Ikäraja: S
Tyylilaji: draama, suru, ystävyys
Yhteenveto: Aini kirjoittaa ystävälleen Lukalle kirjeitä
Haasteet: Originaalikiipeily (117. sulkakynä), FinFanFun1000 (798. ateismi) ja Spotify Wrapped II (
Daughter – A Hole in the Earth)
1
19.2.2025
Hei Luka,
toivottavasti tykkäät näistä teipeistä, mitkä valitsin sulle. Muistan, että sanoit joskus tykkääväsi tähtien katselusta, ja kun pukeuduit pääosin mustaan, menin sit näillä.
Tänään on tosi kaunis päivä. Aurinko paistaa. Sen valo on sellainen kirkas ja lempeä. Heti on jotenkin parempi ja kivempi fiilis, kun näkee auringon. Uskon, että säkin tykkäisit.
Mulla on kamala ikävä sua. Viime päivinä se on jotenkin konkretisoitunut. Mun ymmärrys tapahtuneesta on hiljalleen syventynyt ja siten surun ja epäuskon seuraan on liittynyt tää kaipaus. Tahtoisin laittaa sulle viestiä Wapissa, ja tuntuu tosi pahalta, kun en voi tehdä niin. Ei mulla ees ois mitään tärkeetä asiaa. Kysyisin vaan, mitä oot tehnyt ja miten oot voinut. Kertoisin omasta päivästä ja fiiliksistä. Semmosta perus, mitä meillä nyt oli.
Tuntui aina tosi hyvältä, kun laitoit viestiä ja kysyit, mitä mulle kuuluu. Tuli tunne ja kokemus siitä, että arvostat mua ja meidän ystävyyttä. Toivon, että olin hyvä ystävä sulle, Luka. Sä ainakin olit sitä mulle. Kiitos niistä kerroista, kun sanoit ääneen sen, että mun viestit piristi ja ilahdutti sua ♥︎ Se tuntui ja tuntuu edelleen ihanalta.
Osasit muutenkin ilmaista itseäsi todella hyvin ja vaikutti siltä, että haluat vastata mulle ajatuksella, kun kysyin jotain. Olit todella herkkä ja huomaavainen sillä tavalla. Kiitos siitä. Se oli ihmeellistä.
Voi hyvin,
♥︎:lla Aini