A/N: Kiitos tosi paljon kommenteista
jennimur, palautetta on tosiaan kiva saada; kyllähän sitä on aina mukavampi laittaa jatkoa tai kirjoittaa sitä, jos tietää, että joku muukin ihminen päätyy lukemaan sen. Tuo Jamesin tokaisu geeneille taitaa henkilökohtaisesti olla minun lempikohtani tässä ficissä ainakin huumorinkannalta; ehkä olen vähän nörtti, mutta siitä huolimatta
Holly, minun täytyy itse asiassa myöntää, että vaikka tykkään kovasti kelmeistä, en ole tavanomaisia kelmificcejä lukenut oikeastaan kuin yhden, koska sen jälkeen kaikki loput tuntuivat saman toistamiselta. Ja toisaalta voin kyllä tunnustaa, että mielikuva siitä, kuinka "asiat oikeasti menivät" on uponnut niin syvälle päähäni, etten osaa myöskään kauheasti mitään epätavanomaisempia kelmificcejä lueskella. Lähinnä olen lukenut vähän Sirius/Remusta ja joitain englanninkielisia Lily/James-ficcejä
Olen kuitenkin tosi iloinen, ettei tämä tuntunut uppoavan ihan samaan kliseisyyteen
Ginevré, olen iloinen, että kommentoit! Eihän kommentissa loppujen lopuksi niin paljon merkitse se, kuinka monta riviä sitä on kirjoitettu; pitkät kommentit ovat tietysti aivan ihania, mutta niin kliseeltä ja siirappiselta kuin tämä kuulostaakin, jokainen kommentti on omalla tavallaan tärkeä. Minusta on kyllä suoraan sanottuna välillä myös ihan rohkaisevaa miettiä, että kaikki ihmiset eivät kommentoi, vaikka lukevat. Voin kuvitella, että tarinoitani luetaan, vaikken juuri saisi kommenttia
Vivilah, minusta on jotenkin kiva yrittää kääntää noita kelmien tavanomaisia rooleja hieman päälaelleen, ja niinpä on myös kiva kirjoittaa Sirius rakastumaan jästityttöön, joka sitten alkaa seurustella ladonoven kokoisen blondin kanssa
Siriukselle on kiva kirjoittaa inhimillisiä heikkouksia kuten vaihteleva itsetunto, mutta suoraan sanottuna suosikkini on ihmiseksi ja täysivaltaiseksi kelmiksi kirjoitettu Peter!
themarauders, kyllä minä meinaan lisätä taas jatkoa
Tähän on tulossa yhteensä kahdeksan osaa, ja koska kaikki on jo kirjoitettu valmiiksi (kummallinen inspiraatio iski noin viikko sitten), enköhän minä myös laita ne kaikki tänne, ellei mitään erikoista tapahdu (kuten että salama hajottaisi tietokoneen tai muuta yhtä dramaattista).
Killmore, ihan ensimmäiseksi täytyy tunnustaa, että tykkään tosi kovasti avataristasi! Ja kiitos paljon kommentista, minusta on tosi hienoa kuulla, että tämä vähän nousee sieltä kelmificcien kliseiden seasta. Kelmit ovat tosiaan aika hankala aihe, kun heistä on kirjoitettu niin paljon, ja jos kirjoittaa samalla tavalla kuin muutkin, on kliseinen, ja jos kirjoittaa erilaista kelmificciä, tarina alkaa helposti tuntua "väärältä". Tai mistä minä tiedän, vaikka ongelma olisi vain minun päässäni
Tuhisija, kiitos! Olen iloinen, että pystyit seuraamaan lappusten lähettäjiä ja vastaanottajia; minullakin meinaa olla siinä joskus pieniä vaikeuksia, mutta toisaalta en halunnut myöskään selitellä liikoja. Toivottavasti tästä ei tule liian sekavaa jatkossakaan!
*
3. lukuHyvät johtajatyttö ja johtajapoika,
suurkiitokset joulutanssiaisjärjestelyjen hoitamisesta. Tarkastettuani teidän ja valvojaoppilaiden tekemät suunnitelmat voin ilokseni todeta, ettei niissä ole mitään valitettavaa. Vaikka suunnittelemanne tanssimusiikki oli hieman omalaatuista ja minulle osittain myös tuntematonta, olen asiaa rehtorin kanssa pohdittuani päättänyt, että suunnitelmanne toteutetaan sellaisinaan. Ainoa asia, jonka olen poistanut suunnitelmistanne, on lumotut mistelit. Kukaan ei halua sellaista seuraamaan perässään koko iltaa. Valitan, James.
Lisäksi haluaisin muistuttaa, että johtajatyttönä ja –poikana teidän tehtävänne on toivottaa kaikki tervetulleiksi tanssiaisiin ja myös olla siellä paikalla koko ajan. Teidän odotetaan myös esiintyvän paikalla yhdessä. Olen pahoillani, mikäli olitte suunnitelleet muun seuralaisen hankkimista iltaa varten, mutta tehtävienne takia on parasta, että olette toistenne seuralaisina.
Hyvää joulunodotusta,
Minerva McGarmiwa
Lily Evans,
tervetuloa seuralaisekseni joulutanssiaisiin. Voin vakuuttaa, että kanssani viettämästänne ajasta tulee teille varsin miellyttävä ja unohtumaton. Teiltä odotetaan luonnollisesti hyvää ja kohteliasta käytöstä, asianmukaista vaatetusta ja hyvän yön suudelmaa.
Terveisin kavaljeerinne James Potter
Potter,
miten sinä lahjoit Remuksen kirjoittamaan tuon? Ja turha odottaa hyvänyönsuukkoja. Ainakaan minulta.
Mistä sinä arvasit?
Sinä et osaisi olla noin kohtelias edes unissasi. Tai vähiten silloin. Merlin, minä en edes halua tietää, mitä sinä ajattelet unissasi! No niin, miten? Minä luulin, että Remus oli lahjomaton.
Hän teki sen silkkaa hyvyyttään. Remus tietää, että sinä olet salaisesti rakastunut minuun, ja odottaa vain päivää, jolloin sinäkin tajuat sen.
Remus-parka saa sitten odottaa pitkään. No niin, totuus, kiitos.
Hitto, ei ikinä pitäisi pitää tytöstä, joka on luokkansa älykkäin. Okei, Remus on ehkä kiinnostunut pyytämään yhtä tyttöä joulutanssiaisiin, ja minun pitää ottaa selvää, kiinnostaako tyttöä.
KUKA SE TYTTÖ ON? Ja eikö Remuksen kannattaisi vain kysyä itse?
Remus on ujo. Enkä minä kieli.
Kielit jo.
No en kieli enempää. Ole varovaisempi, Evans, Lipetit alkaa kuvitella, ettet sinä kirjoitakaan muistiinpanoja.
Sarvihaara,
EVANS EI NÄYTÄ VIHAISELTA. Mistä hemmetistä te puhutte?
Anturajalka
Ihan vain tiedoksesi, piski, että Lily Evans ei ole kironnut minua syyskuun jälkeen kuin kaksi kertaa ja silloinkin hän melkein pyysi anteeksi jälkikäteen. Tai ei pyytänyt, mutta minä tiedän, että jos hän ei olisi ollut niin kiireinen mulkoilemaan minua tai kävelemään pois, hän olisi kyllä pyytänyt. Minä osaan tulkita Evansin silmiä. Ja lisäksi se ei todellakaan kuulu sinulle, mistä me puhumme.
Mutta sinä olet alkanut vaihtaa hänen kanssaan lappuja tunneilla melkein PÄIVITTÄIN. Hemmetti, tajuatko sinä edes, mitä se tarkoittaa? Evans ei voi inhota sinua!
Sirius
Minä olen sanonut koko ajan, että ennen pitkää Evanskin tajuaa sen.
James
Sinä olet ollut väärässä koko ajan.
No, hän ei näytä vihaiselta, vai mitä? Itsepähän sanoit niin.
Ei millään pahalla, mutta siitä on vielä pitkä matka rakastumiseen. Eikö sinua jo kyllästytä, Sarvihaara? Tuntuuko elämäsi kurjalta? Haluaisitko vaihtelua? Uusia kasvoja? Miten olisi vaikka joku tyttö? Minä ja Peter teimme viime viikonloppuna listan Tylypahkan tytöistä, joita emme olleet vielä kokeilleet ja joita pitää kokeilla, ennen kuin koulu loppuu ja meidän mahdollisuutemme ovat lopullisesti menneet. Tai siis ennen kuin me siirrymme koulutytöistä OIKEISIIN NAISIIN. Minä voisin luovuttaa sinulle muutaman sieltä listalta, jos haluat vaihtelua Evansista.
Minä haluan Evansin. Ja mitä ihmettä Peter on tehnyt sinun kanssasi Tylyahossa tekemässä tuollaista listaa? Minun käsittääkseni Peter ja Rose harrastavat edelleen sitä mitä-liekään-käytävällä-nuoleskelua.
Älä ole tylsä. He ovat tehneet sitä syyskuusta asti, ja nyt on joulukuu. Matohäntä kaipaa vaihtelua.
Tai sinä kaipaat vaihtelua.
Minä en aivopese Peteriä, ääliö. Peter on itse fiksumpi kuin eräät, jotka ovat samassa tytössä koukussa viisi vuotta, vaikka tyttö itse ei välitä pätkääkään. Satutko tietämään ketään?
Minun rakkauselämäni ei kuulu sinulle.
Koska sitä EI OLE. Älä ota nokkiisi, sinä olet edelleen minun paras kaverini vaikka oletkin äärettömän tylsä naisten suhteen, mutta kai sinä jossain vaiheessa luovutat? Hemmetti, sinulta menee parhaat naistenmetsästysvuodet ohi! Merlinille kiitos, että sinä olet sentään kesälomilla unohtanut Evansin (tai YRITTÄNYT UNOHTAA Evansin varsin epäilyttävillä menetelmillä, niin kuin Kuutamo väittää), ja että sinulla on sentään HIEMAN kokemusta tuliviskistä ja luutakomeroista, mutta ajattele kaikkea sitä, minkä olet menettänyt! Tylypahka on täynnä tyttöjä, ja sinä haikailet yhtä ainoaa punapäätä.
Minä EN VOI SILLE MITÄÄN! Kyllä minä tajuan, että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin Lily, mutta kun se tieto ei yksinkertaisesti mene minun päähäni asti! Minä nyt vain satun olemaan rakastunut häneen ja sillä selvä, minä en voi sille YHTÄÄN MITÄÄN.
Entä jos se on pelkästä tahdonvoimasta kiinni? Oletko ikinä ajatellut sitä? Entä jos sinä vain kuvittelet olevasi rakastunut Evansiin etkä usko voivasi kiinnostua kenestäkään muusta vaikka ranskalainen vaihto-oppilas kävelisi nenäsi alta ja heittäisi paidan pois? Ja sinun pitäisi vain antaa periksi ja myöntää itsellesi, ettei sinun tarvitse olla rakastunut Evansiin loppuikääsi, ja voisit ottaa ilon irti kaikista muista!
Meillä ei ole ranskalaista vaihto-oppilasta, enkä minä usko, että se on tahdonvoimasta kiinni. Minä olen yrittänyt, enkö olekin? Ajattele nyt vaikka Sophieta viime kesänä! Ja lisäksi sinä kuulostat AIVAN Kuutamolta. Mitä sinä olet lukenut? Tai syönyt? Tai nainut?
En mitään! Tai siis, olen, mutta siitä on kaksi viikkoa, ja minä OIKEASTI tykkäsin Moira Abbotista. Minähän sanoin. Mutta tämä ei nyt liity siihen yhtään mitenkään. Minä vain satuin kuuntelemaan, kun Kuutamo yritti keskustella sinun pakkomielteestäsi minun kanssani. Ja ranskalaisen vaihto-oppilaan olemattomuus ei liity tähän millään tavalla. Vaikka minä kyllä myönnän, että Sophie oli ihan hyvä yritys. Merlin, minua melkein harmittaa, että sinulla on pakkomielle ja sinä tarvitsit Sophieta päästäksesi siitä eroon (mikä ei tietenkään onnistunut, mutta se nyt ei kuulu tähän), koska muuten minä olisin vienyt hänet itse. Muistatko sen, kun pakotimme hänet uimaan alkukesästä, kun vesi oli vielä kylmää? Ja hän kirkui ja sitten Kuutamo alkoi epäillä, että hän olikin pelkästään ujo eikä uskaltanut olla bikineillä, ja lopulta hän kuitenkin veti vaatteensa pois? Ja minä yritin inttää sinulta vastauksia jälkikäteen ja sinä sanoit vain ”ihan kiva”. No, ihan tiedoksesi, Sophie ei todellakaan ollut ”ihan kiva”. Se tyttö oli IHAN LOISTAVA. Siis ne reidet! Minä olisin voinut nostaa hänet uimakopin seinää vasten saman tien.
Et olisi jaksanut.
Olisinpas. Sinä vain vertaat häntä Evansiin.
Oletko nähnyt Lilyn selkää? Hänellä oli T-paita yhtenä päivänä tukiopetuksessa, ja se oli aika löysä, ja hänen lapaluunsa melkein tulivat ulos selästä, kun hän kumartui nostamaan jotain lattialta.
SARVIHAARA! Sinun on tarkoitus katsoa hänen tissejään, ei lapaluita!
Hän oli selin!
No persettä sitten. Minä en tajua, mitä sinun kanssasi pitäisi tehdä, sinä olet ihan toivoton. Ja Evans saattaa olla aika laiha, mutta se ei tarkoita, että Sophienkin pitäisi olla. Jos sinä et lakkaa vertaamasta kaikkia muita tyttöjä Evansiin, olet mennyttä.
Paitsi jos saan Evansin. Minä en aio luovuttaa. Se tyttö rakastuu minuun vielä. Ajattele nyt, neljä kuukautta sitten hän ei edes suostunut hymyilemään minulle! Nyt hän tekee joskus niin, yleensä vahingossa, mutta siitä huolimatta!
Hurraa. Sinä saat Evansilta vahinkohymyn sillä aikaa, kun minä nuolen Moira Abbottia luutakomerossa.
MINÄ EN HALUA TIETÄÄ ENÄÄ MITÄÄN.
Potter,
mistä te puhutte?
Evans
Evans,
emme mistään. Et halua tietää. Oikeasti.
Potter,
okei. Sirius näyttää liian omahyväiseltä, joten minä uskon sinua. Eikä tämä sitten tule toistumaan. Onko meillä kaikki joulutanssiaissuunnitelmat valmiina?
Evans,
kai? En minä ainakaan yhtäkkiä keksi mitään. Paitsi tietysti koristelut, mutta ne meidän pitää hoitaa edellisenä iltana.
Okei. Ja ihan tiedoksesi, että minä lähden sinun pariksesi ainoastaan sen takia, että McGarmiwa on saanut sen päähänsä, ja sinun on edelleen ihan turha odottaa mitään hyvänyönsuukkoja, enkä minä aio myöskään suudella sinua, vaikka mistelit tekisivät mitä, tai vaikka sinä lumoaisit ne, vaikka se on kiellettyä. Ja jos sinä ja kaverisi teette jotain, joka pilaa sen illan, minä en puhu sinulle enää, ja Remus lopettaa lappujen välittämisen. Ja jos sinä yrität lähennellä tai jotain vastaavaa, minä lyön sinua.
Evans
Hyvä tietää.
James.
*
Lily,
mikä ihme sinua vaivaa?
Alice
Alice,
miten niin?
Sinä olet hymyillyt koko aamun. Ei millään pahalla, mutta yleensä sinä aloitat hymyilyn vasta vähintään tunti heräämisen jälkeen. Ja yleensä silloinkaan sinä et hymyile itseksesi. Lily, sinä ikinä hymyile itseksesi. Muistatko vielä neljännellä luokalla, kun pidit minulle puheen siitä, että se näyttää ihan tyhmältä? No, sinä todellakin näytät nyt tyhmältä.
Alice
Anteeksi.
Lily
Ei sinun tarvitse pyytää anteeksi, höhlä, kunhan kerrot, mikä sinua vaivaa. Mitä sinä teit eilen illalla? Paitsi tietysti koristelit Jamesin kanssa suurta salia? Hetkinen, onko tällä jotain tekemistä sen kanssa, että sinä koristelit Jamesin kanssa suurta salia?! Lily!!
Ei tarvitse olla noin järkyttynyt. Potter on joskus ihan kiva, kun hänen kanssaan on kahdestaan.
Mutta se oli eilen illalla, ja sinä hymyilet vieläkin! Lily! Mitä ihmettä te oikein teitte?
Emme mitään erikoista, usko nyt. Me vain… Potter koristeli salia ja sitten itseään ja oli lopulta kietonut itsensä hopeanauhoihin niin tiukkaan, että kaatui lattialle ja minun oli pakko vapauttaa hänet, koska hänen sauvakätensä oli jäänyt sinne nauhojen alle. Hän näytti ihan muumiolta ja oli ihan punainen, kun minä sain hänet lopulta irti. Ja hän kirosi yhden nauhan jahtaamaan minua.
Kuulostaa siltä, että teillä on ollut hauskaa. Vieläkö hän tykkää sinusta?
Kai. En minä tiedä. Luultavasti. Mutta ei hän enää ehdottele mitään niin usein. Ehkä hän on kyllästynyt.
Tai sitten hän on niin haltioissaan, kun sinä lopultakin puhut hänelle, ettei tahdo pilata sitä aivan heti. Tykkäätkö sinä hänestä?
MITÄ? Alice Prewett, mikä sinua vaivaa? Minä EN pidä Potterista yhtään minään muuna kuin kaverina, ja sillä selvä. Hän voi olla siedettävä kaveri, mutta hän on siitä huolimatta edelleen ajattelematon ja omahyväinen ja tyhmä ja häneltä kesti kolme kuukautta saada värinvaihtoliemi onnistumaan.
Millä tavalla hän on ajattelematon tai omahyväinen tai tyhmä?
Hän on jahdannut minua viisi vuotta ja kuvittelee edelleen, että minä jossain vaiheessa lankean häneen. Ihan kuin hän muka olisi jotakin niin erikoista, ettei kukaan voisi vastustaa häntä. Ja ajattele kaikkia niitä ongelmia, jotka hän on aiheuttanut, ja kaikkia niitä jälki-istuntoja.
Hän on jahdannut sinua viisi vuotta eikä ole antanut periksi, vaikka sinä olet lytännyt hänet koko sen ajan, joten hän sitkeä. Ja hänen on pakko pitää sinusta oikeasti, koska hän ei ole lannistunut. Eikö se merkitse mitään? Ja minä kyllä luulen, että kovin moni ei oikeasti voisi vastustaa häntä, jos hän olisi ollut kiinnostunut heistä noin pitkän aikaa. Vai eikö hän muka sinun mielestäsi ole yhtään hyvännäköinen?
Alice, et kai SINÄ ole rakastunut Potteriin?
En. Äläkä yritäkään kiemurrella vastaamatta. Etkö sinä pidä Jamesia yhtään hyvännäköisenä?
No ei hän pahannäköinenkään ole. Tai siis, jos hän vain pitäisi kätensä erossa siitä tukastaan eikä tekisi siitä niin isoa numeroa, se voisi olla ihan kivannäköinenkin. Ja hänellä on muutaman kerran ollut T-paita tukiopetuksessa, ja T-paidat nyt ovat aina ohuita, se ei ollut minun vikani, enkä minä todellakaan aikonut katsoa… mutta hänellä on ilmeisesti ihan kiva selkä.
HA!
Mitä ha? Alice!
Sinulla on selkäfetissi! Älä edes yritä kieltää sitä! Vai pitääkö minun muistuttaa siitä, miten me näimme Sirius Mustan ensimmäistä kertaa ilman paitaa viidennellä ja sinä puhuit hänen lapaluistaan? LAPALUISTA, kun minä ja Mary ja Helen tuijotimme hänen vatsaansa?
Lapaluissa ei ole mitään pahaa, ja Sirius Mustan vatsa ei ole mitenkään erikoinen.
Sirius Mustalla on tämän koulun paras vatsa. Valitan, siitä on äänestettykin, vai etkö muka muista?
Minä haluaisin unohtaa sen.
ALICE PREWETT,
ONKO MINUN VATSASTANI ÄÄNESTETTY? KUKA SEN ÄÄNESTYKSEN JÄRJESTI?
SIRIUS ”THE HERKKUVATSA” MUSTA
Sirius,
mitä helvettiä sinä teet? Varastat toisten lappuja?
Prewett,
minä pelastin sinun lappusi viime hetkellä, ennen kuin se päätyi McGarmiwalle. Saisit olla kiitollinen. No niin, totta kai minä tiesin, että te kaikki rakastatte minun vatsaani, mutta minä en tiennyt, että te rakastatte sitä niin PALJON. Milloin se äänestys järjestettiin? Ennen vai jälkeen viime kesää?
Musta,
mitä väliä sillä on?
Prewett,
tämä ei kuulu sinulle vähääkään, mutta minun vatsani on harkitun työn tulosta, ja jos te äänestitte ennen viime kesää, voin vakuuttaa, että se on entistä parempi. Mitä muuta voi olettaa, kun joutuu viettämään koko kesän Pottereilla seuraamassa, kuinka James heilastelee herkullisen vampyyriskotin kanssa?
Musta,
sinun vatsastasi äänestettiin viime vuoden syksyllä, joten jos sinä olet sen jälkeen kehittänyt sitä, sinun olisi luultavasti paras antaa meille uusintanäytös.
Prewett,
haaveile vain. Minun vatsani on minun yksityisomaisuuttani.
Musta,
ja mitä sinä sillä teet? Katselet peilistä? Silittelet?
Prewett,
minulla on omat silittelijät vatsalleni, kiitos vain.
Potter,
KUKA ON VAMPYYRISKOTTI?
Evans
Evans,
MITÄ?
Potter
Potter,
VAMPYYRISKOTTI! Sirius laittoi Alicelle lapun, jossa sanottiin, että hänellä ei ollut viime kesänä mitään muuta tekemistä kuin kehittää vatsalihaksiaan, koska sinä heilastelit koko kesän ”herkullisen vampyyriskotin” kanssa. Kuka ihme se on? Kai sinä tajuat, että vampyyrit ovat VAARALLISIA? Edes sinä et voi olla niin typerä, että rakastut vampyyriin!
Evans,
hengitä välillä. Minä en ole rakastunut vampyyriin, ellet satu lukemaan itseäsi niihin. Ja Sirius tarkoitti luultavasti Sophie Adamsia, joka ei todellakaan ole vampyyri, mutta joka on Skotlannista, ja joka ei koko kesänä ruskettunut ollenkaan, ja jossain vaiheessa Sirius alkoi kutsua häntä vampyyriksi. Minä kyllä luulen, että se ei johtunut pelkästään kalpeudesta vaan myös siitä, että Sirius olisi varmaan halunnut olla kiinni Sophien kurkussa, ellen minä olisi sattunut näkemään häntä ensin. Julma maailma. Siriuksella oli VAKAVA fetissi Sophien jalkoihin.
Potter,
onko Siriuksella fetissejä tyttöjen JALKOIHIN? Minä luulin aina, että hän ei edes saisi silmiään niin alas. Ei millään pahalla, mutta olen kuullut huhuja, että Sirius puhuu silloin tällöin noin kolmekymmentä senttiä tyttöjen kasvojen alapuolelle. Koordinaatiovirheitä. Ja miten voi olla, että sinä heilastelit koko viime kesän jonkun skotin kanssa, jota Sirius pitää herkullisena ja jonka jalkoihin Siriuksella oli fetissi, etkä kertonut minulle yhtään mitään?!
Evans,
sinä olet sanonut minulle noin sataseitsemänkymmentä kertaa, että sinua ei kiinnosta mikään, mitä minä teen. Sitä paitsi minä en HEILASTELLUT hänen kanssaan, minä vain PIDIN HAUSKAA hänen kanssaan, ja Sirius oli se, joka sanoi jälkikäteen halunneensa nostaa hänet uimakopin seinälle. Minun pitää sanoa Siriukselle, että tytöt ovat tajunneet, minkä takia hän keskustelee heidän kanssaan. Ehkä hän lopettaa sen ja käy tulevaisuudessa suoraan asiaan.
Potter,
oliko se vakavaakin? Hauskanpito? Jos Sirius kerran olisi niin kauheasti halunnut nostaa tytön uimakopin seinälle, mutta ei voinut, koska sinä olit nähnyt hänet ensiksi? Ja minkä näköinen se Sophie muuten oli?
Evans,
OLETKO SINÄ MUSTASUKKAINEN?
Potter,
en ole. Minua vain kiinnostaa tietää, kuinka pieni sinun aivokapasiteettisi todellisuudessa on, ja voiko sen pienuus enää yllättää minua. Sitä paitsi me olemme vielä johtajaoppilaita kevätlukukaudenkin, ja jos käy ilmi, että sinulla on jotain yllättäviä perversioita, minä haluan tietää sen tässä vaiheessa, etten enää päästä sinua yksin partioimaan käytävillä iltaisin.
Evans,
Sophie oli hieman pitempi kuin sinä ja vähän pyöreämpi kuin sinä. Hänellä oli vaaleanruskea tukka ja siniharmaat silmät, ja Sirius rakasti hänen reisiään. Enkä minä ollut missään vaiheessa kunnolla ihastunut häneen. Hän vain sattui olemaan siellä ja oli kesä ja minä yritin olla ajattelematta sinua ja pitää hauskaa ja minusta oli kiva ärsyttää Siriusta.
Potter,
eli sinä käytit Sophie-parkaa hyväksesi.
Evans,
Sophie ei ole kirjoittanut minulle kertaakaan sen kesän jälkeen. Hän on luultavasti vain iloinen, kun pääsi minusta eroon.
Potter,
no sittenhän hänellä on aivot.
Evans,
minä sanoin juuri tapailleeni nättiä skottityttöä, jonka jalat Sirius olisi halunnut ripustaa seinälle, vain sen takia, että olisin saanut sinut pois päästäni, ja seuraavaksi sinä HAUKUT MINUA?
Potter,
miten minä muka haukuin sinua?
Evans,
sinä sanoit, että Sophiella on pakko olla aivot, koska hän halusi päästä minusta eroon.
Oho, sinä olet fiksumpi kuin kuvittelin.
Evans,
mitä sinä äänestit?
MITÄ?
Siriuksen vatsasta. Mitä sinä äänestit?
En ole ihan varma.
LILY!
Luultavasti vastaan. En muista. Ja mitä sinä sillä tiedolla edes teet? Jos sinä kuvittelet, että minä ikinä lankeaisin SIRIUKSEEN, saat tunkea pääsi alas Murjottavan Myrtin vessan lavuaarista. Sirius olisi melkein yhtä huono vaihtoehto kuin sinä.
Kiitos vain, Evans. Tunti on melkein lopussa. Tänä iltana puoli seitsemältä oleskeluhuoneessa?
MITÄ?
Joulutanssiaiset, Evans. Tänä iltana. Sinä olet lähdössä minun parikseni vain sen takia, että McGarmiwa pakottaa sinut tekemään niin. Muistatko? Ajattelin vain, että meidän ehkä kannattaisi tavata jossain etukäteen.
Jos me tapaamme oleskeluhuoneessa, kaikki näkevät, että me lähdemme yhdessä.
Evans,
meidän on tarkoitus toivottaa kaikki tervetulleiksi tanssiaisiin JA olla siellä koko illan JA tehdä se YHDESSÄ.
Ai niin. Okei. Puoli seitsemältä. Jos sinä ehdit pöyhiä tukkaasi tarpeeksi ennen sitä.
JAMES! KUULITKO SINÄ, ETTÄ TYTÖT OVAT ÄÄNESTÄNEET MINUN VATSASTANI?
Evans,
minä ehdin kyllä pöyhiä tukkani, kiitos vain. Nähdään puoli seitsemältä. Nyt minun on pakko palauttaa Sirius maan pinnalle.
Potter,
toivottavasti onnistut.