Aloitin tämän lukemisen eilen illalla ja luin... hmm en muista mihin lukuu asti, alle kymmeneen silti ..
.. ja tänään luin loput.
Aivan ihana! Ihana, ihana.... *tapu, tapu*
En osaa antaa palautetta niin kuin 27 luvusta, koska palautteesta tulisi ihan liian pitkä, mutta kaipa minun on jotain sanottava, kun en tätä ennen ole kommentoinut/lukenut..
Juoni on kulkenut melkoisen uskottavasti, sillä olisi ollut hieman typerää, jos Edward ja Bella olisivat heti olleet aivan in love. ;--) Eihän Edward aluksi Bellaa sillä tavalla
rakastanut, hän halusi Bellaa vain fyysisellä tavalla.. ja nyt Edward on aivan "apua ei en kestä ah bella missä bella on voi ei vihaan bella ei kun rakastan bellaa <3" ;--D. Ja Bellakin näyttäisi Edwardista pitävän... Melkoinen tuo Natalian isä! Minä aluksi luulin Bellan tavoin, että Natalia olisi todellakin joku hyvännäköinen blondi, Edwardin ja Bellan ikäluokkaa, mutta onneksi olin väärässä! Ääh, kun ne oli tuolla uima-altaalla niin se koko kohtaus oli jotenkin niin ihana. Ja tuo Edwardin nuolaisu ;--) Ja jos nyt oikein olen ymmärtänyt, Edward ei siis pitänytkään tuosta Emilystä
niin paljoa mitä aluksi luulin, eikä halunnut mennä tämän kanssa naimisiinkaan ja niin pois päin.. Sekin oli pienoinen helpotus! Hui, tuo Chad oli aika.. tuli hieman mieleen James, en tiedä miksi.. Äh, nuo Emmettin ja Jasperin arvailut! :---) Ja Alicen sekoamiset.. Muuten, tuo ruokalakohtaus, missä Edward antoi appelsiinin lohkon Bellan käteen, oli suloinen.. <3
Muutamia virheitä olen löytänyt, mutta ne ovat enimmäkseen olleet pilkkuvirheitä.
Kiitoksia tarinasta, lisää jatkoa vain kehiin!