Kirjoittaja Aihe: Twilight: Veren kutsu (K-11, epilogi - 08.07, valmis)  (Luettu 44320 kertaa)

SabSab

• Team Cullen<3
Vs: Veren kutsu | Luku 9 - 04.07.
« Vastaus #80 : 05.07.2009 18:59:06 »
ÄÄÄÄÄÄH!
Et inhoon tot Rebekkaa ;'<Kamala akka ;'<
Bellan ois pitäny olla Edwardia kohtaan tiukempi nii Edward jättäs ton kamalan akan rauhaa :'<
Kiitos täst silti, jatkoa odotan ;>
Cullenismi<3

kakku.

• I know it hurts, it was meant to
« Vastaus #81 : 05.07.2009 19:17:51 »
Kirjoitat todella hyvin!! :) Mutta m yksinkertaisesti vihaan Rebeccaa! (Enkä taida olla ainut...) Miks ihmeessä Edward suostuu pussailemaan sitä lunttua?? ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! >:(
Mä oikeesti kiehun vihasta.
But I am the chosen one.

UntenLaiva

• A Musketeer
  • "Every man for himself"
« Vastaus #82 : 05.07.2009 19:35:16 »
Tää on niin kiva ficci mut voi että ton Rebeccan kaa!!  :o

Tuhisija

• Vieras
Vs: Veren kutsu | Luku 10 - 05.07
« Vastaus #83 : 05.07.2009 22:52:46 »
kuigg^^, kiitos.  Niin, onhan se tärkeää, että mielenkiinto säilyy ja jossakin vaiheessahan tämän oli pakko tapahtua (pakko?).  Jatkoa tuli yllättävän pian tällä kertaa  :D

Crys, kiitos.  Sä saat murhata Rebeccan, kun ficci on valmis.  Sovitaanko niin?  :)

Sini(tiainen), kiitos.   Niin, mutta kyllä se Rebecca varmaan katuu tekoaan (10 luku, 10 luku).  Juu, jatkoa tuli erittäin nopeasti nyt  ;D

SabSab, kiitos.  Jaa-a, kyllä Bella ehtii vielä suuttua Edille.. Katsotaan suuttuuko.

katriqqq, kiitos.  Kaikki vihaa Rebeccaa, ilmiselvästi  ;D

UntenLaiva, kiitos.  Joo, Rebecca on aika mahdoton :)

Mitenkäs sitä jatkoa näin nopeasti mahtoi tulla?  ;D  Noh, oli vain erittääin iso inspis tänään ja päätin kirjoittaa.

Luku 10

Rebecca makasi sängyllään tuijotellen huoneensa valkoista kattoa ja puristaen paksua tyynyään rintaansa vasten.  Hän tunsi olonsa haikeaksi ja pikkuisen inhottavaksi.  Muistikuva käytävällä tapahtuneesta oli pysynyt hänen ajatuksissaan päällimmäisenä koko päivän.
Bannerin biologian luokkaan astuttuaan tapahtuneen jälkeen, hän oli mennyt istumaan Bellan viereen ja ollut hiljainen koko tunnin.  Rebecca oli vältellyt katsekontaktia Bellan kanssa, koska oli tuntenut syyllisyyttä ja tunsi yhäkin.

Mitä sinä oikein teit?  Suutelit Edwardia!  Hän on Bellan kanssa!
  Rebecca huusi itselleen ajatuksissaan.  Mutta hän ei sanonut mitään, ei estellyt minua.  Hymyili vain surullisesti ennen kuin lähti ulos rakennuksesta.

”Rebecca!  Sinulle tuli vieraita!”  Rebeccan äiti huusi  eteisestä.
”Joo, tulen ihan kohta!”

Rebecca nousi istumaan ja paiskasi tyynyn kädestään lattialle.  Hän vilkaisi sängyn vieressä olevaan peiliin ja näki punaisten hiustensa olevan täysin sekaisin.  Silmien alla oli mustat tuhrut ripsiväristä.  Hän oli itkenyt ajaessaan kotiin.

”Rebecca?”

Huoneen ovi oli auennut ja Bella ja Alice seisoivat vierekkäin siinä Rebeccan edessä.  Tämä näytti hämmästyneeltä ja katsoi vuorotellen kumpaakin.

”Mitä te täällä?”  Rebecca kysäisi ja koetti pyyhkiä sormillaan tuhruja silmiensä alta pois.
”Haluatko lähteä kanssamme elokuviin Port Angelesiin?”  Bella esitti kysymyksen ystävällisesti.
”Miksi?”
”Sinä näytit tänään niin surulliselta, joten ajattelimme, että kaipaat piristystä”, Alice selitti luoden hieman syyttävän katseen Rebeccaan.  Hän tiesi mitä oli tapahtunut, mutta Bella ei tiennyt, vielä.
”Niin, onko kaikki kunnossa?”

Rebecca tuijotti hämmentyneenä molempia ja nyökkäsi sitten.  ”On.  Olen vain vähän stressaantunut ja kaipaan lepoa.  Mennään elokuviin vaikka jokin toinen ilta.”
”Me tiedämme, että haluaisit kuitenkin lähteä”, Alice sanoi.  ”Sano vain ihan rehellisesti miten on.”
Rebecca huokaisi.  Hän halusi kyllä ulos ja saada jotain muuta ajateltavaa, muttei mielellään Bellan seurassa.  Alicea hän ei edes tuntenut kunnolla, joten ulos lähteminen ei kamalasti houkutellut.  ”Toisena iltana, jooko?”

Alice tanssahteli Rebeccan vaatekaapille ja avasi sen ovet.  Hän tutki kaappia hetken aikaa samalla kun Rebecca loi kysyvän katseen Bellaan, joka vain kohautti olkiaan.

”Hei, eikös sinun pitänyt olla retkeilemässä?”  Rebecca kysäisi yhtäkkiä muistettuaan, mitä Edward oli sanonut aamulla.
”Ei. Muut menivät ja minä päätin jäädä tänne.  On liian kolea ilma mielestäni retkeillä”, Alice vastasi tutkien vaatekaappia.  ”Miten muuten tiesit retkeilystä?”
”Törmäsin veljeesi aamulla, kun olin menossa tunnille ja hän kertoi.”

Alice nyökkäsi ja kääntyi pian Rebeccaan päin kädessään mustat farkut ja tummanruskea toppi.  Hän heitti ne sängylle ja kääntyi takaisin vaatekaappiin päin.  ”Olisiko sinulla mustaa vetoketjullista hupparia?”
”Tuota”, Rebecca mietti nopeasti, ”ei taida olla.  Valkoinen on.”
”Ei valkoista”, Alice sanoi sulkiessaan vaatekaapin ovet.  ”Vaihda nuo päällesi ja laita tuo ruskea huppari myös ja tule sitten ulos.  Me odotamme autossa sinua.”
”Mut-”
”Kannattaa totella Alicea”, Bella totesi ennen kuin katosi pienen keijukaismaisen tytön kanssa huoneesta.

Rebecca huokaisi syvään ja otti mustat farkut käteensä. Pakko kai se on mennä.

Bella, Alice ja Rebecca olivat ajaneet Edwardin Volvolla Port Angelesiin ja menneet katsomaan romanttista komediaa.  Matkalla Bella ja Alice olivat koettaneet saada Rebeccaa kertomaan, mikä oli vialla, mutta tämä oli sanonut koko ajan kaiken olevan hyvin.  Bella ei sitä uskonut, eikä Alice varsinkaan.  Mutta elokuvateatterin luo päästyään he olivat lopettaneet kyselemiset ja alkoivat puhua elokuvasta.
Kun elokuva oli loppunut ja Alice oli ajamassa heitä takaisin Forksiin, Bella pyysi Alicea ajamaan kaupalle.

”Käyhän se, jos käyn kaupassa ennen kuin viemme sinut kotiin?”  Bella kysyi Rebeccalta.  He molemmat istuivat takapenkillä.
”Joo, totta kai.  Voitko tuoda minullekin jotain?”
”Toki.  Mitä haluat?”
”Suklaata”, Alice sanoi etupenkiltä.  ”Sehän yleensä piristää.”
Rebecca kohautti olkiaan.  ”Joo.  Tuo suklaata.”

Alice jatkoi ajamista ja Bella ja Rebecca juttelivat takapenkillä elokuvasta.  Loppujen lopuksi keskustelu siirtyi monen mutkan kautta Edwardiin ja silloin Rebecca alkoi tuntea olonsa oudoksi.  Hän koetti olla mahdollisimman normaali ja olla välittämättä siitä, mitä oli tehnyt aiemmin.

”Perillä!”  Alice hihkaisi pysäköityään auton kaupan parkkipaikalle.  ”Et varmaan tarvitse kantoapua?”
”En”, Bella sanoi noustessaan autosta pois.  ”Tulen ihan kohta takaisin.”  Hän sulki takapenkin vasemmanpuoleisen oven ja jätti Rebeccan ja Alicen keskenään.

”Sinun pitäisi olla varovainen tekemisissäsi.”
”Mitä?”  Rebecca kysyi ihmetellen Alicen sanoja.  Hetken aikaa autossa oli ollut hiljaista, mutta sitten tämä oli alkanut puhua. 
Alice kääntyi katsomaan Rebeccaa.  Hän ei näyttänyt vihaiselta, eikä iloiselta.  Hänen ilmettään oli vaikea tulkita.  ”Tiedät kyllä mitä minä tarkoitan.  Pysy erossa veljestäni.”
Rebecca tuijotti Alicen tummanruskeita silmiä ymmällään. Ei Alice voinut tietää suudelmasta.  ”En tiedä, mistä puhut.”
”Mistä sinä juttelit aamulla veljeni kanssa?”
”Teidän retkeilystänne.”
”Ja mitä sen jälkeen tapahtui?”
”Minä menin tunnille”, Rebecca vastasi ja alkoi katsoa ulos viereisestä ikkunasta.  Hän tunsi, että Alice katsoi häntä yhä.

”Niin menit, mutta mitä sitä ennen tapahtui?”  Rebecca ei sanonut mitään.  Hän puri huultaan ja tunsi olevansa ansassa.  ”Sinä suutelit häntä.”
”Niin varmaan joo”, Rebecca tuhahti ja katsoi taas Alicea, joka pyöritteli paidastaan roikkuvaa mustaa lankaa sormensa ympäri.
”Minä olen ihan tosissani”, tämä sanoi.  ”Mikset myönnä sitä?”
Rebecca huokaisi ja painoi päänsä ikkunaa vasten.  ”Miten sinä edes tiedät siitä?  Kertoiko Edward ennen lähtöään?”
Siihen kysymykseen Alice ei kuitenkaan vastannut.  ”Sinun kannattaisi pysytellä erossa Edwardista, jottet joudu hankaluuksiin.  Satuttaisit Bellaakin, jos hän saisi tietää.”

”Niin, mutta en ymmärrä, miksi minun pitäisi pysytellä erossa Edwardista.  Hän ei ole itse sanonut niin, eikä hän pistänyt vastaan, kun suutelin häntä.”
”Se on vain hyväksi kaikille.  Saat toki olla hänen seurassaan, sitä en kiellä, mutta säästä suudelmat ja hellät tunteet jollekin toiselle.”

Alice katkaisi puserostaan roikkuvan langan todella helposti pelkästään käsillään ja kääntyi poispäin Rebeccasta, joka sulki silmänsä ja toivoi, ettei koko keskustelua olisi oikeasti käyty.

Alice tietää ja Bellakin tietää kohta, jos hän kertoo.  Tai jos Edward kertoo.  Tai jos minä kerron.  Taidan olla pulassa.

Bella palasi pian kaupasta täysi muovikassi mukanaan ja ojensi suklaalevyn Rebeccalle, joka ryhtyi availemaan sitä samalla sekunnilla, kun sai sen käsiinsä.

”Hän taisi tosiaan tarvita suklaata”, Bella tuumasi Alicelle Rebeccan katsellessa surullisen näköisenä ulos ikkunasta.
”Niin.  On tainnut tapahtua jotain todella kamalaa.”  Alice katsoi taustapeilistä Rebeccaa.
”Sinäpä sen sanoit, Alice.”

Rebecca paloitteli vielä yhden rivin suklaalevystään ja pisti yhden palan suuhunsa ja pureskeli sen hyvin pieniksi palasiksi.

Mutta ole kiltti äläkä kerro Bellalle.

Pari päivää kului ja Rebecca oleskeli Bellan ja Alicen seurassa ja parhaansa mukaan yritti olla täysin normaali, vaikka suudelma kaihersi hänen mieltään vieläkin.  Bella ei ollut saanut kuulla siitä, se hieman huojensi Rebeccan mieltä.  Tosin sekin johtui siitä, että Alice halusi Bellan kuulevan asiasta mieluummin itse Edwardilta.

Cullenit palasivat ”retkeltään”  aikaisemmin kuin alun perin oli tarkoitus.  Se ei kuitenkaan Bellaa haitannut ja hän yllättyikin iloisesti koulun jälkeen löytäessään Edwardin hänen sängystään.  Tämä otti hänet syleilyynsä ja kertoi kaivanneensa häntä paljon.

”Minäkin kaipasin sinua”, Bella kuiskasi.  Edward suuteli häntä ja tiukensi hiukan otetta hänen vyötäröstään.  ”Oliko teillä hauskaa?”
Edward naurahti.  ”Ainahan meillä, mutta mitä sinä teit sillä välin, kun olin poissa?”
”Olen vain ollut Alicen ja Rebeccan kanssa.  Kävimme elokuvissa ja ikävöin sinua todella paljon.”  Bella painoi päänsä Edwardin kovaa rintaa vasten.  ”Miksi Alice ei muuten lähtenyt teidän mukaanne?  Hänenhän kuitenkin pitää kohtaa päästä metsästämään.”
”Hän sanoi voivansa mennä myöhemmin yksin.  Suostuimme siihen, mutta Jasper olisi halunnut Alicen tulevan mukaan.”
”Miksei Jasper sitten jäänyt Alicen seuraksi?”
”Niin hän ensin aikoi, mutta Alice esti häntä.”

Bella huokaisi näprätessään Edwardin sinisen paidan kaulusta.  ”Jokin päivä minä olen teidän mukananne metsästämässä, eikö niin?”
”Ehkä”, Edward vastasi.  ”Bella, minulla olisi eräs asia hoidettavana, joten pärjäätkö yksin hetken aikaa?”
”Miksi en pärjäisi?”  Bella ihmetteli.  ”Luuletko, että saatan saada sänkyni jotenkin romahtamaan ja satutan siinä samalla itseni, kun olet poissa?”
Edward nauroi.  ”Ei sinusta ikinä tiedä.  Palaan pian.”  Hän suukotti Bellaa otsalle ja katosi nopeasti tämän viereltä.  Bella huokaisi ja lysähti sängylleen makaamaan.  Yhtäkkiä hän huomasi makaavansa puoliksi lattialla ja puoliksi sängyllään. 
”Se tosiaan romahti”, Bella mutisi noustessaan ylös.  Hän katseli sänkyparkaansa, joka oli täysin odottamatta hajonnut.  ”Kunpa Edward tosiaan tulisi pian takaisin.”

Keittiön pöytä oli täynnä koulukirjoja ja vihkoja.  Niihin ei kuitenkaan kukaan ollut koskenut viimeisen puolentunnin aikana.  Rebecca oli päätynyt syömään taas kerran banaanijogurttia istuskellen samalla pöydän ääressä ja miettien.  Hän oli päättänyt jättää Edwardin rauhaan moneen kertaan sinä päivänä, mutta hetken päästä hän oli jo toista mieltä.

Loukkaan vain Bellaa entistä enemmän, jos alan vehkeillä salaa Edwardin kanssa.  Tosin tuskinpa tämä edes suostuisi sellaiseen.  Suudelma oli aivan pieni juttu, joten siksi hän varmaan salli sen.  Toisaalta minulle se merkitsi paljon.

Rebecca laski tyhjän lautasen pöydälle ja katsahti ulos keittiön ikkunasta.  Pihassa oli vain hänen autonsa, sillä hänen vanhempansa olivat ulkona.  Talossa oli hiljaista, koska Sean ja Ryan olivat menneet kavereidensa luokse. 

Jos jatkaisin läksyjen tekoa ja miettisin asiaa myöhemmin.

Mutta kun Rebecca oli kääntämässä katseensa pois ikkunasta, hän näki hopeisen Volvon pysähtyvän heidän talonsa eteen.  Rebecca tuijotti autoa ja voihkaisi mielessään.  Edward astui autosta ulos ja sai Rebeccan tuntemaan olonsa jännittyneeksi.

Hän on palannut.  Mutta mitä hän täällä tekee?

Rebecca nousi ylös ja kiirehti ovelle.  Hän ehti avata sen ennen kuin Edward ehti soittaa ovikelloa.

”Hei”, Rebecca tervehti tätä.  ”Oliko mukava retki?”
”Oli.  En kai häiritse?”  Edward kysyi.
”Et tietenkään, olen yksin.  Tule vain sisään.”

Rebecca päästi Edwardin sisään ja he menivät keittiöön.  Rebecca nojasi tiskipöytää vasten ja Edward seisoi hänen edessään.

”Alice taisi jutella kanssasi?”
”Niin.”
”Hän on oikeassa.”
Rebecca nyökkäsi.  ”Käskitkö hänen jutella minulle?”
”En”, Edward vastasi rehellisesti.  ”Hän ei vain halua sekoittaa kenenkään elämää turhaan.”
”Ymmärrän.”  Rebecca katsoi Edwardia suoraan silmiin ja meni lähemmäs tätä.   ”Mutta sinä et työntänyt minua pois.”  Hän tarttui Edwardia käsivarsista ja suuteli tätä.  Hänen yllätyksekseen Edward ei tälläkään kertaa pistänyt vastaan.
”Becca”, Edward sanoi hiljaa Rebeccan edelleen pitäen hänen käsivarsistaan kiinni, ”älä kuvittele liikoja.”

”Miksi sitten tulet tänne ja annat minun suudella sinua?”
Edward mutristi huuliaan.  ”Sitä sinä et ymmärtäisi.”
”Ehkä en, mutta olisin utelias kuulemaan.  Edward, tiedän kyllä, että olet Bellan kanssa ja rakastat häntä, mutta minä en voi sille mitään, että ajattelen sinua koko ajan.”  Rebecca tuijotti herkeämättä Edwardia.  ”Tiedät, että välillämme on ollut jotain siitä lähtien, kun tapasimme.”
Edward nyökkäsi ja työnsi Rebeccan hellästi takaisin tiskipöytää vasten pysytellen tämän lähellä.  ”Jos Bellaa ei olisi, en kieltäisi sinua itseltäni.”  Edward hipaisi huulillaan Rebeccan otsaa.  ”Te molemmat vedätte minua puoleenne hyvin paljon”, hän kuiskasi.

Rebecca nosti kätensä Edwardin olkapäille ja oli sanomassa jotain, mutta tämä ehti vaientaa hänet suudelmalla.  Rebecca tunsi erilaisten tunteiden sekamelskan jylläävän sisällään.  Hän tunsi olonsa ihanaksi ja samalla erittäin inhottavaksi.

Lopeta heti paikalla!  hän käski itseään.  Ei, ei tätä voi lopettaa!

Edward vetäytyi lopulta kauemmaksi Rebeccasta synkän näköisenä.  Tämä tarkkaili hiljaisena hänen ilmettään ja päätteli hänen tuntevan suurta syyllisyyttä äskeisestä.

”Edward”, Rebecca sanoi hiljaa ja meni tämän luokse.  Hän katsoi tämän kullanruskeisiin silmiin.  ”Ant- hei!  Sinun silmäsi.”  Rebecca perääntyi pari askelta.  ”Ne olivat tummat, kun näimme viimeksi ja nyt…”  Rebecca tuijotti Edwardia ja oli hetken aikaa peloissaan.  Edwardin iho oli kylmä ja hänen silmänsä näyttivät vaihtavan väriä, ja Rebecca oli varma, ettei sille löytyisi järkevää selitystä.  ”Sinä salaat jotain.  Sinä… et ole ihminen.”

A/N: Ei kai edennyt liian nopeasti?  ???  Ei kai..  Koitan saada jatkoa tulemaan melkein yhtä nopeasti kuin nyt  :)  Mutta en lupaa mitään!  Kommentteja?

SabSab

• Team Cullen<3
Vs: Veren kutsu | Luku 10 - 05.07.
« Vastaus #84 : 05.07.2009 23:11:21 »
ÄRRRGGGGG!!!!!
Toi yks ämmä pitäs kadottaa tält planetalt!
Hektaakin olla tollane lumppu!
Mutjoo, ei menny liia nopeesti, ihanaa ku joku päivittää :)
Jatkoa odotan, en malta oottaa et se yks saa kuulla kunniansa Bellalta ;>
Cullenismi<3

Sini(tiainen)

• Vieras
« Vastaus #85 : 05.07.2009 23:16:33 »
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei, ne voi olla tollasia, ei, ei, ei!!!! :o
Ällöttävä Edward!!! KAMALAA!!!  :'(
Suoraan Bellan luota toisen tytön luo! >:(
Ja sitten toi Rebecca!! Kunpa Edward tappais sen, niin sitten se ja Bella vois olla onnellisia yhessä!! >:(
Eikä Edward VOI kertoa vampyyreistä tolle nartulle!!! Sillon se ei sais siltä mitään rauhaa!!! >:(
Ihanaa että tätä jatkoa tuli näin pian  ;)

UntenLaiva

• A Musketeer
« Vastaus #86 : 06.07.2009 00:12:45 »
Ei toi voi olla totta!!! Hemmetin Rebecca, häivy sieltä!  :o  ja miten Edward VOI tehdä noin???!!!

AAARRRGGGHHHH!!!!  muuten ihan hyvää tekstii toi on  :)

kakku.

« Vastaus #87 : 06.07.2009 09:17:31 »
Edwardin piti olla täydellinen, ja nyt se sit vehtaa tollasseen ämmän kanssa!! MUN PÄÄ HAJOAA!!!!!  :(
Musta tulee kamalan vihanen aina kun luen tätä ficciä. >:( Tekis aina mieli vaan lopettaa lukeminen. Mut sitte taas tässä on niin hyvä juoni ja kirjotat niin hyvin, että en yksinkertaisesti voi!  :D
Bellan pitäis nyt vetää Edwardia vähäsen turpaan (ja sitä Beccaa myös) ni oppisivat vähä  ;D ;D
But I am the chosen one.

Ayos

• Nöpötiainen
  • Ylemmyyskompleksi
« Vastaus #88 : 06.07.2009 11:50:59 »
Edward on KAMALA! Olen aina ollut sitä mieltä että Edward on järkyttävän kaksinaaimainen ja "täydellinen". Bellan täytyy kostaa! Bellan  täytyy tietää! AARGH! * Repii hiuksia päästään. *
Jatkoa!

Ayos.

Nabi.

« Vastaus #89 : 06.07.2009 11:55:53 »
En osaa sanoa nyt mitään. Rebecca kuluu tähän ficciin, enkä siksi toivo, että hän yhtäkkiä kuolisi.

Aika jännitävää jos saan sanoa. Edward pettää Bellaa ja kun minä luulin, että Edward on se joka ei loppujen lopuksi retkahda.   ???

Hei saanko pyytää, että laitat tähän ficciin Jacobin, koska pitäähän Bellallakin olla sala rakas.  ;)

Jatkoa pian, kiitos!

*halaus*
Everyone thinks that I have it all
but it’s so empty living behind these castle walls
nobody knows i’m all alone
but there’s no place to fall.

Amanecer

« Vastaus #90 : 06.07.2009 12:29:46 »
Ää ei, eijeijeijeijeijei, ei enää Jacobia mutkistamaan juttua entisestään. Yksi kauhea ihminen tässä ficissä riittää. :D Mutta, Edward on kamala (en olisi ikinä uskonut sanovani näin, maailmankirjojen on pakko olla sekaisin). Jotenkin toivon, että Alice kertoisi Bellalle, ja sitten Bella rupeisi suunnilleen paiskomaan kirjoja päin Eddietä, tai lähtisi jonnekin minne-lie... On minullakin suunnitelmat.

Tähän oli tullut yllättäen lukuja kaksin kappalein, enkä minä ollut huomannut *murjottaa*. Nooh, nyt oli sitten kaksinkertainen lukunautinto. Kiitoos. Toivottavasti tulee uusi luku taas pian. :)

- Amanecer
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

marru

« Vastaus #91 : 06.07.2009 12:35:34 »
On tosi hyvä ficci ja oon ihan koukussa tähän..laita vaan noita lukuja nopeesti tulemaan jos pystyt..Ärsyttävä toi rebecca ja edward menee vaan suutelee sitä...voisitko mitenkään tehä sillei että bella sais kuulla tosta suudelmasta vaik alicelta ja sit se puhuis edwardille siitä ja sanois että edwardin pitää valita jompikumpi rebecca tai bella...ja haluun onnellisen lopun eli bella ja edward yhteen... en haluu missäännimessä edwardii ja rebeccaa yhteen!!!!!! Muuten tosi hyvä ficci'!!!!!

mayapple

« Vastaus #92 : 06.07.2009 14:13:23 »
Kiitos että saan murhata Rebecan fikin jälkeen ;) Paitti jos sä keksit kirjottaa jatko-osan...

(Ettei tuu sekaannusta niin oon Crys mut vaihoin nimimerkin...)

tonkss

« Vastaus #93 : 06.07.2009 23:37:17 »
kiva kun näin nopeesti saatiin jatkoa =) mutta asiaan.. järkytyin ihan todenteolla kun Rebecca suuteli Edwardia, ja kaikenlisäksi Edward lähti Rebecan luokse ja suuteli lisää ja vielä vertasi Bellaan sitä, toivottavasti Alice söisi Rebecan! ja kutsui vielä Becaksi, joku Bellan korvike :D toivottavasti Edward ja Rebecca saisi ansionsa mukaan.
Parempi muutama ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla!

Tuhisija

• Vieras
Vs: Veren kutsu | Luku 11 - 07.07.
« Vastaus #94 : 07.07.2009 01:09:44 »
SabSab, kiitos.  Voi olla, että Rebe katoaakin, you never know.  Se on tosiaan kyllä tosi epäreilu Bellaa kohtaan.  Iiks, nyt tuli pienet paineet  ;D *miettii kirjoittiko tarpeeksi hyvin erään kohdan luvussa 11*  Kirjoitin sen kohdan kaksi kertaa ja yhdistin eri versiot toisiinsa...

Sini(tiainen), kiitos.  Niin, Reben veri kutsuu liikaakin Ediä  :-\

UntenLaiva, kiitos.  Edi oli huumaantunut Reben verestä.. todennäköisesti.

katriqqq, kiitos.  Tämä ficci saa sinut vihaiseksi  :o  (varmaan monet muutkin Reben takia).  Ymmärrän, mitä tarkoitat :)  Minunkin teki mieli heittää Epäilys seinään Jacobin takia.  Miten tällaiset kuviittelliset hahmot vaikuttavatkaan suuresti tunteisiimme?

Ayos, kiitos.  Niin, Ed on käyttäytynyt julmasti, eikä Bella varmasti ihan helpolla anna anteeksi, kun kuulee.

Nabi., kiitos.  Viimeisen luvun ja epilogin aikana selviää, miten Rebelle, Edille ja Bellalle käy.   Niin, Edward rakastaa Bellaa ihan hirveästi, mutta silti antaa itsensä suudella Reben kanssa.   Jacob? Ei,  Jacob ei ollut suunnitelmissani.  Enkä tiedä haluaisinko edes yrittää parittaa häntä ja Bellaa (tosin yksi sellainen ficci-idea kävi mielessäni kerran)  ;D

Amanecer, kiitos.  Ei hätää, Jacob ei pomppaa tarinaan mukaan kolmen viimeisin luvun aikana.  Sain tuosta kirjojen paiskomisesta pikkuidean tähän lukuun  :)  Kiitos siitä.  

marru, kiitos.  Juu, lukuja taitaa tulla nyt todella nopeasti, kun on kauhea kirjoitusinto päällä :)

Pixie, kiitos.  Itse asiassa olen pohtinut melko kauan jatko-osaa tähän :)  Ehkä voisin tehdäkin sellaisen (olen oikeastaan jo vähän suunnitellutkin).

tonkss, kiitos.  Tiedän, Becca ja Bella :)  Itse en tajunnut sitä heti, vasta sitten kun mietin huvikseni lempinimeä Rebelle.

Lukuja tulee vielä 2 + epilogi!

Luku 11

”Kuka sinä olet?”  Rebecca kysyi.  Hänen äänestään kuulsi pientä pelkoa.  ”Mikä sinä olet?  Edward, tiedän, että on jokin salaisuus.  Mikä se on?  Miksi silmäsi vaihtavat väriä?  Sinun ihosi kylmyys ei johdu alhaisesta ruumiinlämmöstä!”
Edward tarkasteli Rebeccaa, joka puristi tiskialtaan reunaa.  Tämä näytti pelokkaalta ja pelkäsi kuulla totuuden.  Edward pudisteli päätään ja istahti keittiön pöydän ääreen.  ”Reagoitte aivan eri tavalla Bellan kanssa tähän.  Hän sanoi ettei välitä siitä, mikä minä olen.  Hän sanoi ettei pelkää, mutta sinä pelkäät.  Sinä olet peloissasi, mutta minä lupaan, etten tee sinulle mitään pahaa.”
Rebecca katseli laminaattilattiaa jalkojensa alla.  ”Sinä et siis ole ihminen?”
”Niinkö sinä ajattelet?  Enkö enää vaikuta ihmiseltä?  Johtuuko se vain silmieni väristä?”

Rebecca ei vastannut.
”Perheeni suuttuu minulle, jos kerron, ja sinä saattaisit joutua vaaraan.  Parempi, että unohdat koko jutun.”
”En voi!”  Rebecca huudahti nostaessaan katseensa Edwardiin.  Hänen silmistään valui pari kyyneltä.  ”Käsitätkö?  Miten voin unohtaa, että sinulla on jokin salaisuus?  Ettet ehkä olekaan ihminen?”
”Kyllä se onnistuu, jos yrität tarpeeksi”, Edward sanoi lempeästi.  ”On parempi, etten sotke sinua tähän.”
”Mutta olet jo sotkenut!  Edward, kerro minulle.  En kerro asiasta kenellekään, lupaan sen.”  Rebecca katsoi Edwardia anovasti.  Hän halusi kuulla totuuden, jotta saisi pelkonsa tyynnytettyä.  Hän halusi tietää mikä Edward oikein oli ja voisiko tämä olla vaarallinen.  ”Olisitko niin kiltti?  Sano edes oletko vaarallinen?”

Edward kohotti kulmiaan.  ”Kyllä, olen erittäin vaarallinen, varsinkin sinulle ja Bellalle.  Siksi minun ei olisi pitänyt sekaantua teidän elämiinne.  Voisin…”, Edward keskeytti lauseensa, jottei kertoisi liikaa.
”Voisit?  Voisit mitä?  Voisit tappaa meidät tuosta noin vain?”  Rebecca kyseli.  ”Mahdatko olla jokin satuolento?  Ihmissusi?  Tai ehkä avaruusolio?”
”Ei, olen paljon vaarallisempi.”
”Kertoisit nyt.”  Rebecca selasi mielessään vaarallisia olentoja.  ”Tai ehkä olet ihminen, mutta vain erilainen ja vaarallisempi?  Ja sinulla on jotain piileviä kykyjä?”
”Becca, lopeta.  En aio kertoa sinulle ja sekoittaa elämääsi pahemmin.  Parempi, että lähden nyt.”

Edward nousi ylös ja lähti keittiöstä pois.  Rebecca ei mennyt hänen peräänsä, selasi vain hätäisenä lisää vaihtoehtoja mielessään ja huuteli pian niitä Edwardin perään.

”Velho?  Robotti?  Vai oletko kenties vampyyri?”  Rebecca risti kätensä rinnalleen ja tuijotti keittiön ovensuuta tiiviisti.  Pian Edward käveli siitä takaisin jääden seisomaan tiskipöydän kulmalle.  ”Robotti?”
Edward pudisti päätään ankean näköisenä.  Hän ei tosiaan halunnut sekoittaa Rebeccan elämää.
”Vampyyri?  Ei, sinulla ei ole edes kulmahampaita.”  Edward katsoi Rebeccaa ilmeettömänä.  Tämä katsoi takaisin ja pian tytön kasvoilla oli järkyttynyt ilme.  ”Ei, ei se voi olla mahdollista.  Sinähän… sinä joisit verta!”  Rebecca oli hetken aikaa hiljaa.  Edwardko vampyyri?  ”Se… sinä…Se on totta?”
Edward nyökkäsi murheellisen näköisenä ja puristi kätensä nyrkkiin.  ”Minä en juo ihmisten verta vaan eläinten.  Mutta janoan tässä maailmassa kahden ihmisen verta erittäin paljon.  Toista rakastan erittäin suuresti ja jos tappaisin hänet, tappaisin taatusti itseni sen jälkeen.  Ja toisen veri vain tuoksuu niin herkulliselta ja kutsuvalta.”

Rebecca nielaisi.  Hän tiesi keistä Edward puhui, hänestä ja Bellasta.  Hän ei tiennyt mitä sanoa, joten hän odotti Edwardkin jatkavan.
”Becca, älä kerro kenellekään tästä.  Älä puhu tästä Bellan kanssa, älä puhu tästä sisarieni kanssa.”
”Sinun sisaresi ja äitisi ja isäsi ovat myös vampyyreja.”
”Aivan.  Heille riittää se, että yksi ihminen tietää meistä.”
Rebecca nyökkäsi.  ”Bella siis.  Minä lupaan, etten kerro tätä kenellekään.”
”Hyvä.  Pelottaako sinua vielä?”  Edward kysyi uteliaana.  
”Vähän.  Kuule, jos leikitään, ettei tätä keskustelua ikinä käyty?”  Rebecca ehdotti ja hymyili hieman.  Hänellä oli miljoona kysymystä, mutta päätti olla esittämättä niitä nyt.  Ehkä hän ei kysyisi niitä ikinä, koska hänestä tuntui, että Edward ei halunnut puhua asiasta.  Ja hän oli myöskin varma siitä, ettei tämä olisi halunnut myöntää olevansa vampyyri.

”Se on mahdotonta.  Sinua ehkä pelottaa, mutta itsepähän halusit tietää, joten et voi kuin hyväksyä asian ja toivottavasti myös unohtaa ajan ollen”, Edward sanoi maltillisesti.  ”Palaan nyt Bellan luo ja kerron hänelle kaiken.”
”Kaiken?”  Rebecca toisti ja pelko iski häneen uudestaan.  ”Ihan kaiken?”
Edward nyökkäsi.  ”Minun on pakko, en voi olla epärehellinen hänelle.”

Rebecca tiesi sen ja hyväksyi asian lopulta.  Edward lähti autollaan takaisin Bellan luokse, Rebecca jäi keittiöön istumaan läksykirjojensa keskelle täysin sekavana.  Hän yritti sanoa itselleen, että kaikki tulisi olemaan hyvin, mutta hän tiesi, ettei niin olisi.  Bella repisi häneltä pään irti heti huomenna, kun he koulussa näkisivät toisensa.

”Sinä teit MITÄ?”  Bella huudahti järkyttyneenä.  Edward oli juuri kertonut hänelle kaiken, mitä oli tapahtunut tänään ja aiemmin.  Järkytys ja viha kiirivät Bellan kehoon ja saivat tämän täysin pois tolaltaan.  ”Sinä suutelit häntä?  Kerroit hänelle, mikä olet?  Minä… En voi uskoa tätä!”  Bella löi kätensä vaatekaappinsa ovea vasten.  Siitä lähti kova, pamahtava ääni.  Bellaa suututti, hän oli pettynyt ja raivoissaan.  ”Mit-”
”Olen todella pahoillani, Bella”, Edward sanoi katuvaan sävyyn näyttäen murheelliselta.  ”En aikonut kertoa hänelle, mutta hän painosti ja lopulta arvasi itse.”  Edward nojasi vaaleansinistä seinää vasten päätään roikottaen.  ”Minä rakastan sinua.”

”Mutta silti sinä menit sinne ja suutelit häntä ja… Miksi Alice ei kertonut?  Hän taatusti tiesi!  Te kaikki olette pettäneet minut!”  Bella olisi lyönyt Edwardia ellei olisi tiennyt satuttavansa siinä kätensä.  Hän hakkasi kättään vasten vaatekaappia turhautuneena.  ”Rakastatko häntä?  Edes pikkuisen?  Miksi suutelit häntä?  Onko hän minua parempi?  Etkö halua minua enää?”  Bella lopetti kaapin hakkaamisen ja hautasi kasvonsa käsiinsä.  Hän alkoi itkeä lysähtäen samalla polvilleen lattialle.  Edward liikahti vaistomaisesti kohti Bellaa.

”Tiedät, että rakastan sinua.  Rebecca ei merkitse minulle mitään”, Edward sanoi hiljaisesti.
”Miksi sitten teit niin?  Johtuiko se pelkästään hänen verensä herkullisesta tuoksusta?  Edward, minunkin vereni vetää sinua puoleensa!”  Bella huusi sekavana.  Mustasukkaisuus ja viha raastoivat hänen sydäntään.  ”Vai johtuiko se siitä, että olin mustasukkainen?  Halusitko, että minulla olisi oikeasti syytä olla mustasukkainen?”
”En, Bella, en”, Edward vastasi hätääntyneenä.  ”Kuule”, hän istui lattialle itkevän Bellan viereen, ”tiedän, että vihaat minua nyt.  Jos haluat, voin lähteä pois.”  Hän katsoi Bellaa hyvin surullisesti ja kaipaavasti kuin olisi jo valmiina lähtemään.  ”Saisit aloittaa puhtaalta pöydältä.  En enää satuttaisi sinua.”

”Ei!”  Bella kietoi salamana kätensä Edwardin ympärille painaen samalla päänsä tämän kovaa rintaa vasten.  ”En halua sinun lähtevän.  Mistä tiedän ettet mene Rebeccan luo, muuta häntä vampyyriksi ja ala elämään hänen kanssaan?”  Bella nyyhkytti kastellen Edwardin paitaa vähenevillä kyynelillään.
”Minä lähden vain, jos sinä haluat.  Ja jos lähden, lähden yksin, kauas täältä, jotta voisit unohtaa minut.”
Bella vetäytyi taaksepäin nähdäkseen Edwardin kasvot.  Tämän suu oli yhtenä tiukkana viivana ja silmät olivat täynnä surua ja katumusta.  ”Minä en voi, enkä edes halua unohtaa sinua.  Rakastan sinua ihan liikaa edes yrittääkseni unohtaa.  Ja vihaan sinua myös.”

”Tiedän.”  Edward kääntyi katsomaan hajonnutta sänkyä takanaan.  ”Mitä sängyllesi tapahtui?”

Bella hivuttautui kauemmas Edwardista, eikä vastannut.  Loppuillan he istuskelivat siinä lattialla hiljaisina, osoittamatta minkäänlaista hellyyttä toisiaan kohtaan.  Edward tiesi, että Bella oli liian vihainen ja katkera antaakseen hänen suudella, halata tai edes pitää tätä sylissään.  Ja niin Bella olikin.  Tytön mielessä pyöri vain huominen ja Rebeccan kohtaaminen.  Silloin hän ei sanoja säästelisi.

Alice oli seuraavana aamuna ilmestynyt Swanien talolle, koska oli yöllä nähnyt mielessään Bellan esittävän hänelle ison kasan kysymyksiä.  Ennen kuin Bella oli saanut suunsa auki tervehtiäkseen vampyyriystäväänsä, tämä oli jo alkanut selittää.  Bella ymmärsi Alicen pointin siitä, että Edward saisi kertoa itse asioista, mutta oli siltikin vielä hieman katkera tälle siitä, ettei tämä ollut kertonut.  Alice pyyteli asiaa monta kertaa anteeksi ja lopulta hän ja Bella istuivat ruokapöydän ääressä ihan sovussa Bellan syödessä aamiaista.
Edward oli ollut koko ajan Bellan luona eilisillasta lähtien.  Hän oli vienyt Charlien kanssa Bellan rikkimenneen sängyn pois ja sinä yönä Bella oli joutunut nukkumaan patjan päällä huoneensa lattialla.  Se ei ollut haitannut häntä, sillä hänellä oli muuta mietittävää.  Mitä hän sanoisi Rebeccalle?  Mitä hän tekisi Edwardin kanssa?  Ainakin Bella oli päättänyt, ettei puhuisi tälle vähään aikaan.

”Hän on käyttäytynyt kunnolla eilisillasta lähtien”, Alice totesi Bellan pyöritellessä lusikkaa murojen ja maidon seassa.  ”Mutta hyvin useaan kertaan yön aikana näin hänen haluavan lähteä.”   Edward istui olohuoneessa hiljaisena.
”Rebeccan luoko?”  Bella kysyi kireästi.
”Ei, ulkomaille.  Hän tosiaan on hyvin pahoillaan ja pysyy täällä vain, koska sinä haluat”, Alice kertoi tuijotellen ulos ikkunasta.  ”Tarkkailin myös Rebeccan tulevaisuutta.  Hän on miettinyt ankarasti, mitä sanoisi sinulle.”

”’Anteeksi’ voisi olla aika hyvä valinta näin ensi alkuun.  Sitten hän voisi selittää.”
”Aiot siis jutella hänelle koulussa?”
”Sinunhan se pitäisi tietää.”
Alice nyökkäsi.  ”Oletan sinun haluavan huutaa hänelle, joten eikö olisi parempi kutsua hänet meille, Cullenien taloon?  Me kaikki olisimme silloin paikalla.”
Bella tuijotti Alicea ja huokaisi.  ”Kaikki siellä siis tietävät jo?”
”Niin.  Rosalie on raivoissaan ja lupasi imeä Rebeccan kuiviin puolestasi.”
”En olisi uskonut hänen puolustavan minua.”

Alice naurahti hiljaa.  ”Hän on enimmäkseen vihainen Edwardille, koska tämä paljasti jo toiselle ihmiselle, keitä me oikein olemme.  Mutta on hän myös sinunkin puolestasi vihainen.  Hän rikkoi erään Esmelle rakkaan koristelautasen.”
Bella kuvitteli mielessään Rosalien, kun tämä oli kuullut asiasta ja ryhtynyt särkemään Esmen luultavastikin antiikkista lautasta.  ”Minulla on siis kaikki seitsemä- hmm, kuusi vampyyria puolellani?”  Bella jätti Edwardin pois laskuista ihan varmuuden vuoksi, jolloin tämä reagoi siihen ilmestymällä keittiöön.
”Seitsemän”, tämä sanoi hiljaa, ”seitsemän.”
Bella kohautti olkiaan ja jäi tuijottamaan murokulhoaan saaden idean.  Alice katsoi häntä silmät pyöreänä, tämä tiesi, mitä hänellä oli mielessään.  ”Edward, luulenpa että tunsit niin vahvoja ja kuumia tunteita Rebeccaa kohtaan, ja luulen, että tunnet yhä, joten tässä sinulle hieman viilennystä.”

Bella heitti lusikan pois kulhosta ja kaatoi kaiken siinä olevan Edwardin päälle.  Maito valui pitkin Edwardin kuparinruskeita hiuksia kastellen myös tämän paidan.  Murot takertuivat hiuksiin, mutta tämä ei näyttänyt välittävän.  Bella laittoi lautasensa tiskialtaaseen ja laski siihen vettä.  Alice nauroi, mutta koetti peittää sen, onnistumatta.

Edward oli käynyt pikaisesti kotona siistiytymässä ja vaihtamassa puhtaat vaatteet ylleen ja palasi Swanien talolle ennen kuin Bella ja Alice ehtivät lähteä Edwardin autolla kouluun.  Kaikki kolme istuivat autossa hiljaa, kun Edward ajoi.  Kaksi heistä mietti, mitä he sanoisivat toisilleen ja Rebeccalle, yksi taasen koetti saada selvyyttä tulevasta, mutta se näytti sekavalta.  Kukaan ei osannut päättää, mitä sanoisi tai tekisi.

Bella näki Rebeccan seisovan autonsa luona Edwardin parkkeeratessa autoaan.  Hän tunsi olonsa muuttuvan vihaiseksi, mutta päätti ettei sanoisi vielä mitään mokomalle petturille.  He kapusivat autosta ulos ja Bella huomasi punaisen BMW:n pysäköineen heidän viereensä.  Rosalie, Emmett ja Jasper astuivat ulos tästä kyseisestä autosta.

”Mennäänkö kutsumaan punapää meille?”  Emmett kysyi.
”Te saatte hoitaa sen, minä en aio puhua hänelle”, Bella mutisi lähtiessään Edwardin kanssa kävelemään kohti koulurakennuksesta.  Alice, Rosalie ja muut seurasivat heitä perästä.
”Hän taitaa olla peloissaan”, Rosalie sanoi Alicelle heidän lähestyessään Rebeccaa, joka tosiaan näytti hiukan säikähtäneeltä.
”Niin.”

Bella ja Edward kävelivät Rebeccan ohi sanaakaan sanomatta, tähän vilkaisematta.  Rebecca kuitenkin tervehti heitä ja huomasi samalla, että Bella piti väliä Edwardiin.

Pilasit heidän välinsä!  Rebeccan omatunto huusi hänen mielessään.

”Bella ei tainnut tervehtiä sinua?”
Rebecca kohotti katseensa ja näki Alicen, Rosalien, Emmettin ja Jasperin seisovan hänen edessään.  Kukaan heistä ei näyttänyt iloiselta.  ”Entä sitten?”
”Hän on vihainen sinulle”, Alice sanoi.
”Ei hän vaikuttanut kyllä kauhean mukavalta veljeäsikään kohtaan”, Rebecca tuumasi puristaen laukkunsa hihnaa.
”Niin ei olisi käynyt, jos olisit pitänyt näppisi erossa Edwardista”, Rosalie mutisi.  Hänen silmänsä tuntuivat tummuvan hänen sisältään kumpuavan vihan takia.  ”Kaikenlisäksi hän kertoi sinulle salaisuutemme.”
”Unohda se, niin kaikki ovat tyytyväisiä, ainakin melkein”, Alice kehotti.

Rebecca painoi katseensa märkään maahan.  Yöllä oli satanut.  ”Tai muuten te tapatte minut?”
Rosalie hymähti.  ”Käväisi mielessä.”  Hän tarttui Emmettiä käsivarresta ja he lähtivät Edwardin ja Bellan perään koulurakennuksen luo.
”Kuule, tänään koulun jälkeen sinä tulet meille.  Ajat meidän perässämme meidän luoksemme.”  Alice painotti sanoja meidän sanoessaan sen.  ”Siellä voitte huutaa ja tapella Bellan kanssa rauhassa.”
”Onko minun pakko?”
”On”, Jasper vastasi Alicen puolesta.  ”Sinä tämän sotkun sait aikaan ja sinä sen myös selvität Bellan ja Edwardin kanssa.”
”Sinun veljesi”, Rebecca katsoi Alicea, ”on yhtä syyllinen kuin minäkin.  Hän ei estellyt minua.”
”Hän yritti kyllä ja hän halusi estää, mutta sinun veresi sai hänet tekemään jotain sellaista, mitä hän ei olisi muuten tehnyt”, Jasper sanoi hieman kireästi ottaessaan Alicea kädestä.  ”Mennään.”

Rebecca katseli heidän poistumistaan huultaan purren.  Hänen olisi siis mentävä Culleneille.  Kaikki Cullenit olisivat paikalla ja tukisivat Bellaa, kun hän seisoisi ihan yksin ja yrittäisi selittää.  Se ei kuulostanut houkuttelevalta.

En voi väistää väistämätöntä.  Menen sinne ja tarjoan itseni hopealautasella kaikille viidelle vampyyrille,  Rebecca huokaisi mielessään. Ei kun seitsemälle, ellei heitä ole heidän isänsä ja äitinsä lisäksi enemmän…

Hermostuneisuus ympäröi Rebeccaa tämän ajaessa punaisen BMW:n ja hopeisen Volvon perässä.  Hän oli koko päivän miettinyt, miten selittäisi, ehkä jopa puolustaisi itseään.  Alice selitti Volvon takapenkiltä Bellalle, kuinka Rebecca vaihtoi koko ajan mieltään siitä, mitä sanoisi.  Bellalla oli sama käynnissä kuin punatukkaisella tytöllä, mutta hän tiesi alkavansa syytellä ja huutaa, kunhan vain pääsisi alkuun.

”Me kaikki tuemme sinua, Bella”, Alice sanoi rauhoittavasti.  Hän tiesi, ettei Bella voisi mitenkään olla raivostumatta Rebeccalle.  ”Puhumme hänelle, jos et itse halua.”
”Te kaikki?”  Bella toisti vilkaisten silmäkulmastaan Edwardia, joka keskittyi ajamiseen.  Tämä oli yrittänyt puhua Bellalle päivän aikana, mutta oli saanut häneltä vain tuhahduksia takaisin.  ”Tarkoitit varmaan melkein kaikki.”
”Ei, Bella.  Minäkin tuen sinua”, Edward sanoi lempeästi.  ”Vaikket ehkä usko sitä.”
”Alice?”  Bella kääntyi katsomaan takapenkille.
”Edward puhuu totta.”
Bella kääntyi takaisin ja katsoi vampyyria ratin takana.  Tämä katsoi takaisin lempeän surullisesti sanoen:  ”Kunpa tietäisin, miten ikinä voisin korvata tämän sinulle.”

Kaikki kolme autoa ajoivat vielä jonkin matkaa ennen kuin olivat ajaneet viimeisen hiekkatien päähän Cullenien talon pihalle.  Kaikki pysäköivät autonsa pihaan ja näkivät Carlislen ja Esmen seisovan talon sisäänkäynnillä huolestuneen näköisinä.

Heitä ei näytä olevan enempää kuin seitsemän,  Rebecca huokaisi mielessään huojentuneena paiskatessaan autonsa oven kiinni.  Hän katseli suurta, hyvin hienon näköistä taloa ihmetellen.  Se on kaunis.  Äh, en tullut tänne ihastelemaan heidän taloaan!

”Rebecca!”  Alice huikkasi ja sai tytön liikkeelle.  He kaikki menivät sisään, Carlisle ja Esme viimeisinä ja asettuivat olohuoneeseen.  Bella, Edward ja Alice istahtivat sohvalle ja muut Cullenien perheestä jäivät seisomaan heidän lähelleen.  Rebecca oli heidän edessään ja tunsi itsensä jänikseksi, jonka sudet olivat ympäröineet.

A/N:  Taas nopeasti jatkoa  :D  Syyttäkää siitä inspistäni (ja englanninkielistä Houkutus pokkaria, jonka ostin tänään ja jota luin ja tuli sellainen olo, että pakko kirjoittaa).   Yksi huomautus:  Rebe tietää nyt vain sen, että Cullenit ovat vampyyrejä ja että he juovat eläinten verta.  Ja sen, että hänen ja Bellan veret vetävät Edwardia puoleensa todella kovasti.  Rebe ei siis tiedä mitään kyvyistä eikä mistään muustakaan (eikä sen tarvitsekaan  ::) ).   Nyt tämä tyttö menee nukkumaan.  Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 07.07.2009 01:21:33 kirjoittanut Tuhisija »

UntenLaiva

• A Musketeer
« Vastaus #95 : 07.07.2009 01:58:40 »
Mielenkiintoista menoa täytyy myöntää. Kirjotusvirheitä en löytäny kun en etsinytkään :D

Tarinasta sen verran että toivottavasti Rebecca älyää jättää Cullenit ja muut vihdoin ja viimein rauhaan.. Tässä ei vielä kyl yhtään tiedä miten käy noitten riidassa  tai muussakaan. Hyvää työtä!  ;D

Sini(tiainen)

• Vieras
« Vastaus #96 : 07.07.2009 03:34:08 »
Jess!!! Rosalie on Bellan puolella! (toivottavasti)
Jotenkin toivon että Jasper menettäisi itse-hillintänsä ja tappais Rebeccan. (mistä nää tappo-ajatukset oikein tulee? :P)
Ehdoton lempi-kohta oli kyllä se kun Edwardilla oli murot päässään. Jotenkin niin hassua ja surullista yht aikaa...
Ihanaa että tätä jatkoa on tullu näin nopeesti;D.
Mutta Eddin ja Bellan pitää päätyä yhteen...

SabSab

• Team Cullen<3
« Vastaus #97 : 07.07.2009 09:20:38 »
Aaaaaa, jeeh :D
Vihdoin tää menee mun mielen mukaan :'D
Toivotaan todella, että oti on Jasperille liikaa ja repis vaikka Rebecan pään irti ;>
Tai Rose... Tai Jasper ;> Hehe 8D
Njooh, hyvä osa :D
Kiitos, jatkoa siis odotan :)
Cullenismi<3

kakku.

« Vastaus #98 : 07.07.2009 14:19:16 »
OEEE!!! Tällä kertaa en oo niin vihanen :D Todella upee luku!! Olin tyytyväinen, ku Bella hakkas sitä kaapin ovea ja raivos vaan!! Sen olis pitäny hakee joku leka ja tämäyttää Edwardia sillä!  ;D ;D ;D

Lainaus
Bella heitti lusikan pois kulhosta ja kaatoi kaiken siinä olevan Edwardin päälle.  Maito valui pitkin Edwardin kuparinruskeita hiuksia kastellen myös tämän paidan.  Murot takertuivat hiuksiin, mutta tämä ei näyttänyt välittävän.  Bella laittoi lautasensa tiskialtaaseen ja laski siihen vettä.  Alice nauroi, mutta koetti peittää sen, onnistumatta.
Ja toi oli ehkä paras kohta koko luvussa XDD

Nyt äkkiä sitä jatkoa!!! :D
But I am the chosen one.

Nabi.

« Vastaus #99 : 07.07.2009 16:27:48 »
Etenee ihan sopivan nopeasti. Ainakin minun mielestäni.

Pidin todella paljon tästä luvusta. Osaan kyllä kuvitella Bellan ja Rebecan tappelemassa siellä Culleneilla. Rosalieta ymmärrän täysin, kun se sanoi, että se vois vaikka imeä sen kuiviin. Se oli hyvä kohta

Jatkoa pian!

Kiitän ja kumarran
Everyone thinks that I have it all
but it’s so empty living behind these castle walls
nobody knows i’m all alone
but there’s no place to fall.