Title: Kirjojen kiehtoavuus
Author: Jennie
Raiting: S
Genre: Romance ja fluff, raapale
Pairings: Neville/Irma Prilli
Disclaimer: J.K. Rowling omistaa henkilöt ja hahmot. En saa mitään korvausta kirjoittamisesta.
Summary: En pidä kirjastoista. Oikeastaan inhoan niitä.Haasteet: FF100, aiheella rohkelikon pojat, sanalla 089. Ilta. Ja viikottainen raapalehaaste, aihe Irma Prilli.
A/N: Huomasin, etten ole kirjoittanut piiiitkään aikaan, joten päätin tarttua viikottaiseen raapalehaasteeseen ja kirjoittaa Irma Prillista. Tämä on tällainen pieni fluffipöräys, mutta niitähän on aina kiva lukea.
Lukekaa tekin ja kertokaa mitä mieltä olitte.
Kirjojen kiehtoavuusEn pidä kirjastoista. Oikeastaan inhoan niitä. Ne ovat ahdistavia. Pölyisiä, suuria kirjoja hyllyissään, jotka voivat kaatua kenen tahansa päälle minä hetkenä hyvänsä. Yksi pieni tönäys ja se on menoa.
Kaikki vain luulevat, että pidän niistä. Istun kirjastossa iltaisin tunteja tekien läksyjä tai sitten selaillen kirjoja. En siellä siksi kuitenkaan ole. Saisin minä läksyt tehtyä oleskeluhuoneessakin.
”Neville, mitä sinä vielä täällä teet?”
”Minä vain teen läksyjäni...”
”Eiköhän sinun olisi jo aika mennä rohkelikkojen oleskeluhuoneeseen. On jo myöhä.”
”Totta, minä menen ihan pian. Minun täytyy vielä etsiä kirja, jossa mainitaan tästä kasvista. Minun täytyy kirjoittaa essee valmiiksi ensi viikolle.”
”Minähän tiedän tuon kasvin. Etsin sen kirjan sinulle. Tule huomenna uudestaan, niin annan sen sinulle.”
”Kiitos, matami Prilli.”
Tulen varmasti huomenna.