Hehee, stalkkailin viestihistoriaasi, ja näin tämän, josta mainitsitkin jo aiemmin minulle.
Ja luin tämän.
Ja PIDIN tästä!
Erilaiset lauserakenteet, "käänteiset" sanajärkät ja itse aihe olivat kaikki aivan maukasta! Tästä tuli mieleen PMMP:n biisi Joku raja, joka on ehkä aivan mielettömän ihana biisi, kuten siis onkin.
Kylmät väreet aina kulkee, kun sitä kuuntelee, ja samoin tätä lukiessani, niskavillat pörhistelevät kuin meitin kollilla aina, kun sitä uhataan.
Taaempana huomasin vanhemman lääkärin, tunnistin valkoisesta takista.
Sen verran, että ainakin vannoutuneena pilkunviilailijana ja Kapari-Jatan kieliopin fanina sanoisin, että ensimmäinen sana kirjoitetaan vain yhdellä a:lla, eli
taempana. Voin vielä etsiä, kunhan pääsen taas kämpilleni Lahteen, kirjoistani pönkitystä mielipiteelleni. ; DDD
Niin, siis vielä tästä aiheesta: lievästi tuli ällöittävä olo, kun luin henkarikaiveluista, ja aloin miettiä, että herra isä (en tahdo pilkata jumalaa) jos itse joutuisin samanlaiseen tilanteeseen, etten saisi pitää lasta!
Eli siis aivan lloistavan onnistunut ja ajattelemaan laittanut, vaikuttava novellinpoikanen, pidin hurjankauheantosipaljon!
Kiitos kamalasti tästä, ja anteeksi, kun en ole käynyt vieläkään kommentoimassa 12+-ficciäsi! Teen sen kyllä vielä, mutten juuri nyt, kun skannailen vauvakuviani. : DD
Kiitos<3<3
¤ DN ¤