Title: Rakastanko itseäni, sinua vai molempia?
Author: Minä, Scarlett
Beta: Ei löydy, virheistä otan itse kunnian (=vastuun)
Pairing: Fred/George
Rating: S
Genre: Twincest, fluffy, romance, raapale
Warnings: Insesti. Söpöilyä sekä jonkin verran kliseilyä
// Herkku selvensi varoitustaWords: 100, tietenkin
Tense: Preesens
Disclaimer: En omista erittäin valitettavasti Grediä tai Feorgea, vaikka heidät olisikin oikein mukava omistaa. Kuten varmaan jokainen huomaa, leikin heillä vain hieman.
A/N: Tämä oli ensimmäinen ficci, jonka Finiin (kakkoseen) laitoin, ja päätinpä laittaa sen tännekin, sen verran paljon kun positiivista palautetta se sai, mistä huolimatta palautetta saa totta kai antaa lisää 8) Tämä osallistuu nyt myös
FanFic100:seen sanalla 081. Miten?
Rakastanko itseäni, sinua vai molempia?Identtisen sisaruksen rakastaminen on aivan kuin rakastaisi omaa itseään. Eli kai minä sitten rakastan itseäni sinun lisäksesi. Sanon sen aina muille, sanon, että rakastan sinua, kun he kysyvät siitä. En kuitenkaan sano, että rakastan sinua enemmän kuin veljen pitäisi. Rakkauteni sinuun on jotain suurempaa, jotain vahvempaa.
Ehkä emme olekaan niin samanlaisia. Kun katson sinua oikein, oikein tarkkaan, huomaan, että olet aavistuksen pitempi ja silmäsi ovat tummemmat. Osaat suudella paremmin, huulesi tuntuvat pehmeämmiltä, olet rohkeampi, annat käsiesi harhailla enemmän melkein minne vain, äänesi on matalampi, kun kuiskailet korvaani helliä sanoja ja hymyilet suloisemmin.
Eli en rakasta itseäni, vaan vain sinua, Fred.