Title: Suhteita ja Tomaatteja
Author: Dominova
Genre: Fluff?, Slash, Humour
Pairing: Harry/Draco, ja muutama muu pari, mutta pääasiassa nuo.
Rating: K-11
Disclaimer: Kaikki, minkä tunnistatte kuuluvan Rowlingille, kuuluu hänelle, loput on minun.
Warnings:
"Tämä on ihan naurettavaa", Draco sanoi ahdistuen ja loikkasi pois uuden tomaatin tieltä. Harry nauroi ja kohotti alruunan juuren heittääkseen sen poikaa päin.
"Älä viitsi Malfoy, itsehän tätä kerjäsit", hän huusi ja heitti osumatta taaskaan. Draco oli liian ketterä hänelle.
Ai että mistäkö kaikki alkoi?
Oli taikajuomatunti, ja Harry pistettiin Dracon pariksi. Heidän oli määrä valmistaa jokin juoma, ihan mikä tahansa.
"Elävien kuolleiden juoma", Draco sanoi hitaasti ja katseli Harrya haastavasti.
"Äh, naurettavaa. Kai saman tien Felix Felicis?" Harry kysyi ja selaili omaa kirjaansa.
"Älä viitsi, siinä kestää kuukausi", Draco sanoi riuhtaisten kirjan Harryn kädestä.
"No en minä sitä ollut tekemässäkään, ja tuo kirja on minun!" Harry huusi rentona ja nappasi kirjan takaisin ja alkoi taas selailla.
"Entä sitten? Elävien kuolleiden juoma, sanon minä", Draco sanoi mahtailevasti. Harry tuhahti.
"Lemmenjuoma", hän heitti vitsinä ja Draco punehtui.
"Ole hiljaa, minä haen ainekset", hän sanoi ja pomppasi ylös.
"Hei hei hei! Ei me tehdä elävien kuolleiden juomaa, mielummin vaikka monijuomaliemi", Harry sanoi vetäen Dracon takaisin istumaan. Draco tutkaili Harrya hitaasti ja mietti. Harry ei pannut pahakseen. Dracon hivelevä katse imarteli häntä, ja hän olisi voinut vaikka kuvitella, kuinka poika pian tunkisi kädet hänen paitansa alle ja suutelisi häntä kiihkeästi -
"Harry hei, mitä hemmettiä sinä oikein teet?" Draco kysyi puhkaisten Harryn ajatukset. Harry punehtui, hän oli jäänyt tuijottamaan Dracoa lähes palvovasti.
"Ei, ei elävien kuolleiden juomaa", hän sanoi yrittäen peitellä tunteensa, jotka hänen sisällään olivat kuplineet pitkään.
Draco ponkaisi ylös, kun kello soi välitunnille.
"Ehei Malfoy, sinä et mene mihinkään", Harry huudahti ja pomppasi tukkimaan pojan tien. Muut olivat jo pakanneet tavaransa ja olivat nyt lähdössä luokasta.
"Harry ja Malfoy, saatte hylätyn, koska ette keksineet valmistettavaa juomaa. Jääkää siivoamaan luokkaa, olkaa hyvät", Kuhnusarvio sanoi ja poistui tyrmistä. Harry virnisti Malfoylle ja kohotti tomaatin käteensä.
"Sinun vikasi, että saatiin hylätty!" hän huusi pilaillen ja heitti tomaatin päin Dracoa, joka pomppasi pois tieltä.
"Et enää ikinä saa olla minun parini liemitunnilla!" Harry huusi taas ja heitti toisen tomaatin Dracoa päin, mutta se osui jälleen kerran kirjahyllyyn, josta tippui lasisia purkkeja rymähtäen lattialle.
"Tämä on ihan naurettavaa", Draco sanoi ahdistuen ja loikkasi pois uuden tomaatin tieltä. Harry nauroi ja kohotti alruunan juuren heittääkseen sen poikaa päin.
"Älä viitsi Malfoy, itsehän tätä kerjäsit", hän huusi ja heitti osumatta taaskaan. Draco oli liian ketterä hänelle.
"En minä mitään kerjännyt, minä vain - IIK!" Draco huusi ja oli lähellä, ettei neljäs tomaatti olisi osunut häneen.
"Meidän piti siivota, eikä sotkea Harry!" hän huudahti ja väisti täpärästi alruunan juurta.
"Sen kun siivoat Draco!" Harry huusi aiheuttaen hämmennystä niin, että tomattii jonka hän heitti, osui suoraan Dracon naamaan. Hän ei ollut kertaakaan aikaisemmin kutsunut Dracoa hänen etunimellään.
"Tämän saat maksaa!" Draco huusi ja tarttui itsekin tomaattiin. Se läiskähti suoraan seinään Harryn vieressä, ja tämä remahti nauruun.
"Etkö parempaan pysty Draco?!" Hän huudahti ja loikkasi pois kuukivijauheen tieltä.
"Ole hiljaa Harry!" Draco lähes kiljaisi ja kumartui ottamaan tomaattia pöydältä. Harmi vaan, että Harry oli kumartunut juuri saman tomaatin ylle, ja nyt he jäivät kiistelemään siitä.
"Tämä on minun tomaattini!" Draco huusi mutta remahti nauruun samalla. Harry nauroi myös, ja Draco vetäisi tomaattia siinä toiveessa, että saisi sen niin itselleen. Mutta Harry ei luovuttanut, ja kaatui päistikkaa Dracon päälle lattialle. Tuli oudon hiljaista, molemmat lopettivat nauramisen. He katsoivat toisiaan silmiin uskaltamatta rikkoa hiljaisuutta.
"Draco... Sinun huulillasi on tomaattia", Harry sanoi, ja kumartui muuta ajattelematta nuolaisemaan pojan huulia.
"Harry", Draco sanoi tukahtuneella äänellä, mutta Harry keskeytti hänet. Hän kumartui uuteen suudelmaan, ja oli innoissaan, kun Draco vastasi siihen. Hän suuteli kiihkeästi Harrya, eikä välittänyt edes siitä, että makasi mädäntyneiden tomaattien päällä.
"Harry Potter", Draco sanoi ja Harry kierähti pois hänen päältään, ja he jäivät makaamaan selälleen tyrmän lattialle.
"Draco Malfoy", Harry vastasi tuntien lämpimän muljahduksen vatsassaan.
"Minä rakastan sinua."
"Niin minäkin sinua, Harry."