(Alkuperäinen on täällä:
http://www.fanfiction.net/s/4082956/1/BEEP)
Title: Beep
Author: vampirechick 123
Translator: Pallukka
Rating: K-11
Genre: humor, romance, drama, fluffy
Fandom: Twilight
Pairing: Bella/Edward ja muut tavalliset parit
Beta: Riikka
Disclaimer: En omista mitään.
Warnings: Spoilaa hiukan Epäilystä.
Summary: Bella päättää, että Edward ei saa suudella häntä päivään. Edward yrittää todella kovasti saada Bellan suutelemaan itseään, mutta Alicella on muuta mielessä...
T/N: On lupa suomentaa. Tässä on uusi huumori käännös-ficcini. Tämä on mielestäni hauska ja toivon, että tekin pidätte siitä.
Ensimmäinen luku: AlkuPiip piip piipMinä vihasin herätyskelloa, joka päivä se teki saman äänen herättääkseen minut.
Piip piip piip Käännyin kyljelleni ja yritin löytää sen. Löysin sen vihdoin ja painoin torkkunappia.
Minä voihkaisin ja käperryin enkelini viereen, joka naureskeli ja kietoi kätensä ympärilleni. ”Sinun täytyy herätä, kullanmuru”, hänen samettinen äänensä sanoi korvaani.
Vaikka tiesinkin joutuvani kuitenkin heräämään, pudistin päätäni kieltävästi ja käperryin lähemmäs hänen rintaansa.
”Herää.” Tunsin jääkylmän käden alaselälläni paitani alla ja se elvytti minut.
”Ei, unta”, kuiskasin takaisin.
Sitten toinen käsi oli niskassani. Se sai minut tarpeeksi hereille, jotta pystyin lyömään hänen rintaansa heikosti pari kertaa.
”Bella, me myöhästymme.”
”Sinä voit mennä. Minä aion nukkua vielä vähän aikaa”, kuiskasin kevyesti hymyillen.
”Minä tiedän, mikä saa sinut hereille”, hän sanoi laittaen kädet molemmin puolin kasvojani.
Hänen huulensa löysivät omani ja yhtäkkiä en halunnutkaan enää nukkua. Laitoin hitaasti käteni hänen kaulaansa ja yritin syventää suudelmaa.
Mutta heti, kun aloin reagoida, hän vetäytyi pois. Silmäni revähtivät auki ja aloin murjottaa. Se sai hänet naureskelemaan uudestaan.
”Minähän sanoin!” hän sanoi silmät sädehtien.
”Sanoit mitä?”
”Että sinä heräisit.”
Heitin peitot pääni yli ja sanoin: ”Enhän… Minä nukun vieläkin.”
Edward painoi suukon otsaani ja sanoi: ”Minulla on idea, mutta pelkään, ettet sinä pidä siitä. Jos sinä et halua herätä, minun on pakko seurata tätä suunnitelmaa.”
Yrittäen saada uudestaan unta minä kysyin: ”Onko tällä suunnitelmalla nimeä?”
”Kyllä on”, hän nauroi.
”Mikä se on?”
”Operaatio herätä Bella”, Edward naureskeli taas. Tunsin hänen leikkivän hiuksillani.
”Ja miten se toimii?” Läpsäisin hänen kätensä pois. En tarvinnut enempää häiriöitä unen saamiseeni.
”En voi kertoa”, hän sanoi kauhua teeskennellen, kun hän jätti huitaisuni huomiotta ja jatkoi hiuksillani leikkimistä. ”Mutta voin näyttää.”
Tunsin hänen nousevan sängyltä enkä kuullut mitään ennen kuin hetkeä myöhemmin, kun hän istuutui sängyn toiselle puolelle ja otti peiton pois pääni päältä. Hän alkoi hyräillä kehtolauluani ja laittoi hiuksiani korvani taakse.
Piip piip piipMinä voihkaisin ja yritin löytää herätyskellon yöpöydältä, oliko tämä muka Edwardin suuri idea? Paitsi, että minä en löytänytkään sitä. Käännyin katsomaan eikä se ollut pöydällä. Katsoin ympärilleni ja näin sen toisella puolella huonetta työpöytäni päältä.
Minä voihkaisin ja nappasin yhden Edwardin tyynyistä ja laitoin sen pääni päälle. Mutta se ei ihan peittänyt ääntä.
Piip piip piipNousin hitaasti istumaan ja tein surullisimman koiranpentu ilmeeni. ”Edward, ole kiltti ja sammuta se.”
”Miksi rakas?” vastasi Edward ristien kätensä päänsä taakse. ”Se saa sinut hereille. Katso, sinähän istut jo.”
”Ei suudelmia sinulle tänään”, sanoin samalla kun nousin hitaasti seisomaan ja kytkin herätyskellon pois päältä vetämällä johdon seinästä, vaikka tiesin, ettei minun tarvinnut tehdä sitä.
Käännyin kohti vaatekaappia ottaakseni joitain vaatteita, jotta voisin viettää ’ihmishetkeäni’, kun Edward puhui epäröivällä äänellä. ”Et sinä oikeasti sitä tarkoita, ethän?”
”Tarkoita mitä?”
”Sitä ei suudelmia tänään juttua.”
Nyt tunsin itseni idiootiksi unohtaessani uhkaukseni heti, kun olin sanonut sen. ”Kylläpäs tarkoitin.”