Kirjoittaja: Annabelle
Ikäraja: S
Fandom: Twilight
Paritus: Bella/Edward
Tyylilaji: Draama/raapale
Vastuuvapautus: Hahmot kuuluvat Stephenie Meyerille, en saa mitään rahallista (saatika muutakaan) korvausta tästä. Juoni meikäläisen oman pikkupään tuotosta.
Varoitukset: Ensimmäinen täällä julkaisemani kirjoitus ikinä, sekä kirjoitettu paperille keskellä yötä hortoillessani jossain unen ja valveen rajamailla.
Yhteenveto:
Upotit terävät hampaasi kurkkuuni, ja tunsin, kuinka myrkky alkoi levitä kehossani. Vihdoin tajusin sen; minusta oli tulossa vampyyri.K/H: Eilen yöllä heräsin kolmelta jonkun ihmeen takia, eikä siinä unta sitten todellakaan enää saatu, ja tämmöinen raapale siitä sitten syntyi. Älkää ikinä alkako kirjoittaa puoliunessa, tässäkin jälki aika järkyttävää. Bellan näkökulmasta.
Kunnes kuolema meidät erottaaUpotit terävät hampaasi kurkkuuni, ja tunsin, kuinka myrkky alkoi levitä kehossani. Vihdoin tajusin sen; minusta oli tulossa vampyyri.
Liekit polttivat ja nuolivat minua sisältä, ja tajuntani alkoi rakoilla. Muistot ihmisajoiltani pyörivät päässäni kuin pitkä filmi käyden niistä jokaisen läpi. Hetki hetkeltä, muisto muistolta. Hyväillen veistoksellisia piirteitäsi, tuntien kylmän kosketuksesi ihollani.
Myrkky alkoi selvästi vaikuttaa kehossani, ja kipu turrutti jäseniäni. Olisin voinut lyödä vetoa vaikka Emmettin kanssa, että olin pikemminkin matkalla helvettiin, kuin muutoksen partaalla, ellen olisi tuntenut jäätävää hengitystäsi ja hortoilevaa olemustasi vieressäni kiemurrellessani sohvalla.
Olin vihdoin saanut sen, minkä olin aina halunnut ja mitä olin tavoitellut kauan; ikuisuuden kanssasi.
Kommentti olisi ihan kiva
- Annabelle