Kävin New Moonin katsomassa Lauantaina ja ainoana vikana koin ärsyttävät pikkuteini-ihquttajat, jotka eivät voineet pitää sitä pikkuista turpaansa kiinni edes viittä minuuttia! Ja sitten jollain jästipäällä alkoi puhelin soida! EI jumankauta mä katoin sitä vihasesti! Jos katse ois voinu tappaa, se ois palanu siihen paikkaan.
Mutta, itse elokuvaan.
Alku oli tehty ihan hyvin, olin jo melkein unohtanut, miten se alkoi
(ja ei helkutti, Ed on n. 500 metrin päässä pienenä plänttinä niin eikö teinit näe sen ja rupe kiljumaan keuhkojaan pihalle) Mutta siis.
Alice oli ihana, kuten aina, mikä sisääntulo! <3 Edin auton muuttuminen yhtäkkiä eri malliseksi ja väriseksi vähän häiritsi (kun sitä hopeaa oltiin vähän niin kuin hehkutettu..) Ja Jasper oli loistava! Trailerissahan sen hyökkäyksen oli jo nähnyt, mutta oli se onneksi vähän pidempi.
(JA OLINKO AINOA JOKA NÄKI BELLA/CARLISLEA?!!?) Tai siis oikeasti! Bella piti kättään miehen lantiolla! Namj.
Niin, eikä Carlisle ollut yhtään pahannäköinen ollessaan Volturi
En minäkään niin tunteeton ollut, ettenkö olisi itkenyt, kun Edward lähti, vollotinhan minä.
Ja mielestäni se, kun Bella vaan istui ja tuijotti ikkunasta oli tehty hienosti, ei mitään suuria ja majesteettisia mustia ruutuja, vaan yksinkertaista, Bella oli pelkkä kuori ja istui vain paikallaan.
Bellan lähtemistä sen motoristihäiskän kyytiin vähän ihmettelin, mutta olkoot. Jessica oli loistava
(Adrenaline-junkie!)
Sitten tullaankin jo asiaan: JACOB.
Okei, trailereissahan sitä tuli kuolattua aika tavalla, mutta wa-hau! Ja mitään en myönnä, että olisin ollut yksi niistä joka huokaisi raskaasti, kun Jacobilta lähti paita ensimmäisen kerran.
Niih.. ja ne sudet.. Multi Bueno! Oikein hyvän kokoisia, ei mitään semmosia saksanpaimenkoiria, miltä ne trailereissa näytti, vaan oikein massiivisia, hjyvähjyvä.
Mitäs sitten.. Noh Bellan kirjeet Alicelle oli vähän.. Noh.. outoja.. Eikö tytön pitänyt yrittää unohtaa Cullenit kokonaan ja sitä rataa..?
Myös Paulin muuttuminen sudeksi, kun Bella oli n. metrin päässä oli vähän kyseenalainen, eikö Sam ollut menettänyt malttinsa ja Emily oli sen takia saanut arpensa, nyt Bella vaan chillailee suden lähellä, että no worries…
Italia-chase-kohtaus meni vähän liian nopeasti, hyvä jos ehdin kuolata Porschea, kun se jo katoaa näköpiiristä.. Olin leffateatterissa varmaan ainoa, joka nauroi, kirjaimellisesti, Edin maalatuille vatsalihaksille! Nauruni peittyi ihqu-teinittäjien kiljaisujen alle… Noh, ne on niin kehittymättömiä kakaroita (13-16 vuotiaita), ettei tajua, mikä valkokankaalla on totta ja mikä ei.. Kuten maalatut vatsalihakset..Ziish..
Aro oli ihana <3 Aivan täydellinen!! Juuri sellainen, joksi sen kuvittelin, hymyineen kaikkineen. Marcuksen näyttelijä petti mut.. Jotenkin, ei yhtään vampyyrimäinen.. Semmonen..lössykkä… xD Tai siis.. Noh.. joo.. Jane oli hyvä, oikein tyttömäinen, aluksi vähän pelkäsin, että mitenhän se lapsitähti suoriutuu, mutta hyvin suoriutui
Lopputulos oli yllättävän hyvä, ei kauheasti valittamista, parempi, kuin edeltäjänsä. Seuraavan kerran kun menen katsomaan, varmistan, että olen yksin leffateatterissa, eikä siellä oli ihqu-teinittäjiä.. Oikeasti, pilasivat sen leffan. Kiitos julmetusti! >:/ (Siellä joku idiootti ei oikeesti varmaan koskaan ollut kuullutkaan Twilightista.. Kyseli koko ajan, ”kuka toi on, mikä toi on, miks toi menee? Ei, mitäh? EiEiii, yhyyy!!”)
Mutta siis .. Seuraavalla kerralla osaan varmasti katsoa leffan ja nauttia siitä paaaljon enemmän
~Amy