneet kansakunnat

Hän kääntyi ja katsoi minua hämmentyneenä. Hänen ilmeessään oli jotain todella hassua ja minä aloin nauraa hänelle. Minä kirjaimellisesti repesin nauramaan kovemmin kuin koskaan aikaisemmin.

Edward käveli takaisin luokseni ihmisvauhtia. Voin sanoa, että hän oli sekä huolestunut että helpottunut.

Huolestunut, koska käyttäydyin oudosti.

Helpottunut, koska en ollut enää shokissa.

Hän pyyhkäisi hiukseni taakse; huolestuneisuus alkoi valloittaa hänen kasvojaan.

”Olen oikeasti kunnossa Edward. Olen pahoillani, että heitin sinua ja ikkunaasi kivellä. Ei minun ollut tarkoitus rikkoa sitä. Voitko antaa anteeksi?”

Hän katsoi minua kuin hullua. Jos hän sanoisi, että olisin hullu, en aikoisi väittää vastaan. Sitten minä oivalsin jotain, minkä minun oli aivan pakko kertoa hänelle.

”Voi Edward! Minä oivalsin juuri! Okei, okei. Sinähän tiedät Yhdistyneet kuningaskunnat (Iso-Britannia) ja Yhdysvallat. Yhdistynyt tarkoittaa yhdessä; se tarkoittaa, että kaikki valtiot ovat yhdessä. Joten, Yhdistyneet kuningaskunnat tarkoittaa, että kaikki kuningaskunnat ovat yhdessä.”

Elävöittääkseni näkemystäni, tein ripeitä käsiliikkeitä ja lopussa laitoin sormeni yhteen. Nyökkäsin päälläni innokkaasti.

Hän katsoi minua kuin minulla olisi ollut kolme kättä. Hän ei kuitenkaan saanut tilaisuutta sanoa mitään. Carlisle tuli ulos autostaan ja näytti laukaisevan toisen oivalluksen.

”Voi Edward. Yhdistyneet Kansakunnat!”

”Edward”, sanoi ääni vierestämme. Katsoin ääntä kohti ja näin Carlislen seisovan siellä näyttäen huolestuneemmalta kuin olin ikinä nähnyt. Hänellä oli musta tohtorin laukkunsa mukanaan.

”Olen kunnossa, hän on kunnossa. Hän on vain shokissa. Isä, ole kiltti ja auta häntä.”

Edwardin ääni oli kireä, mutta voin sanoa, että hän oli huvittunut vasten tahtoaan. ”Hän puhuu hölynpölyä, se huolettaa minua.”

Carlisle otti mustan laukkunsa selkänsä takaa. Seuraavaksi hänellä oli neula kädessään. Minä nielaisin pelkoni. Hitaasti kuin peläten, että hyökkäisin hänen kimppuunsa, hän laittoi neulan käteeni.

Tunsin vaikutukset heti. Se oli outoa kuin olisin ollut turta, mutta kuitenkin eläväinen. Verisuoneni täyttyivät murskaavasta syyllisyydestä. Tuntui typerältä, että äsken yritin epätoivoisesti saada hänet ymmärtämään hämmästyttävän oivallukseni, kun nyt halusin vain hänen saavan tietää, kuinka pahoillani olin.

”Edward…”

Hän keskeytti minut.

”Bella, mene Carlislen kanssa. Tulen sinne nopeasti. Sinun täytyy päästä pois täältä. Et pysty ajattelemaan selkeästi.” Hän käytti häikäiseviä silmiään minuun.

Kerrankin se ei toiminut.

”Edward, olen pah…”

”Tiedän. Mene kotiin Carlislen kanssa.”

Carlisle nosti minut jaloilleni ennen kuin ehdin käsittää mitä Edward sanoi. Carlislen kylmä käsivarsi kietoutui hartioilleni samalla kun hän saattoi minut autolleen. Hän avasi oven minulle, kuten Edwardkin aina teki.

Ennen kuin kumarruin autoon, nostin katseeni Edwardiin ja näin hänen katsovan minua. Me hymyilimme toisillemme pienesti samaan aikaan. Se oli kuin siirappinen rakkaustarina.

Nostin jalat koukkuun penkille ja nojasin niihin leuallani. Kun olimme turvallisen välimatkan päässä, Carlisle naurahti.

”Mitä?” valitin.

Hän katsoi minua harkiten.

”Se vain, että mitään tällaista ei olisi tapahtunut, jos olisit vain suudellut Edwardia.”

En tiennyt mitä hän tarkalleen tarkoitti sillä, mutta olin varma, että hän oli oikeassa.

”Miksi sinä et vain voi jättää tätä rauhaan?” voihkaisin.

”Minähän sanoin, olen hänen puolellaan. Eikö sinustakin ole niin, että sen jälkeen kun olet tuhonnut hänen autonsa, voisit antaa hänelle edes pikkuruisen suudelman?”

Vaikka hänen kysymyksensä olikin hypoteettinen, se sai minut miettimään.

Pitäisikö?

Hänellä oli ollut auto vuosia. Olin pitänyt lupaukseni vasta pari tuntia. Hän oli kuitenkin tärkeämpi kuin lupaukseni. Voin yhtäkkiä huonosti.

Oliko tämä se? Voisinko olla niin itsekäs, että veisin häneltä kaiken, mitä hänellä oli?

Minä rakastin häntä enemmän kuin mitään muuta, mutten käyttäytynyt sillä tavalla. Ehkä on aika käyttäytyä itsekkäästi. Minun pitäisi pettää itseni auttaakseni häntä.

Petturi…

En olisi ainoa, joka joutuisi petetyksi. Entä Rosalie ja Esme ja… Alice. Kolme naista, jotka olivat aivan yhtä innoissaan tästä kuin minäkin. Minä kuitenkin rakastan Edwardia enemmän kuin heitä kolmea yhteensä.

Entä jos vain pysyisin…?

”Kuinka voit?” Carlisle kysyi samalla kun painoi kätensä otsalleni mitatakseen lämpötilani.

”Hämmentyneesti.”

Hän näytti ymmärtävän mieltä kalvavan ongelmani.

”Haluatko puhua siitä?” Halusinko?

”Äh, enpä oikeastaan.”

”Jos otat vastaan henkilökohtaisen mielipiteeni, sinun pitäisi ehdottomasti suudella häntä. Olet sen velkaa niin hänelle kuin itsellesikin.”

Minä tuijotin häntä hämmentyneenä. ”Lopeta arvoituksin puhuminen.”

Hän hymyili sille paljastaen kaikki valkoiset hampaansa.

”Se mitä sanoin, oli aivan selvää.”

”Olet niin viisas”, sanoin kiusoitellen. Vaikka minulla ei ollut aavistustakaan, mitä hän sanoi, tiesin silti, että hän oli oikeassa. Joka tapauksessa sillä ei olisi väliä; ensi kerralla, kun näkisin Edwardin, aioin juosta hänen käsivarsilleen ja suudella häntä kuin… kuin en ollut suudellut häntä koko päivänä.

Nauroin ääneen ironialle.

Carlisle katsoi minua varovasti. Voin sanoa, että hän oli huolestunut, että hulluuteni tulisi takaisin. Pudistin päätäni hänelle. Olin innoissani, että kun seuraavan kerran näkisin Edwardin, voisin hyvittää hänen tuhoutuneen autonsa…

… jos hän antaisi.

Hän olisi pahoillaan, että minä satutin hänen autoaan. En ole autojen asiantuntija, mutta tiesin niiden vahinkojen olevan korvaamattomia. Hänen täytyisi ostaa uusi auto minun takiani.

Toivoin todella, että hän antaisi. Hän ansaitsisi jokaisen suudelman, kuten minä ansaitsin jokaisen mustelman.

Tuska repi minua sisältä, kun Carlisle pysäytti auton autotalliin.

Matka talolle oli hiljainen, kunnes hän pysähtyi oven eteen, estäen kulkuni. Katsoin häntä hämmentyneenä.

”Bella, jos sinua huimaa tai päätäsi särkee, tule ja etsi minut välittömästi, käykö?”

”Tottakai, tottakai”, sanoin yllättyneenä. Oliko hän antanut minulle huumeita?

Hän nyökkäsi kerran ja avasi oven minulle. Esme odotti ovella ja vetäisi minut halaukseen. Halaus sai minut ikävöimään Reneetä.

”Voi Bella, minä olin niin huolissani.”

Hän päästi minusta irti tarkastaakseen minut. Helpotus tulvahti hänen kasvoilleen, kun hän huomasi, että olin kunnossa.

”Olen kunnossa”, vastasin. ”Öh, onko Alice täällä?”

Minun ei olisi pitänyt kysyä sitä, koska hän ilmestyi portaiden yläpäähän juuri silloin. Hän tuijotti minua. Tai mulkoili oikeastaan. Mulkoili minua todella kovasti. Mulkoili minua kuin olisin juuri tappanut Jasperin.

Sanani tulivat ulos heikkoina.

”Meidän pitää jutella.”

”Niin… Meidän… Pitääkin.”
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Allu-Pallu

• Pupumainen pupunen
  • Tekno pupu
« Vastaus #201 : 25.06.2009 13:18:19 »
Voi,voi!Alice suuttui Bellan päåtöksestä))Bella raukka,en tahtoisi nyt olla hänen paikallaan))
ja jatkoa odotan innoissani
I'm the best of the best of the best.

lukiooon!!eiku,RYNNÄKKÖÖN!!!

essss

• pesukarhu
  • ava by Annabelle
« Vastaus #202 : 25.06.2009 13:22:19 »
jes, jatkoo ! 
voi ei, nyt se Alice tappaa Bellan. : Dd
mie oon kyl Carlislen kaa samaa mieltä, et Bellan pitäs suudella Edii. Oliha se sentää volvo, mikä ryttäänty.

Lainaus
Elävöittääkseni näkemystäni, tein ripeitä käsiliikkeitä ja lopussa laitoin sormeni yhteen. Nyökkäsin päälläni innokkaasti.
^reps. : D

en malta oottaa jatkoo, vaik se Alice tappais Bellan. : D
kiitos.
and paradise comes at a price

Dunja

• xoxo
« Vastaus #203 : 25.06.2009 14:19:23 »
Oi voi. Alice ei nyt kyllä yhtään tykkää Bellan päätöksestä.. Hyvä luku oli taas.
Jatkoa odotellen.

Scaramouche

• maleficent
« Vastaus #204 : 25.06.2009 15:51:47 »
Wow! Kunnon catfait odotettavissa! Miten mä jaksaisin odottaa?! Alice osaa kyllä joskus olla tosi pelottava...
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?

Sini(tiainen)

• Vieras
« Vastaus #205 : 25.06.2009 15:53:06 »
Antoko Carlisle Bellalle huumeita ;D No ei se mitään ei Bella vois olla enää pahemmin sekasin :D Bella ei VOI suudella Edwardia vielä! Sen pitää voitta se kilpailu!

Kotitonttu

« Vastaus #206 : 25.06.2009 18:22:37 »
täh?!  mä en tajunnu miks alice olis vihane bellalle ? O__O selittäkää joku :D ...
Carlisle anto bellalle huumeita ?   ??? jännää :P

jattka pian !
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

minnamoi

• Kwop kilawtley
« Vastaus #207 : 25.06.2009 19:24:14 »
Tää on tooosi hyvä ficci! Ja onneks suomennat tätä! en malta oottaa et tulis jatkoo! (=
"Disco is back, motherfuckers!"♥

poltsi

« Vastaus #208 : 25.06.2009 19:50:00 »
täh?!  mä en tajunnu miks alice olis vihane bellalle ? O__O selittäkää joku :D ...
mä ainaki aattelisin et se ois siit et alice ois nähny et bella aikoo suudella edwardii. :--D

mutjoo, ihana et tuli jatkoa. :--) oon alust asti seurannu mutten kuitenkaa oo aijemmin saanu kommentoituu. :--D

jatkoa! :)

Charlielle

« Vastaus #209 : 25.06.2009 21:58:29 »
Jaujaujau. Miten näin paljon voi tapahtua vaan kun kieltäytyy suutelemasta ;D
Make your own opinions.
Don't use others.

Amanecer

« Vastaus #210 : 25.06.2009 22:17:38 »
Hah, loistava luku taas. Bella hieman päästänsä pipi? ;D Mahtavaa kertakaikkiaan. Alice taitaa olla hieman raivoissaan Bellan päätöksestä suudella Edwardia... :D

Tsihih, joo että, jatkoa sitten vaan. :)

- Amanecer
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Rassermus

• Do you like it? I like it. I lööööv it!
« Vastaus #211 : 26.06.2009 00:07:56 »
Yhdyn amanecerin mielipiteeseen. Loistava luku taas. Ja mahtava kertakaikkiaan.
Jaatkoa<3
Odottelen

tonkss

« Vastaus #212 : 26.06.2009 03:20:34 »
hahhah repesin Bellan oivallukselle :D jatkoa jatkoa lisää, tähän on jäänyt koukkuun!
Parempi muutama ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla!

Viisisataakaksi

• Hyppelipompeli
  • Monimutkaista
« Vastaus #213 : 26.06.2009 09:48:05 »
Ei Bella saa suudella Edwardia!

Jatkoa, ole kiltti!
"Mennä yöllä yläkertaan? Hui!"
And honey you should see me in a crown

Nuutti|

• Tekopyhä sankari
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
« Vastaus #214 : 26.06.2009 11:49:18 »
Jiihaa, jatkopätkä. ((;
Öö, mitä sanois..?
Ei Bella saa suudella ediä. (;
Mutta muahhahhaa, mäpäs tiedän miten tässä käy. C:
Kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Öttimönkijäinen_

« Vastaus #215 : 26.06.2009 14:29:21 »
 :o
Alice. Ei. Saa. Suuttua.
: )))
Ja Bellan pitäs pussata Ediä :D

Kaisu
AIM FLAAAAIIIJINK IIIN TE SKAI!

Tessuu

« Vastaus #216 : 26.06.2009 19:59:57 »
ttää on kyl niin ihana:)
alice ei bellalle saa suuttua:)
kiitos ja jatkoa:)

{samba}

• Someone Broken
« Vastaus #217 : 27.06.2009 13:45:08 »
Voi ei... Bella sortuu... Ei saa!!! Eihä se sorru? Eihän? Älä laita sitä sortumaan. Muuta vaikka alkuperäistä tarinaa, kunhan Bella ei sorru.... Ja jatkoa jos laittaisit pian?
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

- Edward -

• Vieras
« Vastaus #218 : 28.06.2009 19:42:05 »
Äkkiä lisää jatkoa...odotan innolla mitä seuraavaksi tapahtuu  :D....eli jatkoa  ::)...

SabSab

• Team Cullen<3
« Vastaus #219 : 28.06.2009 19:43:49 »
Hajosin :'D Tykkään täst todella, tätä on mielenkiintost lukee :D Jatkoa odotan :)
Cullenismi<3