Ficin nimi: Kylmää/kuumaa
Kirjoittaja: Meldis
Fandom: Cobra Kai
Genre: fluffy, ficlet
Ikäraja: S
Paritus: Robby/Miguel
Tiivistelmä: Valleyssa on yllättävän kylmää joulukuussa.
Vastuunvapaus: En omista hahmoja tai paikkoja, hieman lainaan omaksi ilokseni.
A/N: Olen katsonut Cobra Kaita uudelleen, kun kuudennen kauden jaksoja alkoi tippua ja teki mieli jotain kirjoitella sarjasta. Sarjan ympäristö on tosiaan aika lämmin joulukuussakin, mutta satunnaiset kylmät päivät kuuluvat sielläkin asiaan, tarkistin!

Tämä sijoittuu varmaan jonnekin lähitulevaisuuden jouluun. Jos lukaiset, jätäthän kommenttia! ^^
Kylmää/kuumaa
”Ei täällä noin kylmä ole.”
Robby pyörähti ympäri.
”Ei minulla ole kylmä”, hän sähähti, vaikka joutuikin puhuessaan jännittämään leukaansa, ettei se vapisisi kylmässä. Miguel hyppeli Miyagi-don portaat alas ja siristi silmiään, sillä ärsyttävällä tavalla, kun tiesi olevansa oikeassa. ”Älä viivyttele sitten”, Robby murahti. Miguel heitti reppunsa olalleen virnistäen.
”Kuumakalle”, Robby lisäsi vielä matalasti.
”Vilukissa”, Miguel heitti takaisin. Robby pyöräytti silmiään ja työnsi käsiään tiukemmin takkinsa taskuihin. Ohut verkkaritakki ei auttanut juurikaan yllättävän koleana joulukuun iltana, olkoon, että Valley ei ollut tunnettu kylmistä talvikuukausistaan.
”Pääsen Uberillakin kotiin, ei sinun olisi tarvinnut odottaa minua”, Miguel huomautti, kun he kävelivät Robbyn autolle. Dojo oli jo tyhjä muista oppilaista.
”Olisi aika paska temppu vain kadota, kun lupasin heittää sinut kotiin”, Robby sanoi.
”Olet tehnyt paskempiakin temppuja”, Miguel sanoi. Robby avasi suunsa, mutta ennen kuin hän ehti keksiä iskevää vastausta takaisin, Miguel oli astunut lähemmäs ja tunkenut kätensä hänen takkinsa taskuihin Robbyn käsien seuraksi.
”Parempi?” Miguel kysyi.
”J-joo”, Robby vastasi.