Nimi: Älä kerro isälle
Paritus: H/D
Ikäraja: K-11
Genre: Fluff, Romantiikka, Huumori
Summary: Harryn vanhemmat olivat kuolonsyöjiä. Harry oli vasta 7 -vuotias kun he kuolivat aurorien hyökkäyksessä. Harryn vanhempien parhaat ystävät adoptoivat hänet. Nyt Harry on menossa hänen 7 ja viimeiselle kouluvuodelleen ja hän saa kokea yllätyksen...
A/N: Heh, ajattelin nyt että laitetaan nyt tämäkin tänne ja lisätään H/D:n määrää vielä yhdellä. Tämä oli siis ihka ensimmäinen ficcini, jonka julkaisin aikoinaan (vihreässä) finissä. Alkuperäiseltään nimeltä Älä kerro isälle oli
Sisarusrakkautta, sattuukohan joku muistamaan vielä tämän? Vanhassa finissä ikäraja taisi olla K-15, mutta laskin tämän ikärajaa alemmas, koska näyttää siltä ettei tämä aivan sinne asti yllä. Oikolukijana minulla oli muistaakseni HobBit (en muista tarkkaa nickiä) silloin, mutta sen jälkeen tätä on hieman muutettu ja korjailtu epäjohdonmukaisuuksia juuri juonta kumminkaan radikaalisti muuttamatta, joten tällä ei ole oikolukijaakaan. Otan mielelläni ilmoituksia vastaan mahdollisista virheistä.
Luvut ovat ficissä lyhyitä mutta niitä kumminkin on 5 + epilogi.
I lukuMalfoyn kartanossaSatoi.
Harry katsoi makuuhuoneensa ikkunasta ulos puutarhaan, ja kuunteli sateen rummutusta ikkunaa vasten.
Harry oli vaipunut mietteisiinsä. Hänen silmänsä olivat lasittuneet, ja niistä kuvastui suru. Suru vanhempiensa kuolemasta. Ja suru siitä, että hän on rakastunut poikaan. Poikaan, jonka perheeseen hänet oli adoptoitu. Harry ei tiennyt minkälaiset tunteet tällä pojalla on häntä kohtaan. Tai no, olivatko ne tunteet ystävyyttä syvempiä. Koko elämänsä he olivat olleet toistensa parhaat ystävät, kuin veljekset. Niin kuin he melkein olivatkin.
Harry kamppaili sydämensä ja järkensä kanssa. Tunnustaako rakkaus vai tukahduttaa se ikiajoiksi ja oppia pitämään tytöistä? Juuri silloin oveen koputettiin.
"Sisään", Harry sanoi laiskasti yhä tuijottaen ikkunasta ulos.
Sisään astui komea platinahiuksinen poika, joka käveli suoraan Harryn luokse ja laittoi kätensä tämän olkapäälle.
"Taasko sinä ikävöit vanhempiasi?" poika kysyi Harrylta.
Harry mumisi jotain, minkä tulija tulkitsi kyllä -vastaukseksi. Poika irrotti otteensa Harryn olasta ja meni istumaan tämän sängylle.
"Miten sinä nyt olet alkanut ikävöimään heitä? Heidänhän kuolemastaan on jo jotain 10 vuotta. " Harry ei kuitenkaan vastannut kysymykseen, koska hän oli juuri saanut selville kumpi voitti, järki vai sydän.
Hän irrotti katseensa ikkunasta ja käänsi sen kohti jäänharmaiden silmien omistajaa, joka katsoi Harrya kysyvästi. Harry nousi puisesta tuolistaan ja meni pojan viereen istumaan.
"Draco, minun pitäisi kertoa sinulle eräs asia", Harry sanoi tuijottaen omia varpaitaan kuin ne olisivat maailman kiinnostavin asia.
Draco nyökkäsi Harrylle jatkamisen merkiksi.
"Minä... Minä en ole vain ajatellut vanhempiani... Vaan olen myös ajatellut... Sinua. Ja no minä pidän sinusta samalla tavalla kuin Pansy ja muut meidän koulun tytöt", Harry lopetti vaivautuneena yhä tuijottaen jalkojaan, joissa hänellä oli vaaleanpunaiset sukat (17 -vuotissyntymäpäivälahja Dracolta).
"Hah, arvasinhan minä, että minussa on vetovoimaa", Draco virnisti, mutta pian taas vakavoitui, "niin no, olen minäkin huomannut tuntevani sinua kohtaan jotain mitä ystävänä tai edes veljenä ei pitäisi. " Draco vaikeni ja oli pitkän aikaa hiljaista. Kumpikin tuijotti Harryn sukkia.
"Mitä meidän pitäisi tehdä?” Harry kysyi ja katsoi Dracoa suoraan silmiin.
"Rakastaa toisiamme koko sydämestämme ja elää toisen rinnalla maailman loppuun asti", Draco sanoi katsoen Harryn kysyviin silmiin.
”Draco, en tarkoittanut -”
"Tiedän mitä tarkoitit. Kunhan vitsailin, mutta se, mitä me aiomme tehdä on: ei mitään. Me emme aio kertoa kenellekään mitään, pidämme tämän omana tietonamme, vai haluatko järkyttää Luciuksen?”
"En oikeastaan …"
"Hyvä, en minäkään.” Draco nousi sängyltä, toivotti hyvät yöt ja poistui huoneesta.
~ * ~
Aamupalalle mennessään Draco pysähtyi Harryn huoneen ovelle. Hän aikoi koputtaa oveen, mutta ei kuitenkaan koputtanut. Hän laski kätensä alas ja lähti kävelemään portaita pitkin alakertaan. Alakerrassa Draco suuntasi kulkunsa keittiöön. Siellä hän meni istumaan pyöreän pöydän ääreen. Siinä samassa, kun Draco oli istahtanut pöydän ääreen kaksi kotitonttua ilmestyi tyhjästä ja alkoivat tehdä aamupalaa luihuiselle.
Tällä välin Harry oli herännyt aamuauringon kajastukseen. Hän puki vaatteensa ylleen ja kaikkoontui keittiöön.
Kun Harry ilmiintyi sinne vaimean posahduksen saattelemana, Draco oli löytänyt äitinsä Me Noidat -lehden ja luki sitä. Blondi nosti katseensa kohti Harrya, kun tunsi lämpimät kädet olkapäillään.
"Roskalehti", Draco sanoi ja heitti lehden keittiön nurkkaan. Harry virnisti tälle lausahdukselle, koska tiesi, että Draco luki joka ikisen Me Noidat -lehden numeron. Harry kävi istumaan Dracon viereen. He kumpikin odottivat aamiaisen valmistumista.
Kun he olivat juuri aloittamassa syömään, ikkunasta lensi kaksi Tylypahkan tunturipöllöä pöydälle.
"Mitäköhän kirjoja me tänä vuonna tarvitaan?" Harry kysyi samalla kun otti kirjeensä pöllön ojennetusta koivesta.
"Ketä kiinnostaa? Mehän annetaan nämä kirjeet vain isälle ja äidille ja he käyvät ostamassa ne, kun me kierrellään kauppoja Iskunkiertokujalla", Draco vastasi, ja otti itsekin oman kirjeensä.
"Ai niin, niinhän me tehdäänkin... "
Aamupalan jälkeen he antoivat listat juuri heränneille vanhemmilleen ja ilmoittivat, että menevät Iskunkiertokujalle hieman kiertelemään. Tähän odottamatta vastausta he kaikkoontuivat pois.
---
// OMG, vähän se muuten on lyhyt luku. : O