Kirjoittaja Aihe: Tuhat kertaa kyllä | S | H/D  (Luettu 1277 kertaa)

mursuhilleri

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 542
  • kahvia koneeseen
Tuhat kertaa kyllä | S | H/D
« : 24.09.2024 17:31:21 »
Nimi: Tuhat kertaa kyllä
Ikäraja: S
A/N: Kirjoittelin tämän tuossa elo-syyskuun vaihteessa Aurin mulle heittämistä sanoista. Yksi mikropätkä per sana. Otin myös itselleni haasteen kirjoittaa ilman yhtään repliikkejä tai dialogia, mikä oli mulle tosi hankalaa koska turvaudun usein kirjoittaessa dialogilla etenemiseen :D En julkaissut tätä silloin, koska olin kauhean epävarma tästä tekstistä, mutta nyt palasin siihen muutaman viikon jälkeen ja tää on oikeasti musta aika kiva :) Silti jokin tässä julkaisussa ujostuttaa kauheasti, ehkä kun en ole tänä vuonna ihan hirveän montaa tekstiä julkaissut niin kynnys on noussut. Kiitos siis Aurille sanoista, nämä olivat ekat fiktiiviset sanat, mitä oon kirjoittanut huhti-toukokuun jälkeen, enkä olisi ilman Auria näitä kirjoittanutkaan <3 [/romaani]



Tuhat kertaa kyllä


Huokaus

Oli kirpeä syyssää. Aurinko paistoi, mutta Draco oli pukenut kaulahuivin. Se oli tupahuivi, joka oli ollut käytössä Tylypahkasta saakka. Dracon huokaus höyrystyi, kun hän katsahti ympärilleen. Harry oli myöhässä.


Mustelma

Harry ontui hieman saapuessaan. Draco pyöräytti silmiään, sillä hän ei ollut tästä lainkaan yllättynyt. (Harry oli potkaissut pottuvarpaansa hotellissa lipaston jalkaan ja murtanut sen. Nyt siinä oli valtava, jomottava mustelma.) He hymyilivät toisilleen ja vaihtoivat kevyen suudelman. Harry tarttui Dracon käteen ja puristi sitä kolmesti.


Lentää

Maailman tunnetuimman huispaajan kanssa seurustelu oli hankalaa Dracon mielestä. Harry oli jatkuvasti matkoilla, lentämässä luudallaan ja hätistelemässä ihailijoita. Ajatus lukuisista faneista oli raskas, mutta Draco hymyili aina Harryn kertoessa tarinoita matkoiltaan.


Vihreä

Olihan Draco aluksi suorastaan kateudesta vihreä, kun Harry kertoi lähtevänsä jo seuraavalla viikolla Brasiliaan huispausmatkalle. Harry tuijotti tiiviisti Dracon silmiin ja päästi suustaan kysymyksen, jota Draco oli pitkään odottanut. Draco vastasi tuhat kertaa kyllä. Totta kai hän lähtisi mukaan Brasiliaan.


Haaveilla

Draco oli kaksi pitkää vuotta seurannut Lontoosta käsin Harryn uraa huispaajana. Hän oli toki haaveillut siitä, että pääsisi mukaan tämän matkoille, mutta ei siitä ollut ollut koskaan aiemmin puhetta. Draco tarttui Harryn käteen ja puristi sitä kolmesti.

tell me a lie in a beautiful way

klik

rosiee

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Tuhat kertaa kyllä | S | H/D
« Vastaus #1 : 24.09.2024 21:26:15 »
Ihanaa, että päädyit epävarmuuksista huolimatta julkaisemaan! Pystyn hyvin samaistumaan siihen, että tuntuu hankalalta edistää tarinaa ilman dialogia - melkein yhtä hankalaa se on tosin pelkän dialoginkin kanssa - mutta oon sitä mieltä, että onnistuit siinä kyllä oikein hyvin! Tarina eteni hyvin ilmankin niitä varsinaisia repliikkejä. Mikrot on mulle aika uus konsepti ja oli kiva huomata, miten tällaisiin pieniinkin teksteihin voi oikeilla sanavalinnoilla mahduttaa niin paljon.

Erityisesti nää kohdat oli sellaisia, mistä välittyi paljon lämpimiä tunteita, vaikka kyseessä on vain yksi lause joka sisältää yhden pienen eleen:
Lainaus
Harry tarttui Dracon käteen ja puristi sitä kolmesti.
Lainaus
Draco tarttui Harryn käteen ja puristi sitä kolmesti.


Uudelleen sanon vielä, että onneksi päätit julkaista nämä, kiitos miellyttävästä lukukokemuksesta <3

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 836
Vs: Tuhat kertaa kyllä | S | H/D
« Vastaus #2 : 28.09.2024 16:52:34 »
Voi miten ihania nämä olivatkaan. ^^ Minusta on söpöä, että Dracolla on yhä tupahuivinsa, oikein näyttää värejään! Hyvin Harrya murtaa varpaansa potkaistuaan se lipastoon, sen sijaan että murtaisi sen töissä huispaajana. ;D Tykkäsin tosi paljon ammatikseen huispaavasta Harrysta! Siitä voisi lukea enemmänkin ja vielä näin Dracon kanssa vakiintuneessa suhteessa, kuulostaa tosi hellyyttävältä arjelta. ^^ Kiitos näistä tosi paljon, ihanaa, että uskalsit julkaista, hoodee tällaisia piristysruiskeina toimii aina minusta. <3
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 440
Vs: Tuhat kertaa kyllä | S | H/D
« Vastaus #3 : 29.09.2024 18:45:38 »
Olipas nämä ihania ja siirappisia mikroja tähän iltaan! Just sopiva ja suloisia. Kivasti olit kiteyttänyt näiden rakkautta näihin lyhkäisiin paloihin mutta kuitenkin niin, että tunnelma välittyi lukijallekin :) Tuo kolme kertaa käden puristaminen oli ihanaa ja kuulin päässäni sanat minä rakastan sinua. Ammattihuispaaja!Harry on yllättävän kiva ja kuuma tapaus, ei ihme että Draco tykkää hänestä ;)

Hyvä että julkaisit nämä, koska tulin näistä tosi hyvälle mielelle! Kiitos!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 665
Vs: Tuhat kertaa kyllä | S | H/D
« Vastaus #4 : 29.09.2024 20:38:08 »
Minäkin tykkään ammattihuispaaja!Harrysta, joka ilmeisesti on maanpinnalla paljon kömpelömpi kuin luudalla, kun varvaskin oli murtunut :D söpöä tuo, miten ensin Harry puristaa Dracon kättä kolmesti ja sitten toisin päin. Höyryävä hengitys ja kaulaliina toivat ihanaa syksytunnelmaa! Ja totta kai otsikko ja tapahtuma, mistä otsikko tuli, olivat suloisia<3 kiitos näistä!
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥