Kelmikiti, meiän on pakko äkkiä keksii joku suunnitelma ennenku noi tappaa meiät.
Ette ikinä onnistu kun me tapetaan teidät ensin!
kostan vielä kirjottamalla niin angstisen tekstin että te hukutte omiin kyyneleisiinne (pakotan eka tietty teiät lukee sen tekstin)!!!!!
En ikinä lähde selailemaan enää finiä ilman snorkkelia, nyt kun täällä on hukkumisvaara.
Kiitos varoituksesta<3
anteeks kuka on outo? 8----O
*hyppii käsi pystyssä* Minä! Minä! ... Eikun siis. *näkee jonkun randomtyypin ja osoittaa sitä* Tuo! Tuo! *Randomtyyppi: o_O?*
Älkää nyt nauruun kuolko ku me halutaan tappaa teidät vielä monta kertaa :---OO
Kalka-fani:asdasdasdasdasdasd REPSSSS!!!! X'DD Voiluoja voi LUOJA! >XDDD
"Nyt paljastamme Paula-vanukkaan salaisen resept.." Will ilmestyi vessanpöntöllä kuvaan. Lapset sylkäsivät paula-vanukkaat pois joita söi juuri. "ÄITI! OSTA JAKKI-VANUKASTA!" Yksi lapsista huudahti.
Ette muuten usko, miten pahasti repesin tätä betatessani. XD
Osa 14Maailman oudoin "sipsi"pussi ja P.S. Will ei ole homo.Seuraavana päivänä Willille tuli kamala sipsihimo
(A/N: kyllä, te kaksimieliset, minä sanoin himo, joten te voittekin hypätä järveen kikattamaan), joten hän lähti Port Royalin viralliseen M-sarkettiin ostamaan niitä
(A/N: Joo, vaihdoin m'n ja s'n paikkaa, so what? 8'o Sori tää Authors Notettely keskellä lukua... ;PP).
Välittämättä ihmisten huvittuneista katseista (Willillä oli suolakurkkupuku) Will osti sipsipussin huomaamattaan hyllystä, jossa luki ""Herkkuja" vain lihaville ihmisille". Iloisena mies maksoi ostoksensa ja hypähteli kohti pajaa, huomaamatta etsintäkuulutusta, jonka ihmiset kiersivät kaukaa ja jossa oli Willin naama ja teksti: "Etsintäkuulutettu liian tyhmien asujen pitämisestä! Löytöpalkkiona Gibbsin käytetty vaippa!"
Pajaan päästyään Will yritti avata pussia.
Kului tunti.
Kului kaksi tuntia.
Kului kolme tuntia.
Viiden tunnin päästä Will parkaisi ja luovutti.
Silloin Barbossa asteli
Painonpudottajat RY'n kokouksesta ja huomasi Willin.
"HEEEEEPSKUKKUU, homokaverini", Barbossa huikkasi Willille.
"MINÄ. EN. OLE. HOMO!!"
Juuri sinä hetkenä Gay Sparrow hyppäsi ikkunasta Willin syliin ja littasi miehen ison perseensä alle.
Kuten kaikki varmaan arvasittekin, silloin Elizabeth astui sisään, näki Gayn ja huudahti Willille:
"YOU FAKING HOMOMIES!"
Will punastui korviaan myöten ja yritti työntää Gayta pois päältään, mutta Elizabeth tuli ja vieritti Gayn, kuin keilapallon, vessanpönttöön, josta Gay pian huusi:
"Tämähän maistuu... PAULA-VANUKKAALTA!"
Elizabeth häipyi niskojaan nakellen ja Barbossa kysyi varovasti Williltä, joka kyhjötti lattianrajassa:
"Niin, että... mikäs sinua vaivaakaan?"
"AI MIKÄKÖ? NO ENSINNÄKIN... Tämä SAAKELIN SIPSIPUSSI EI AUKEA", Will parkaisi.
Barbossa hipaisi pussia ja se purskahti auki Willin ihmettyneen naaman edessä.
"...Oho. Sinähän olet vahva."
Barbossa pullisti lihaksiaan ja hymyili E-RIT-TÄIN homomaisesti silmät ilkikurisesti tuikkien.
Jack asteli heidän luokseen, nappasi sipsipussin, osoitti merkintää yläreunassa, kehoitti katsoa sisälle pussiin ja häipyi.
Will vilkaisi epäilevästi merkintää. Siinä luki "Tämän pussin saa auki vain henkilö, joka on yli 100kg" ja pussi oli täynnä paperinpaloja.
Barbossa otti ensimmäisen paperinpalan. Siinä luki:
"Ai, sinä olet yli sata kiloa? Laihdutappas hieman, läski. Ei sipsit tee sinulle yhtään hyvää."
Barbossalta pääsi hämmästynyt äännähdys ja hän otti kaikki laput ulos pussista ja luki ne kaikki.
"MINÄ SANOIN "LAIHDUTA!""
"LUE NY JA TOTTELE!"
"PLIIS? *puppyeyes* Maailmassa on tarpeeksi läskejä."
"Kai sinä osaat lukea?"
"JAHAS, ilmeisesti et osaa."
"Okei, ole läski lopun elämääsi."
"Hyvä on... tehdään näin... Seuraavassa lapussa sinulle sarjakuva."
"Ruutu 1: Läski istuu penkillä.
Ruutu 2: Kaunis nainen kävelee vierestä.
Ruutu 3: Läski vislaa naiselle.
Ruutu 4: *LÄPS!* Nainen lyö miestä ja kävelee nopeasti pois."
"TAJUSITKO?"
"Okei. Luovutan."
Pussi ilmestyi täyteen juustonaksuja - pahvisia juustonaksuja. Barbossa otti yhden ja hihkaisi:
"VOI ELÄMÄ NÄÄHÄN ON HYVIÄ! Hitot minä laihduttamisesta, olen mitä olen!"
Johon Will mutisi itsekseen: "Okei, olet siis superläski Hulkin kaksoisolento lopun elämääsi. Ihanaa."
~
Joo-oh. Aikas pitkä. Tai ei, siinä oli vaan paljon enttereitä.
Tapoinko lukijat, tapoinko lukijat? *tiirailee snorkkeli käsissään* Voi olla.
~P
ossu