Sini(tiainen), odottelinkin tuota reaktiota näkeväni kommenteissa
Ei, et suhtaudu liian voimakkaasti (kirjat, leffat ja tv-sarjat vain teettää sellaisia reaktioita, kun niiden hahmoihin kiintyy ja sit niille tapahtuu jotain pahaa vaikka, ihmeellistä). Kiitos kommentistasi
SabSab, se haluu Eddien! Tai no, kun nyt Rebe muuttui vampyyriks niin se hyvin varmasti alkaa ajatella asiaa, että se on vampyyri, Edward on vampyyri, Bella
ei ole vampyyri... Mutta joo, katsotaans sitä sitten jatko-osassa (jota olen suunnitellut tänään, luonut uusia henkilöitä, luonut heille taustaa ja kaikkea. Huh huh..). Kiitos
Nabi., hyvä kun mainitsit tuon ihmisveren, kiitos
Olisin itse tyystin unohtanut sen muuten, varmaan. Kiitos
poltsi, tyhmät Caroline ja Adam
Joo, ajattelin, että jatko-osa tosiaan sijoittus BD:n jälkeiseen aikaan (okei, jonkin verran BD:n lopusta mentäisiin eteenpäin vuosia). Tosin eilen mieleeni tupsahti toinen vaihtoehto, joka ei spoilais BD:tä, mutta siihen mulla ei olis sitten niin paljon ideoita nyt tällä hetkellä kuin tuohon BD:tä spoilaavaan. Kiitos
`mus, keksin minä jatkoa, vaikka millä mitalla
Kiitos
Pixie, Rosalie auttaa sua varmaan mielellään sen tappamisessa
Juu, koko ajan työstän sitä. Kiitos
Purriainen, arvelinkin, että osa teistä arvaisi, että Rebestä tulee vampyyri ja niin siinä sitten kävikin. Kiitos
(koita selvitä vieroitusoireista)..
Amanecer, jep, tästä on helppo jatkaa. Jos en olisi tehnyt epilogia ja olisin jatkanut tätä jatko-osaan, selittely siinä olisi saattanut käydä hankalaksi, ehkä. Mutta kiitos
katriqqq, mielikuvitukseni on aina ollut vilkas
Ja sitten jostain biiseistä saattaa saada idean tai jos lukee vaik jotain kirjaa tai kattoo leffaa/tv-ohjelmaa niin lamppu saattaa syttyä kans. Lisää tekstejä on tulossa (mulla on tämän jatko-osan lisäksi kolme Houkutus fic ideaa, mutta ne kaikki olis moniosaisia..). Kiitos
UntenLaiva, saattaapa mennä
Tosin Edward lupas olla hylkäämättä Bellaa enää, mut jos se tekis niin, niin sehän sano, että se lähtis pois (ja sen seurauksena Bella voiskin tappaa itsensä
).. Kiitos