Kirjoittaja Aihe: Tuskainen mieli (S, H/D) | Songfic  (Luettu 3461 kertaa)

Geena

  • Vieras
Tuskainen mieli (S, H/D) | Songfic
« : 30.07.2008 13:48:03 »
Nimi: Tuskainen mieli
Kirjoittaja:Geena
Genre : Angst, slash
Paritukset: H/D
Ikäraja: S
Disclaimer: En omista JKR:n hahmoja tai saa rahaa kirjoittamisestani. Kappale kuuluu apulannalle
A/N: Kliseinen.


Dracon PoV

Kädet pelkkää tahraa
Jokaiselle on oma nimensä
Kun mä katson peiliin
Toivon etten se olisi minä


Ensimmäistä kertaa elämässäni toivon, että olisin joku muu. Ihan kuka tahansa, kunhan en minä. Komea ulkonäkö, vauras perhe, arvovaltaa ja suosiota, kaikkien unelma, eikö?
Pikemminkin painajainen.

Sillä minun piti olla parempi
Olla muuta kuin ne joita vihasin
Sillä minä luulin että oisin enemmän
Oisin enemmän kuin mihin minä yletän


Mutta kaikki ei ole aina sitä, miltä ensisilmäyksellä vaikuttaa. Ja Draco Malfoy on vain naamio, jonka takana asuu jotain paljon pahempaa.
Kukaan ei tiedä, millainen olen oikeasti. Minua arvostetaan ja ihaillaan. Jos todellinen Draco pääsisi valloilleen, pitäisivätkö ihmiset hänestä? Eivät.
Minä olen haavoittuvainen. Sieluani kuitenkin suojaavat arvottomuus, julmuus, kostonhalu, ja jokin, joka tuhosi elämäni arvokkaimman asian.
Katkeruus.

Tuskanpellot viljaa tulvillaan
Korkoineen takaisin kaiken saa
En saa jättää syömättä yhtään
En jyvääkään


Se, että olit kiintynyt minuun, teki minut onnellisemmaksi ja katkerammaksi kuin mikään muu on ikinä tehnyt. Pelkäsin, että joku veisi sinut minulta, ja menetin kontrollin. Aloin tuskaisesti ja sairaalloisesti kuvitella, että kaikki, jotka juttelivat sinulle, tai edes katsoivat sinua, halusivat sinut pois minulta. Haudoin asiaa, ja se muuttui aina vain pahempaan suuntaan. Kahlitsin vapauttasi, tukahdutin sinua rakkaudellani, sillä siihen sekoittuu aina pelkoa menettämisestä. Ja minä, vaikka Malfoy olenkin, pelkään. Elämäni jokaisena päivänä.

Nämä teot kirjoittaa
Sydämeeni kuin polttorauta
Lupaukset ilmaa
Jokaiselle valmis hauta


Lopulta kamalasta omistushalustani seurasi se, että aloit paeta minua. Hakeuduit kauemmas seurastani. Sairaalloisuuteni vain paheni pahenemistaan.
Luulin, että salailit minulta jotain. Tai pikemminkin jotakuta. Se sattui. Tuska yltyi joka sekunti.

Niinkuin kaiken piti olla viimeinkin hyvin
Ja luulin että kaikki meni niinkuin pitikin
Mikä piru teki mussa ilkitekojaan?
Vai tarvittiinko sitä edes mua auttamaan?


Ja sitten päätit tehdä lopun. Laittaa pisteen koko juttuun. Sanoit, ettet kestänyt enää valtaani sinusta, ja silloin tajusin, mitä olin tehnyt.

Tuskanpellot viljaa tulvillaan
Korkoineen takaisin kaiken saa
En saa jättää syömättä yhtään
En jyvääkään


Yritin anella itkien sinua takaisin luokseni. Sinä torjuit minut. Jatkoit elämääsi, aloit seurustella sen Weasleyn tytön kanssa.
Ja minä itken itseni uneen joka yö.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2014 14:43:04 kirjoittanut Renneto »

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Vs: Tuskainen mieli (PG, H/D)
« Vastaus #1 : 04.08.2008 00:08:59 »
 :'( miksi tähän ei ole kukaan kommentoinut... aivan ihana, harmi että näin lyhyeksi jäi... :-\ mutta ihanasti osaat kirjottaa tosiaan, tämä on mahtava tosiaan  :)
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Whitegirl

  • Vieras
Vs: Tuskainen mieli (PG, H/D)
« Vastaus #2 : 04.08.2008 12:51:15 »
Vähän lyhythän tämä oli, mutta kaunista tekstiä. Harmi, että Draco menetti rakkaansa omalla käytöksellään. :( Mutta tekstissä ei ollut kirjoitusvirheitä ja se oli ihan sujuvaa. 

Geena

  • Vieras
Vs: Tuskainen mieli (PG, H/D)
« Vastaus #3 : 04.08.2008 13:27:16 »
Deehoo ja Whitegirl, kiitoksi kommenteistanne!
Tosiaan, myönnän, että tämä oli lyhyehkö, mutta songficit yleensä ovat..?
Betaa minulla ei ole,  mutta olen pilkunviilaaja, ja tarkistan tekstini aina muutamaan kertaan ennen postaamista.
Hyvä, jos oli luettavissa!  :D

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Tuskainen mieli (PG, H/D)
« Vastaus #4 : 19.04.2009 00:42:23 »
Tuskaa, paljon tuskaa. Todella surullinen, oli kiva lukee, niin hyvin kirjotettu



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite