Joku sanoi tuntevansa itsensä aika nirsoksi.
Ai että, niin minäkin.
Joskus luin lähinnä The Rasmus -ficejä, mutta nykyään en ole jaksanut kiinnostua niistä enää. Olihan se ihan kiva alku kuitenkin. (Tosin luin silloin jo H/D'tä.)
Niissä Rasmus -ficeissä ne paritukset olivat lähinnä jotain hetero -parituksia ja se on mielestäni niin joka päiväistä, että luen mieluummin jotain muuta, Tosin, saatan vielä joskus sortua niihinkin.
Nykyään luen MCR -ficejä. Etenkin Frerardia, mutta myös Frikeytä, Gerbertiä (Okei, siinä on Bert.) ja jotain muutakin olen saattanut lukea. Frerardeihin olen jäänyt koukkuun aivan täysin.
Ensimmäisenä luin And you can take all the pain away from me -ficciä (tai siis, luen edelleen), mutta sitten hiljalleen aloin lukemaan niitä enemmän ja enemmän ja nyt... no, nykyään olen lukenut hiukan vähemmän, mutta seuraan aika monia Frerardeita.
Toisinaan saatan lukea myös joitan An Cafe -ficejä, mutta aika harvoin. Tiedän niitä olevan jopa Toisessa ulottuvuudessa, mutten yleensä jaksa etsiä niitä sieltä jostain. Ne olisivat kyllä kivaa vaihtelua Frerardiin taas.
Mielelläni lukisin myös mm. The Usedista, mutten ole suomenkielisiä tekstejä, tai oikeastaan edes englanninkielisiä paljon löytänyt. Kuitenkin kirjoitan itse erästä ficiä Usedista.
Ai niin, olen myös lukenut hiukan joitain Tokio Hotel -ficejä, mutta ne ovat aika usein T/B'tä ja en oikein innostu siitä. En jostain syystä innostu siitä, että sisarukset ovat yhdessä. Ja joku muukin niissä vain on minulle sellainen... kielteinen juttu? Myös se Tokio Hotel innostus laantuin jonkin verran. Kun siitä tuli massaa....
Isä häätää koneelta. -.- No, oli kiva päästä vauhtiin.