Ai vitsi mikä nostalgia, kun nostelit
niiina tämmösen älyttömän vanhan tekstin tuolta jostain viimeisiltä sivuilta.
Siis oon itse ehdottomasti sitä mieltä, että Lilyn ja Siriuksen olisi pitänyt päätyä yhteen eikä Lilyn ja Jamesin. Jopa Remuskin kävisi, mutta jotenkin tuo canonin paritus ei vaan enää nykyään uppoa oikein millään. Ja kyllä, viaton katselukin voi olla iso asia, etenkin nuorempana. Kiitos kommentista ja kiitos, että juuri sun arvallasi arpaonni suosi kommenttiarpajaisissa. <3
Sylikisu, olipa ilahduttavaa huomata, että sinäkin innostuit kommentoimaan tällaista muinaismuistoa! En suoraan sanottuna enää muista, mitä oon ajatellut tätä kirjoittaessani, mutta mitä voisin lähteä äkkiseltään tulkitsemaan sen pohjalta, mitä fiiliksiä mulla itsellä Siriuksesta vielä tänäkin päivänä on, Sirius on kuitenkin esim. Reguluksen veli. Vaikka Regulus tietysti on nuorempi, eikä varmasti vielä mitenkään merkittävässä roolissa näihin aikoihin Lilyn ikäluokassa, on hän kuitenkin selkeästi synkempi hahmo ja tietyllä tavalla myös Siriusta voisi lopulta vetää puoleensa vähän ikävämmät asiat elämässä. Lisäksi Sirius on varmasti perhesuhteidensa kautta yleisestikin epävakaampi ja epävarmempi vaihtoehto kuin James (tai moni muukaan tuolloin Tylypahkassa opiskelleista tyypeistä), joten olettaisin, että siitäkin syystä Lily on jarrutellut tunteidensa kanssa. Kiitos sullekin tosi paljon kommentista! <3
Kiitän myös
Musta-Anturajalkaa kommentista, jonka olen saanut monia vuosia sitten. Et välttämättä enää pyöri täällä, mutta arvostan silti, että oon saanut sulta tuolloin kommentin. Vielä tänäkin päivänä sellainen lämmittää mieltä!