Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Moving to 1600 Pennsylvania Avenue K-11 (VALMIS)  (Luettu 247891 kertaa)

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Ihanaaihanaaihanaa...
Tuntuu etten koskaan kommentoi muuten kuin 'ihanaa', mutta ihan sama. : )
Huh, onneksi tuo Venäjän Presidentin homma selvisi, ihanaa (taas...) että Natalia saa jäädä tuonne. : ) Oon ihan rakastunut tähän ficciin, käyn joka päivä katsomassa onko jatkoa tullut. On myös mahtavaa kuinka usein jaksat piristää päivääni jatkoilla, se on jotain niiiin ihanaa.. ;D
Tämä on jotain niin kaunista.
Kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Riitu

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
Ihana luku jälleen kerran :) Onneksi se Natalian isä häipyy, oon oottanu sitä siitä asti kun se tuli :D Mutta ku Natalia jää niille asumaan, niin sit Edward joutuu menemään Natalian kans naimisiin, eikä se voi olla Bellan kanssa 8'DDD
Mutta silti ihana luku.  :-* Jatkoa nopeesti :)

-Riitu-
I have always loved you, and I will always love you.

Fioré

  • Vieras
Ihanaa jatkoa!  Aivan loistavaa kun se Natalian isä lähti pois.
 Kauhea ihminen.  >:(
Tää on niin ihana ficci. <3 En osaa sanoa koskaan mitään järkevää ainakaan viiteen minuuttiin, kun olen nii sanaton. :D
Tähän tulee jatkoakin aina niin nopeeta. Se jos mikä on ihanaa!

Jatkoa taas odotan  ja kiitos tästä luvusta! ;)

Fioré

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
onneks se natalian isä lähti pois. ; D
joo, mutta en löytänyt virheitä, taitavasti suomennettu ja ihana luku, jälleen kerran. :D
nopeesti jatkoa. <3
and paradise comes at a price

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Haa. Taas jälleen kerran ihanaa jatkoa. Tällä kertaa huomasin muutaman kirjootusvirheen, mutta en nyt ala luettelemaan niita. Hyvä kuitenkin oli.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Kamelipullakaulin

  • ***
  • Viestejä: 83
Ihana : ) <3

SuEmSa

  • ***
  • Viestejä: 10
  • Darnando <3
Tämä on kyllä paras ficci mitä olen lukenut! Aivan loistavasti suomennat, ja jatkoa tulee nopeasti <3

Ei nyt kyllä mitää rakentavaa, mutta mutta..
Selección de fútbol de España

Ilman teit, meit ei ois
Ja ilman teit, ois puolet pois
<3

minnyyy

  • Vieras
Voi, tämä on niin söpö<3 Rakastan tuota alkua ihan älyttömästi. Ja koko ficciä !  :D Kivasti kirjotettu pätkä taas. Natalia on ihana, omii Edwardin, söpöä (:

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
T/N: Kiitos kommenteista. :D Tässä tulee seuraava luku ja olen pahoillani, että tässä kesti näin kauan. Minulla ja betallani on kuitenkin muutakin elämää kuin finfanfun ja koe viikko alkaa lähestyä uhkaavasti, joten nyt jatko saattaa viivästyä.

Kahdeskymmenesensimmäinen luku: Sisarukset

BPOV:

Äläkä unohda: hymyile, näytä iloiselta, ja puhu vain, kun joku kysyy sinulta kysymyksen. Jos et ole varma, saako vastauksesi aikaan kohua, anna presidentin vastata… Tai sano vain, että et tahdo puhua siitä!” Eliza sanoi ja katsoi minua intensiivisesti. Hän oli aivan stressaantunut ja näytti pyörtyvän minä hetkenä hyvänsä.

”Minä tiedän, mitä minun täytyy tehdä!” sanoin ja pyöräytin silmiäni, mutta hän pudisti päätään.

”Ethän. Yksikin väärä liike voi tuhota presidentin uran!” hän sanoi ja silmäni suurenivat. Mitä hittoa!?

”Mutta älä huoli… Siksi meillä on PR-väkeä!” hän sanoi ja hymyili minulle tekohymyään. Minä avasin juuri suuni kysyäkseni häneltä jotain, kun hän työnsi minut Edwardin luo, joka seisoi suuren tammipuisen oven edessä, mistä pääsi lehdistöhuoneeseen.

Vedin muutaman kerran syvään henkeä ja minua huimasi. Tämä ei ollut minun tapaistani – en voi puhua ihmisten edessä. En voi tehdä sitä koulussa enkä voi todellakaan tehdä sitä presidentin kanssa! Minä katsoin täriseviä sormiani ja meinasin purskahtaa itkuun, kun tunsin käden olallani. Katsoin ylös ja näin Edwardin hymyilevän minulle.

”Ei se todella ole niin paha! Tarkoitan, mehän emme ole Carlisle, emmehän?” hän sanoi ja minä pyöräytin silmiäni.

”Minä pilaan kaiken ja sitten tuhoan isäsi”, sanoin ja nojauduin seinää vasten. Edward nauroi.

”Voi älä viitsi! Minä en onnistunut siinä yhdessä vuodessa. Sinä et voi kyetä siihen yhtenä yönä! Eivät he kuitenkaan edes kysy sinulta mitään! Me vain istumme siellä”, hän sanoi ja hymyili.

”Oletko varma… Koska luulen, että unohdin juuri nimeni!” sanoin ja peitin kasvoni käsilläni. Edward nauroi.

”Kyllä, olen varma. Tästä tilaisuudesta tulee tylsä ja se on ohi ennen kuin huomaatkaan. Muista vain: isä, äiti, Natalia, minä ja sinä. Sillä tavalla me menemme sisään ja me myös istumme tässä järjestyksessä”, hän sanoi ja minä nyökkäsin.

”Joten, minä istun ulkopuolella, eikö?” kysyin varmistaakseni asian ja huomasin, kuinka Edward yritti peitellä nauruaan.

”Kyllä, niin istut”, hän sanoi ja minä rypistin kulmiani.

”Sinä olet idiootti”, sanoin ja hän alkoi nauraa.

Sillä hetkellä Carlisle, Esme ja Natalia saapuivat huoneeseen. Natalia vilkutti minulle nähdessään minut ja minä hymyilin hänelle leveästi.

”Hei kullannuppu! Kuinka voit?” kysyin laskeutuen polvilleni ja avasin käsivarteni, jotta hän voisi halata minua. Hän juoksi syliini ja puristi minua ja päästi sitten irti astuen askeleen taaksepäin.

”Bella, Bella! Katso mekkoani! Eikö se olekin nätti! Se on sininen ja siinä on helmiä! Tunnen itseni prinsessaksi!” hän sanoi ja pyöri ympäri, kunnes häntä huippasi niin kovasti, että hän kaatui syliini.

”Kyllä, sinä olet todella nätti!” sanoin ja hymyilin hänelle.

”Bella, meidän täytyy mennä”, Esme sanoi lämpimällä äänellään ja hymyili minulle. Minä nielaisin.

”Tottakai”, sanoin ja nousin ylös. Annoin Natalian käden Esmelle, mutta Natalia veti sen pois.

”Älä nyt Natalia. Tule minun kanssani”, Esme sanoi hymyillen.

”Minä haluan mennä Bellan kanssa”, hän sanoi ja laittoi etusormensa suuhun – hän näytti alkavan kohta itkeä.

”Natalia. Kaikki on hyvin. Sinähän pidät Esmestä? Sinä voit mennä hänen kanssaan! Minä olen todella lähellä. Minä lupaan”, sanoin, mutta hän pudisti päätään.

”Minä haluan istua sinun ja Edwardin välissä!” hän sanoi ja näin kyyneleitä hänen silmissään. Aloin panikoida.

”Hän alkaa itkeä! Hän alkaa itkeä!” sanoin enkä tiennyt minne katsoa. ”Natalia! Älä itke. Sinä tiedät, että me kaikki rakastamme sinua ja teemme tämän sinun vuoksesi, etkö?” hän nyökkäsi ja katsoi sitten Esmeä ja Carlislea.

”Mutta minä haluan silti istua sinun vieressäsi!” hän vinkaisi ja minä peitin kasvoni käsilläni.

”En tiedä mitä tehdä”, mumisin uudestaan ja uudestaan.

”Öh Bella?” Edward sanoi ja minä katsoin häneen. Hän oli… Huvittunut? Katsoin Carlislea ja Esmeä, joiden ilmeet eivät olleet ollenkaan erilaiset. Esme silitti kättäni.

”Bella, jos hän haluaa istua sinun ja Edwardin vieressä niin se ei ole ongelma. En ole surullinen siitä. Sen on okei!” hän sanoi ja minä tunsin, kun aloin punastua.

”Rentoudu. Kaikki menee hyvin”, Carlisle sanoi ja kääntyi ympäri ovea kohti. Ennen kuin tiesin mitä tapahtui, Edward seisoi minun ja Natalian takana ja minä seisoin Esmen takana. Hetkinen… En minä näin suunnitellut istuvani.

Mutta sillä hetkellä suuri ovi avautui ja kameran välähdyksiä tuli joka puolelta. Se oli kuin ukkosmyrsky – vain ilman ukkosta… Valot sokaisivat minut ja minulla oli vaikeuksia seurata Esmeä. Natalia tarttui käteeni ja yhdessä me nousimme rappuset pitkälle pöydälle, jonka ääressä meidän piti istua.

Minä istuin alas ja vedin pari kertaa syvään henkeä, kun huomasin Elizan takaseinustalla, hän hymyili. Ai niin. Täytyy näyttää iloiselta.

Carlisle sanoi muutaman sanan koko tilanteesta ja antoi sitten lehdistön esittää kysymyksiä. Näytti siltä, että 500 kättä nousi ylös samaan aikaan. Carlisle osoitti yhtä toimittajaa ja kaikki muut kädet katosivat ja toimittaja nousi ylös.

”Michal Davis, New York Times, ja kysymykseni on tälle ihastuttavalle nuorelle naiselle ensimmäisen naisen vieressä”, toimittaja sanoi ja minä hymyilin. Nielaisin kovasti, kun tajusin, ettei toimittaja todellakaan tarkoittanut Carlislea ja annoin toimittajalle hymyn.

”Syötä”, sanoin ja Edward, joka oli juuri oli siemaissut vettä lasistaan alkoi yskiä lasiinsa ja Natalia alkoi nauraa – todella kovaa. Minä punastuin ja minun oli vaikeaa pitää hymyä yllä.

”Mikä teidän nimenne on?” toimittaja sanoi ja minä olin helpottunut.

”Isabella Swan”, vastasin ja toimittaja nyökkäsi.

”Kuinka vanha olette?” hän kysyi.

”17, mutta minä täytän 18 ensi syyskuussa”, vastasin ja olin hämmentynyt, koska luulin, että toimittaja saisi kysyä aina vain yhden kysymyksen ja täytyisi istua jälkeenpäin.

”Ja miksi te olette täällä?” hän kysyi ja minä ihmettelin, miksi kukaan toimittaja ei ollut vihainen, ettei saanut puhua presidentille. Katsoin ympärilleni ja näin kaikkien toimittajien odottavan vastaustani.

”Öhm… Olen täällä vaihto-oppilaana vuoden… No, oikeastaan kuusi kuukautta”, sanoin ja näin kaikkien toimittajien kirjoittavan sen ylös. Vilkaisin Edwardia kysyvästi, mutta hän vain kohautti olkiaan.

”Mitä sinä yönä tapahtui sateessa?” mies kysyi ja minä jähmetyin. Puhuiko hän todella siitä yhdestä kerrasta, kun me riisuuduimme sateessa… Niin, ei oikein minun parhaita tuntejani.

”Kiitoksia herra Davis, siinä pitäisi olla tarpeeksi”, Carlisle sanoi ja 500 kättä nousi uudelleen. Carlisle osoitti toista miestä ja hän nousi ylös.

”Alex Doyle, Washington Post. Minulla on kysymys neiti Swanille”, hän sanoi ja katsoi minua. Sydämeni pysähtyi. Nuo miehet olivat kuin haita.

”Tunsitteko herra Edward Masenia ennestään?” hän kysyi ja minä olin helpottunut. Se kysymys oli helppo.

”En”, vastasin ja hymyilin.

”Oliko teillä tunteita häntä kohtaan jo alusta alkaen?” hän kysyi.

”MITÄ?” huudahdin järkyttyneenä.

”Kiitoksia herra Doyle”, Carlisle sanoi ja tällä kertaa tunsin Natalian tarttuvan käteeni. Katsoin häntä ja hän veti minut alas, jotta saattoi kuiskata korvaani.

”Edward käski minun kertoa sinulle, että hän on todella pahoillaan ja että hän haluaisi ottaa nyt kädestäsi kiinni, mutta ei voi”, hän sanoi ja veti syvään henkeä. ”Hän käski minun ottaa sinun kädestäsi kiinni, kun hän pitää kiinni minun toisesta.”

Vilkaisin hänen oikeaa kättään ja näin Edwardin pitävän siitä kiinni. Katsoin ylös häneen ja hän iski minulle silmää melkein huomaamattomasti. Minä hymyilin ja puristin Natalian kättä.

”Anna se Edwardille”, sanoin ja kohtasin nälkäiset hait uudelleen.

”Daniel Mitchel, USA Today. Isabella, oletteko sinä ja Edward ikinä suudelleet?” hän kysyi ja minä punastuin. Mitä oli tekeillä.

”Seuraava kysymys”, Carlisle sanoi ja minä pystyin tuntemaan, kuinka vihainen hän oli.

”Nina Lemas, Cosmopolitain. Isabella, minä teen artikkelia: Kymmenen asiaa, mitä rakastan Edward Masenissa, voitko kertoa minulle, kuinka seksikäs hänen vartalonsa oikeastaan on? Niin paljon yksityiskohtia kuin mahdollista?” hän kysyi, enkä minä edes punastunut enää – tämä oli hullua! Edward vilkaisi minua nopeasti sivusta. Minä en katsonut häneen, mutta huomasin sen silmäkulmastani. Katsoin alas käsiini, kun Natalia puristi kättäni yhtäkkiä kaksi kertaa. Minä katsoin häntä yllättyneesti ja hän nyökäytti päällään Edwardin suuntaan. Edward hymyili minulle nopeasti ja kääntyi taas ympäri. Minä vedin syvään henkeä. En ollut yksin ja minulla oli koko perhe tukemassa minua.

Carlisle nousi ylös.

”Onko täällä kellään kysymystä, joka ei ole Isabellalle?” hän kysyi ja yritti peittää vihansa. Yksi käsi nousi ja Carlisle nyökkäsi miehelle ja laskeutui istumaan. Mies nousi ylös.

”Tom Cook, California Sunset. Herra Edward Masen, milloin tajusitte, että teillä on tunteita neiti Swania kohtaan?” hän kysyi ja minä käännyin katsomaan Edwardia.

”Seuraava kysymys!” Carlisle sanoi, mutta Edward kohotti kättään.

”Minä voin vastata tähän”, Edward sanoi ja kaikki toimittajat nostivat päänsä. ”Se on aika helppo. Minulla oli tunteita Bellaa kohtaan siitä lähtien, kun hän tuli.” Tuhannet kameran välähdykset sokaisivat minut taas. Mutta minä en välittänyt. Kertoiko Edward juuri koko maailmalle, että hänellä on tunteita minua kohtaan? Katsoin häntä yllättyneenä, mutta hän ei kääntynyt minuun päin.

”Saisinko lopettaa tämän?” Edward sanoi ja kaikki hiljenivät. Hän nousi ylös ja nojasi käsillään pöytään. ”Niin, minulla oli jo alussa tunteita häntä kohtaan. Olin pahoillani, koska hän oli niin kaukana kotoa. Meillä meni hyvin jo heti alussa. Joten me olimme ystäviä jo ensimmäisestä päivästä”, hän sanoi. Mitä? Valehteliko hän todella?

”Joten, jos te kysytte, onko minulla tunteita neiti Swania kohtaan – kyllä, minulla on. Minä pidän hänestä kuin ystävästä – tai ärsyttävästä siskosta, jota minulla ei koskaan ollut”, hän sanoi ja hymyili. ”Mutta se muuttui viime yönä. Koska nyt tämä suloinen tyttö näteillä, pienillä, vaaleilla kiharoilla vieressäni on minun uusi siskoni JA syy tähän tilaisuuteen. Joten älkää luulko, että minä olen tunkeilija, mutta eikö kellään ole kysymyksiä tälle pienelle prinsessalle täällä vai loppuuko tämä tilaisuus tähän?” hän kysyi ja tuijotti toimittajia. Muutama käsi nousi ja Edward laskeutui takaisin alas istumaan. Minä tuijotin häntä, koska olin niin hämmentynyt ja toisaalta en tiennyt miksi olin hämmentynyt ja se hämmensi minua lisää! Hän käänsi päätään ja hymyili minulle hiukan – outoa hymyä. Se näytti anteeksipyytävältä ja oli täynnä pahoittelua, lohtua, tyytyväisyyttä. Hymyilin takaisin ja käännyin poispäin.

………………………

Loppu lehdistötilaisuudesta oli, kuten Edward oli sanonut: tylsä ja ohi ennen kuin huomasinkaan. Minä huokaisin, kun pääsin takaisin toiseen kerrokseen Natalian ja Edwardin kanssa.

”Olen iloinen, että se on ohi”, Edward sanoi ja minä nyökkäsin äänettömänä. Jostain syystä tuntui oudolta kävellä hänen vieressään… Olin jännittänyt pahasti ja minusta tuntui, että minun täytyi käyttäytyä erilailla kuin yleensä.

”Bella? Tuletko sinä meidän kanssamme?” Natalia kysyi ja minä katsoin häntä hämmentyneenä.

”Anteeksi… Minne me olemme menossa?” kysyin.

”Edward lähtee kanssamme ulos! Me haluamme juhlia sitä, että me olemme nyt sisaruksia!” Natalia sanoi ja pomppi ylös alas.

”Niin… Sisaruksia”, mumisin ja tunsin Edwardin tuijottavan minua.

”Joten… Oletko sinä tulossa?” Edward kysyi ja jostain syystä en voinut edes katsoa häntä.

”Öhm… En… Olen todella väsynyt… Oli pitkä päivä. Luulen, että menen nukkumaan”, sanoin ja avasin huoneeni oven.

”Bella! Ole kiltti! Sinä olet minun uusi siskoni!” Natalia anoi. Minä hymyilin hänelle.

”Joskus toiste, käykö?” sanoin ja hän nyökkäsi pettyneenä.

”Lähdetään”, Edward mumisi ja veti hänet mukanaan hissiin.

EPOV:

”Mikä Bellalla on hätänä, hän näytti niin surulliselta”, Natalia kuiskasi. ”Eikö hän ole iloinen, että olen hänen siskonsa?”

Minä huokaisin.

”Ei, ei. Hän rakastaa sinua kuin siskoa… Hän ei vain rakasta uutta veljeään.”

BPOV:

Keskellä yötä tunsin jonkun silittävän poskiani. Nousin istumaan järkyttyneenä ja katsoin ympärilleni, mutta oli liian pimeää, jotta olisi voinut nähdä mitään.

”Bella?” lapsekas ääni kuiskasi. Natalia. Laskeuduin selälleni ja huokaisin.

”Niin kultaseni?” kysyin ja otin hänen kädestään kiinni. Huomenna – tai ehkä tänään – oli maanantai ja minun täytyisi mennä kouluun… Minä todella tarvitsin unta. Mutta en ollut kuitenkaan vihainen Natalialle minun herättämisestäni.

”Vihaatko sinä minua?” hän kysyi ja minä avasin silmäni.

”En, kullannuppu. Miksi sinä luulet, että minä vihaan sinua?” kysyin ja annoin hänen kädelleen suukon.

”En tiedä. Sinä et tullut kanssamme syömään jäätelöä ja minä vain ajattelin, ettet sinä pidä minusta”, hän sanoi.

”Voi… Ei Talia! Ei se ole syy! Tule tähän viereeni!” sanoin ja hän laski päänsä olalleni. ”Minä rakastan sinua Talia! Sinä olet minun lempipikkusiskoni koko suuressa maailmassa. Ja se miksi en tullut tänään on jotain minun ja Edwardin välistä… Sillä ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi!”

Odotin vastausta, mutta hän ei sanonut mitään.

”Talia?” kysyin ja kuulin hiljaisen kuorsauksen. Minä hymyilin ja painoin suukon hänen otsalleen.
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Deathwish

  • ELF
  • ***
  • Viestejä: 618
  • are you ready or not?
    • tumblr
Ei se haittaa vaikka lukua joutuisi odottamaan kauemman, sillä se on paljon mielenkiintoisampaa niin.

Joo no hyvä luku, vaikka mitään kovin mullistavaa ei tapahtunut. (: Jatkoa.
if you die now, how would you feel about your life?

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Lehdistötilaisuus oli mielenkiintoinen.... ja Talia on suloinen hahmo. Mutta aina sitä samaa elikkä JATKOA, eikä se haittaa vaikka se viipyy, koska kumminkin suomennat näitä, tämmöisille poropeukaloille

-Naxone (poropeukalo)
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

SnowCherry

  • Vieras
Oi, kiitos uudesta osasta ^^ Lehdistötilaisuus oli todella mielenkiintoinen ja hyvin suomennettu (: Kiitos!

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Niin kuin tässä on jo sanottu muutaman kerran, lehdistötilaisuus oli mielenkiintoinen. Olit taas hyvin suomentanut, ei mitään valittamista.

Tottakai ymmärrän, että sinulla on muutakin elämää. Minulla itsellänikin on juuri kauhea koeputki meneillään ja tällainen dataus jää vähemmälle. Pistä jatkoa aina kun vain ehdit, kyllähän koulu pitää etusijalle laittaa. :)
« Viimeksi muokattu: 21.07.2009 14:43:53 kirjoittanut Amanecer »
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
jes, jatkoa. <3
ei se haittaa vaikka kestäisikin jatkon kanssa.  onhan sullakin varmaan muutakin elämää, kuin tietokone.? : D
joo mutta kiitos.
jatkoa pian. : DD
and paradise comes at a price

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
No, mitäpä minä rupean sanomaan enää, koska kaikkihan on melkein sanottu! Odotan innolla vielä kunnon B/E paritusta !!  ;D Kävin joka päivä tiirailemassa olisiko jatkoa tullut, mutta tänään kun näin niin olin entistäkin onnellisempi, aahh!
kiitos, jatkoa?  ;)
another stranger

entinen vohveli

Riitu

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
Ihana jatko. <3 :) Muuta ei tuu mieleen.

Jos jotain rakentavaa kaipasit, niin sitä ei minulta irtoa :D

Jatkoa odotellaan..

-Riitu-
I have always loved you, and I will always love you.

Fioré

  • Vieras
Jei taas jatkoa!

En osaa sanoa tähän mitään muuta kuin ihanaaa! <3
Eikä haittaa vaikka jatkossa kestääkin joskus sillä sen sen arvoista. :D

Kiitos tästä luvusta ja seuraavaa jo odotan. :)

Fioré

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Ou jee, taas jatkoa! Mä luin tän vähän huonoon aikaan, keskellä päivää, mutta en oikeen saanu tekstistä mitään irti. Kiva se oli, sen verran, mitä ymmärsin. Toi lehdistötilaisuus oli kiva... Ja kiva, kun Natalia tykkää Bellasta.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Tämä on jotain niin ihanaa.. <33
Pahoittelit jatkon viivästymistä, ihan turhaan. Monissa novelleissa/ficeissä kestää jopa 3 kuukautta ilman jatkoa, että tämä on yksi nopeimmista mihin jatkoa laitetaan!  2000 euroa vetoa!
Ja itse pätkään.
Lopetus, aaws.
Ei ole totta. Tässä se mun kommentin järkevä osa taisi olla, rakentavakin on piilossa ulko-oven takana.
Kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Öttimönkijäinen_

  • ***
  • Viestejä: 45
Ahhh.. Taas aivan mahtavaa tekstiä!
RAKASTAN TÄTÄ FICCIÄ!En voi muuta sanoa, kun: ihanaihanaihanaihanaihanaihana! :D
 Kaisu
AIM FLAAAAIIIJINK IIIN TE SKAI!