Dööödiiiin... Tullaanpas nyt vielä kommentoimaan, kun kerta luinkin tämän. (: Oli pakko päästä lukemaan fluffia taas vaihteeksi, kun mun ja kaverin esitelmä sanattomasta viestinnätä meni koulussa niin hyvin, että opettajakin mainitsi, että meidän pitäis palkita itsemme jollain. Sitten kaverin kanssa Arnoldsissa mietittiin, että mikä olis hyvä palkkio siitä, niin mä päätin, että sitten kämpillä luen jonkun todella söpön ja fluffyisen ficcin. Heitin sitten hakuun fluffyn ja valkkasin pari kivaa osastoa, joista hakea ja sitten vaihtoehdoista nappasin tämän ja hyvä, että nappasinkin, koska tää oli aivan ihana! <3
Tosta alun "Nukutko sinä?"-jutusta tuli niin selkeästi mieleen ne kerrat, kun ite oon pienenä ollut siskon kanssa meidän parhaan kaverin luona yökylässä (tai se meillä) ja kaikki on nukkunut samassa huoneessa, niin illalla, kun on pitänyt mennä nukkumaan kaikki on pomppineet kiltisti sänkyyn, mutta sitten 5 minsan päästä joku on aina kysymässä, että "Nukutteko te jo?" Ja sitten kaikkia rupeaa naurattamaan ja yleensä joku aikuisista huutaa sitten, että nyt tytöt nukkumaan. Ja taas killteinä tyttöinä ruvetaan mukamas nukkumaan ja taas hetken päästä joku kysyy "Nukutteko te jo?" : D Se oli sillon joskus aikoinaan olevinaan niin kauheen hauskaa mennä nukkumaan vain herätäkseen muutaman minsan päästä kysyäkseen muilta, että nukkuuko ne jo ja sen jälkeen kikattaa, kunnes aikuset komentaa takasin nukkumaan. :'D
Tää oli kyllä aivan älyttömän söpö. Hyvä, että kämppis lähti just jonnekin, koska se olis varmaan ihmetelly, että mitä hittoa mä oikein väsään, kun mun ilme on tosi mielenkiintonen ja kädet vispaa naaman edessä kuin viimeistä päivää. : DD Se olis varmaan pitänyt mua hulluna, jos se olis nähnyt mun reaktioni tähän ficciin. Mutta, noo, sitä sattuu. Täytyy kyllä sanoa, että vaikka toi loppukin oli todella söpöä ja erittäin aitoa Siriuksen epäröintien, suloisten tuhinoiden ja muiden kera, niin toi alun dialogi on mun mielestä koko pätkän paras kohta! Se on vaan jotenkin niiin söpöä ja siihen vaikuttaa varmaan sekin, että mä osaan samaistua tohon tilanteeseen niin hyvin, koska olen itsekin tehnyt tuota pienenä.
Kiitos aivan älyttömän paljon supersöpöstä lukukokemuksesta!