Luihuinen_89: molemmista kommenteistasi tuli tosi hyvä mieli, upeaa, että joku lukeekin tätä : ) Ja kysymykseesi, että mistä me keksitään näitä juttuja niin vastaan että meillä on vain tämmöiset kaksimieliset ja likaiset mielikuvitukset, niin kyllähän sieltä kaikkea löytyy : DDD
Kalka-fani:
Ja idea ei ole Luihuispossulta, eli älkää yhdistäkö häntä pervoksi. Saisiko olla pannaria? 8]
Joku (en ainakaan minä) pakotti sinut laittamaan alkuun, että minulla ei ole mitään tekemistä tämän luvun kanssa 8]] Ei kiitos, ei tee mieli pannaria. Repesin noin viisi kertaa tota lukua lukiessani XD Oli vähän lyhyt, mutta eipä haittaa.
Nyt superpaljon kiitoksia vielä Kalka-fanille, jota ilman tämä luku olisi kirjoitettu ilman inspiraatiota.
Osa 8.Jack
EI tykkää pinkistä.Aurinko paistoi sepän pajan ikkunoista sisään ja Barbossa tuijotteli tylsistyneenä mattoa. Kukaan ei hyppinyt trampoliineilla, kenelläkään ei ollut verkkariasuja päällä, Will ei ollut pukeutunut mitenkään kummallisesti, eikä Tia Dalmaa näkynyt missään.
Jack räpläsi tylsistyneenä heinänkortta sormissaan ja katseli hiljaisena ikkunaa, kun yllättäen ovi pamahti auki ja Tia Dalma polki vaaleanpunaisella polkupyörällä sisään. Näyssä ei olisi ollut mitään omituista, mutta kun pyörä sattui olemaan tarkoitettu 7-vuotiaalle tyttölapselle ja kun Tia ei ihan ollut niin pieni, niin hän polki polvet pystyssä selkä kumarassa ja kiljuen paloauton ääniä.
Vieläkin syvempi hiljaisuus levisi pajaan, kun kaikki katsoivat pinkissä verkkariasussa ajavaa paloauto-Tiaa.
"PIIIIIIIPAAAAAAPIIIIIIIIIIPAAAAAAAPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPAAAAAAAAAAAAAAAAAAPIIIIPAAAA!"
"Öh, Kalypso, mitä sinulle on tapahtunut?" Barbossa kysyi.
"EIEIEIEIEI EI SAA SANOA KALYPSO, SE ON TYHMÄ LEMPINIMI SANOKAA MUA TIIASKIKSI!" Tia Dalma huikkasi pyöräillen ympyrää.
Gibbs sanoi varovasti: "Öh, Tiiaski, mitä sinulle on tapahtunut?"
"Nokun minä..." Tia aloitti, purskahti itkuun ja alkoi keulia pyörällään. "Noh, minun lapsuuteni ei ollut mikään paras, en ikinä ollut saanut polkupyörää, niin nyt minä päätän elää lapsuuteni uudestaan ja parempana!"
Jack oli paennut varjoihin pelästyttyään Tian polkupyörän ja puvun väriä.
"Jack?" Will kysyi. "Miksi sinä olet siellä?"
"Öö en halua, että Tia aj —"
"TIASKI!"
"— että
Tiaski ajaa minun päälleni polkupyörällä!" Jack lopetti lauseensa säikähtäneen näköisenä.
"Tuota ei nyt kukaan usko. Sinä taidat... ellen väärin arvaa, pelätä pinkkiä?" Will ehdotti ja virnisti kuullessaan Jackin vinkaisun "pinkkiä"-sanan kohdalla.
"Tia Dalma", Barbossa mörähti, "kenenkään merijumalattaren lapsuus ei ole ollut hyvä, sillä—" Jack loikkasi piilostaan, lähestyi uhkaavasti Barbossaa ja mörähti:
"Sinä sanoit MINUN VAIMOANI JUMALATTAREKSI?! TÄMÄN MINÄ VIELÄ KOSTAN!"
Barbossa vinkaisi ja juoksi pakoon seinän läpi, huikaten: "Kiittäkää minua, minä järjestin teille uuden tuuletusaukon! Taas."
Tia Dalma oli jähmettynyt, kun Barbossa oli sanonu, ettei merijumalattarilla ollut hyviä lapsuuksia. Viimein nainen huokaisi, heitti polkupyörän Barbossan tekemästä "tuuletusaukosta" läpi ja mutisi:
"Okei. Okei, okei, okei. En elä lapsuuttani uudelleen. Nyt JUMPPAAMAAN!"
Ja niin he jumppasivat pitkään, paitsi Jack, joka ei suostunut tulemaan kymmentä metriä lähemmäksi Tian pinkkiä asua ja Will, joka oli kipaissut pukukauppaan ostamaan uutta asua. Mikä Willin asu oli? Sen saatte selville ensi luvussa.
~
Joo, ei kovin hauskaa? ;P ~P
ossu