Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Moving to 1600 Pennsylvania Avenue K-11 (VALMIS)  (Luettu 254159 kertaa)

Sini(tiainen)

• Vieras
Jesssss!!!! Jatkoa!!
Ihanaa että noi vihdoinkin älys kertoo noi tunteet toisilleen! :D
Mutta Alice-raukka älys kaiken väärin.
Toivottavasti jatkoa tulee nopeemmin kuin tää. ;)

Tessuu

ihanaa jatkoa tullut!
Bella♥Edward ne on yhes vihdoinkin:D
tä oli pitkä luku,mikä oli toosi hyvä :D
kiitos suomennoksesta :)
Esme ihana:D
Lainaus
”Talia. Tässä on Thomas. Hän täytti juuri kymmenen vuotta ja hänelläkin on todella tylsää”, sanoin ja Talian silmät kirkastuivat.
oi söpöä!
jatkoa,kiitos!

kuigg^^

Vihdoinki tullu jatkoa! Ja IHANA luku!! aivan mahtava!  ;D toivottavast seuraava luku tulee nopeemmin ku toi.. ???

SabSab

• Team Cullen<3
Jeee, jatkoa tuli ;>
VIHDOIN NE TEKI SEN<3
On ne vaan niiiiin ihania ;3
Haahaa, Alicen kommenteille kelpas hajoilla :'D
Talia parka toimi välikätenä :'D
Jatkoa ois kova sana ;>
Cullenismi<3

Amanecer

No on tällaista lukua jo odotettukin! Todella suloista, rakastan tätä lukua ja laajemmin koko ficciä! Monesti jossain vaiheessa juttu alkaa käydä tylsäksi ja innostus ficistä hieman laantuu, mutta tätä olen jaksanut seurata ties kuinka kauan. Omituista.

Tajusivathan ne ihmiset nyt vihdoin tämän tilanteen. Ei kukaan oikeasti voi olla noin sokea. Esme on tässäkin todella ymmärtäväinen, ystävällinen ja muutenkin ihana ihminen. Jotain kertoo hänen nenäliinaan kirjoittamansa viesti Bellalle. Tämä kohta iski minuun jollain tavalla, ken tietää sitten miksi;
Lainaus
”Edward, Bella. Avatkaa ovi, minä tiedän, että te olette siellä”, Esme sanoi – melkein nauroi.

Lisa oli mukava lisä tähän juttuun. Nauroin tuolle Bellan reaktioille. Varmaan ärsyttävää, kun Edwardin pitää selittää kaikki niin salaperäisesti (joka on kyllä hauskempaa kuin heti asian täräyttäminen);
Lainaus
”Joten miksi sinä et sitten mene hänen kanssaan naimisiin!” huusin ja kävelin kauemmaksi huoneeseen, jotta meidän välissämme olisi suurempi väli. Edward nauroi.

”Koska… no… minä voisin kysyä sinulta samaa asiaa”, hän sanoi ja hymyili vielä enemmän. Minä hämmennyin.

”Mitä tarkoitat?” kysyin samalla kun hän astahti minua kohti.

”No.. hän on enemmän kiinnostunut sinusta kuin minusta”, hän sanoi nauraen

Alicen kommenteille sai myös nauraa ihan kivasti. Ja Natalia osaa vieläkin olla niin ihastuttava. Eihän yhdeksänvuotias vielä voi ymmärtää.

Ei sinulla nyt minustakaan mitään suurempaa hätää ole sen betauksen suhteen. Minä en ainakaan löytänyt pahemmin noita virheitä. Ehkä joku oli jossain, mutta ne unohtuvat tämän tekstin varjoon!
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

kjatri

Ja tätä sai oottaa niiku 27 lukua? :D  ??? Mutta ihana <3
Jatkuukos tämä vielä? Eikös sitä puolta vuotta ole jäljellä vielä kolme kuukautta :)
Suomennoksesi ovat vain niin mahtavaa luettavaa :) 

Lisää odottaen,

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

tonkss

Vau mikä luku! tätä olikin jo ooteltu, ihana :D
Parempi muutama ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla!

- Edward -

• Vieras
Ihana luku !  ;D kerrassaan mahtava...kannatti odottaa kärsivällisesti. Harmittaa kun pitää lähteä riparille ei voi lukea näitä mahtavia ficcejä, mutta sitten sitä lukemista vasta onkin kun tuun takas :D ;)

Rassermus

• Do you like it? I like it. I lööööv it!
Että, ku ihana<3 on tullukki odotettuu jatkoo^^ Ihana<3 JAtkoa<3

Charlielle

Mau mahtavaa! Vihdoinkin jatkoa!
Oon enemmän kuin tyytyväinen.
<Kiitos3
Make your own opinions.
Don't use others.

`mus

• Vieras
IHANA. <3

Lukaisin tuossa tuon alkuperäisen version, koska en jatkoa jaksanut odotella. Huomasin että tälle oli tullut jatko-osa, Because i love u , tarina on aivan mahtava siinäkin joten ajattelin kysyä, että kun tämän saat suomennettua loppuun, olisiko mitenkään mahollista että voisit suomentaa senkin? olisi todella upeaa jos voisit.

lisää suomennosta odotellessa. ((: <3

- `mus

TiiTa

Jeee tuli jatkoo!! Vähän oli mahtava luku :)
jatkoo! :)

Jaima

• "love is the key that holds two hearts together."
Aivan ihana jatko taas <3
Lisää kiitos pian (:
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

Öttimönkijäinen_

O-i.
Rakentava juoksi huutaen karkuun, ja uhkasi ettei tule takaisin.. :)
Kiitos jälleen kerran mahtavasta tekstista.

Kaisu
AIM FLAAAAIIIJINK IIIN TE SKAI!

jaina

• pokemon-kouluttaja
Aaws, tämä oli niin ihana. Minä Bellan tavoin ensin ajattelin jotain muuta tuosta Lisasta, mutta onneksi hän olikin sitten lesbo.. ja vaikutti sen lisäksi ihan mukavalta. : )

Jonkin ihmeen takia rupesin hieman itkemään tuossa kohtaa, kun en Edward sanoi, että hän ei pidä blondeista. :--D Itselläni kun on luonnollinen väri vaalea. No, en ole kyllä sellainen bimbo kuin Tanya. Ja tuskin se hiusväri ratkaisee sitä, kehen Edward rakastuu. :D

Luku oli kyllä todella hyvä. Ja sopivan pitkä. Hih, rupesin pitämään enemmän Esmestäkin tämän luvun aikana, kun hän oli kuin ystävä Bellalle.

`mus, kiitos tuosta vinkistä, että tähän on tullut jatko-osa! Taidankin mennä lukemaan sitä.. : )

Kiitokseni, jatkoa odottelen.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

JasminCullen

• Vieras
Kerta kaikkisen ihanaa!  :D
Mä luulin jo et voi ei nyt sitä taas mennään et se Lisa menee ja suutelee Edii ja Bella tulee vessast ulos sit se huomaa et ne suutelee ja menee takasin vessaan ja sen jälkeen Edward irrottautuis Lisast ja näin ...  ;D Toivottvasti tajusitte selityksen :---D
Ei mutta, noi kaikki Edin sanomat asiat oli niiin sulosia  ;)
Ja tykkäsin siit kohdast ku Bella "törmäs" siihen sänkyyn ja Ed jatko vaan lähentymistä  :)
Ihana pari ♥
Jatkoa odotan innolla!

XOXO Jasmin

SnowCherry

• Vieras
No vihdoinkin, tätä osaa oli odotettu! ;D Virheitä siellä oli, mutta olen nyt liian väsynyt listatakseni ne. Laita vain jatkoa ^^

Mayae

Luin tämän ja jatko-osankin jo enkuks, mutta mun on pakko lukee tätä vielä suomenkielisenä. Tämä on niin ihana ficci! Kiitos kun jaksat suomentaa tätä! <3  :D

Dunja

• xoxo
No vihdoinkin! Mä jo aattelin ettei ne koskaan tajuis.. Kiitos Esmelle  ;D
Tää luku oli niin ihana, etten oikeesti tiiä mitä sanoo. Suomennat niin älyttömän hyvin.. Ihana, kiitos.

Emirato

• Edward <3 Bella
Aivan uskomaton ficci täst tuli mun lemppari

Jatkoo!!!  ;D
Houkutus tekee houkuttelevaksi ja sitä nämä kirjat on...