Author: lanoliini
Genre: fluffy
Pairing: Fenrir/Luna
Rating: k-11
Disclaimer: en omista henkilöitä, he kuuluvat Rowlingille.
A/N : Kirjoitin vain tällaisen pienen tekstinpätkän, josta itse pidin. Päätinpä sitten laittaa sen tänne. Ja tosiaan henkilöt ovat Fenrir ja Luna, vaikka ficissä itsessään ei mainita nimiä (paitsi lopussa). Tämä on sitten kirjoitettu Fenririn näkökulmasta. Toivottavasti tämä nyt on oikeassa paikassa.
Ja tämä ficcihän tosiaan
osallistuu Kuolonsyöjät rakastaa -haasteeseen VierelläsiSilität selkääni ajatuksiisi vaipuneena, etkä sano sanaakaan. On pimeää, etkä voi nähdä minua, vaikka minä näen sinut. Katselen alastonta vartaloasi ja minun tekisi mieli koskettaa sinua, yhä uudelleen ja uudelleen. Olet nuori, et vielä edes kahtakymmentä ja minua kauhistuttaa ajatus siitä, että voisit ikäsi puolesta olla lapseni. Olen sanonut siitä sinulle, varmaankin tuhansia kertoja olen yrittänyt ajaa sinut luotani ikäeromme vuoksi. Sinä et kuitenkaan välitä sanoistani ja joskus se turhauttaa minua suunnattomasti.
Olet ainoa ihminen, joka koskaan on ollut lähelläni ilman pakottamista, ainoa, joka on suostunut syliini vapaaehtoisesti. Olen kysynyt sinulta syytä siihen, mutta et ole koskaan vastannut. Kukaan ei tiedä, että olet luonani, ehkä niin on hyvä. Liian monta kertaa olen suuttunut sinuun, enhän voi itselleni mitään. Olen repinyt kauniin vaalean ihosi auki, ja katunut sitä jälkeenpäin, nähtyäni arpesi. Olen satuttanut sinua, mutta olet aina painautunut takaisin syliini, odottaen vain seuraavaa kertaa, kun satutan sinua taas.
Karhea käteni tavoittaa silkkiset hiuksesi ja annan sormieni liukua vaaleiden kiharoidesi lomassa. Huomaan sinun hymyilevän ja katsovan minuun päin, vaikka näet vain pimeyttä. Toisin kuin sinä, minä näen pimeässä, kuulen, haistan. Aisteiltasi olet vajavaisempi kuin minä, mutta et halua olla minun kaltaiseni. Tiedän sen, sillä lähdet luotani kuun ollessa täysi. En vain voi ymmärtää miksi aina palaat takaisin, sillä en pyydä sitä sinulta.
Minä en ole ainoa, joka pitää sinua erilaisena, kaikki muutkin ovat sitä mieltä. Tiedän kuitenkin pitäväni sinua erilaisena eri tavalla kuin ne kaikki muut, kaikki ihmiset. Hengityksesi tuntuu kiihtyvän, kun painaudut lähemmäs minua. Siirrän kättäni, jotta pääset niin lähelle minua kuin haluat, enkä voi lakata ihmettelemästä sitä, että tulet aina niin lähelle minua kuin vain pääset. Huulesi eksyvät kaulalleni ja tunnen henkäyksen purkautuvan huulieni välistä. Äkkiä pelkään, että katoat ja kiedon käteni ympärillesi pitääkseni sinut siinä. Sinä vain naurahdat ja suutelet rintakehääni pehmeästi.
Jälleen koittaa hetki, jolloin en halua ajaa sinua pois. Kuiskaat tarvitsevasi minua, mutta en ymmärrä miksi sanot sen. Haluaisin uskoa sanasi, mutta en anna itselleni lupaa siihen. Olen pohjimmiltani paha, sieluni on revitty rikki, enkä tiedä kuinka parantua. Kuitenkin jokainen päivä, jonka vietät kanssani, saa minut tuntemaan oloni paremmaksi, ehkä minustakin vielä tulee ehjä.
Pyöräytät minut selälleni ja tulet makaamaan päälleni. Pitkät hiuksesi kutittavat olkapäätäni, mutta en pyyhkäise niitä pois. Minun ei tarvitse pyytää, suutelet minua ilmankin. Lasken käteni kyljellesi, ja tunnen yhden sileän arven sormieni alla. Tunnen syyllisyyttä ja sipaisen ihoasi pyytääkseni anteeksi. Et vetäydy pois, vaan suutelet minua uudelleen. Huomaan sinun palelevan, ja vedän peiton hoikan vartalosi suojaksi.
Kuuta aiemmin peittäneet pilvet siirtyivät hitaasti, ja kylmä valo levisi huoneeseen. Huomaan sinun olevan iloinen, kun pystyt näkemään kasvoni hämärässä. Katson sinua silmiin ja toivon, että viimeinkin vastaisit minulle.
”Miksi sinä olet minun kanssani?”
”Koska minä rakastan sinua Fenrir.”
fin.