Mehevä aihe, oli aivan pakko tunkea vastaamaan.
Luen ficcejä varmaankin lähemmäs kymmenistä eri fandomeista Potterin lisäksi ja näistä ehdoton kestosuosikkini on
Supernatural. Ficit astuivat kuvioihin melkein heti sen jälkeen, kun kyseinen sarja lähti rullaamaan Suomen tv:ssä. Tällainen omituinen tapaus kun olen, incest ei ole minusta ficeissä lainkaan häiritsevää, suorastaan päinvastoin. En rehellisesti sanottuna tiedä yhtään paritusta, joka yltäisi samalla tasolle kuin Sam/Dean parhaimmillaan. Suomeksi en kylläkään sitä juurikaan lue (kun ei ficcejäkään löydy) mutta englanniksi tulee lukaistua hyvin usein ficci tai pari. Parhaita lukupaikkoja ovat juuri tuo Uniquen mainitsema
Sinful Desire, mutta toinen hyvä on myös
tämä.Supernaturalin jälkeen mielestäni paras fandom on
Taru Sormusten Herrasta tai
LotR, kuten mieluummin sanon. Tämän fandomin parituksiin liittyen olen melkeinpä kaikkiruokainen, eli minulle kelpaavat haltiat, ihmiset ja hobitit tai vaikka kaikki mahdolliset sekaisin. Jos nyt pitäisi muutamia lempiparituksia sanoa niin voisin mainita iänikuisen Legolas/Aragorn parituksen mutta myös Legolas/Haldir, Aragorn/Haldir, Boromir/Faramir, Aragorn/Boromir ja Merri/Pippin ovat mainitsemisen arvoisia. Ja loistavia LotR-ficcejä löytyy tottakai vanhasta kunnon
Loftiksesta (jonka Unique mainitsikin jo myös.)
Kolmanneksi voisin vielä ilmaista suuren koukuttumiseni
RPS-ficceihin. Ehdottomia suosikkejani ovat Children of Bodomin, Sonata Arctican ja Marilyn Mansonin jäsenten keskeiset parittamiset toisilleen :B. Myös kymmenistä muista bändeistä saa aikaiseksi loistavia ficcejä, mutta menisi koko yö jos alkaisin nyt niitä listailemaan.
KOPS on oiva paikka etsiä näitä kyseisiä ficcejä.
Luen kyllä ficcejä lukuisista muistakin fandomeista, kuten PotC, muut loistavat elokuvat ja Queer as Folk, mutta en jaksa alkaa sepustaa niistä enempää :>.
Tällaista tällä kertaa.