Title: Hyvästi Hermione, Hyvästi Severus
Author: jaina
Genre: angst, drama
Pairing: Severus/Hermione, niin sanotusti
Rating: K-11
Summary: Hyvästi, Severus, hän kuiskasi.
Disclaimer: hohhoo, en omista hahmoja. Rowling ne omistaa, minä säädän niillä jotain...
Warnings: kuolema, mutten kerro kenen.
A/N: älkää syyttäkö, minua syyttäkää äkillistä tarvetta kirjoittaa pikkuficci. Tämä on muuten sitten pikkuisen AU, sillä Kalkaros on elossa ja seiskakirjan Tylypahkan taistelut jo käyty.
Kommentit olisi aika jees :3Tämä myös osallistuu haasteeseen
Genrehaaste.
~
How can I decide what's right
When you're clouding up my mind?
I can't win
You're losing sight
All the timeSiitä on niin kauan aikaa. Hän haluaisi vain unohtaa koko jutun. Mutta ei Severus Kalkaros siihen pystynyt. Mitä hän oli mennyt tekemään, sitä hän ei tiedä. Hermione pyörii hänen mielessänsä koko ajan. Ja se teko, mitä mies teki hänelle. Se teko, jota hän ei voi ymmärtää tehneensä.
”Severus, mitä sinä teet? Päästä irti! APUA!”
”Ei sinua kukaan täältä metsästä kuule! Sidon sinut nyt tähän puuhun. Ei, et saa vaatteitasi takaisin. Äläkä rimpuile!”
”Severus, miksi teet näin?”
”Näin sinut ja Weasleyn!”
”Mutta se oli erehdys, olin humalassa ja niin oli hänkin, ja sitä paitsi hän pakotti minut siihen! Rakastan sinua edelleen!”Niinpä tietysti, kyllähän Hermione oli ennenkin keksinyt tekosyitä. Oli sanonut menevänsä kauppaan, ja olikin sitten mennyt muhinoimaan Ronald Weasleyn kanssa. Sitä ei Severus voinut hyväksyä. Hänen oli pakko tehdä se. Jättää unelmiensa nainen metsään mätänemään. Yksin, jokaisen ihmissuden, jokaisen pedon armoille.
How did we get here?
When I used to know you so well
How did we get here?
Well, I think I know howNyt mieheen hiipi omatunnun pistoksia. Miten hän oli kehdannut? Hermione oli yhtä varmasti kuollut kuin hän syyllinen. Kuinka kauhea ihminen Severus olikaan?
”APUA!”
”Perkele, hiljaa! Sitä saa mitä tilaa, neitokainen!”
”Severus, ole kiltti, pyydän! Päästä minut vapaaksi!”
”En ikimaailmassa! Minä lähden nyt! Hyvästi, Hermione.”
”Mutta minä... Minä... Severus, ei! Älä mene! EI!”Kalkaros ei enää kestänyt. Hän hakkasi päätänsä seinään. Hänen oli pakko päästä pois. Hermionen luo. Tai edes jonnekin. Niinpä hän tarttui taikasauvaansa. Hän ei ansaitsisi kuolla, hänen pitäisi kohdata aiheuttamansa teot. Mutta siihen hän ei ryhtyisi.
Hyvästi, Severus, hän kuiskasi.
Viikon kuluttua Päivän Profeetassa:Viime viikolla Tylypahkan noitien ja velhojen juomamestari Severus Kalkaros löydettiin kuolleena hänen tyrmistänsä. Hänen epäilleen tehneen itsemurha. Miehen lemmitty Hermione Granger, 19, löydettiin tämän viikon tiistaina, eli eilen, kuolleena Kielletystä metsästä. Viime viikon maanantaina, paria päivää ennen professori Kalkaroksen kuolemaa, hän oli tullut tapaamaan miestä ystävänsä Ronald Weasleyn kanssa Tylyahoon. Jäämme odottelemaan Ministeriön lausuntoja neiti Grangerin kuolemasta, joka luultavastikin liittyy jotenkin professori Kalkaroksen kuolemaan.// tämä on siis one-shot