Kirjoittaja Aihe: Hazbin Hotel: Reisille mennyttä, k-11, Charlie/Vaggie & Husk/Angel, oneshot  (Luettu 830 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 236
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Reisille mennyttä
Kirjoittaja: Naksu
Beta: Linne
Fandom: Hazbin Hotel
Ikäraja: k-11
Mukana: Charlie/Vaggie & Husk/Angel
Genre: Arkihömppä 😂

Summary: “Tuo vastaus ei ollut kulli tai pillu!”

A/N: Vähän tökerö summary, mutta en nyt tiedä, onko tässä tarinassa muutenkaan mitään syvällistä. 😂 Tämä oli jäänyt puolivalmiina docsiin majailemaan, mutta oli onneksi yllättävän helppo saada loppuun. Inspiksensä tämä sai Hellaversen hahmojen monipuolisista seksuaalisista suuntautumisista, ja hahmot on muutenkin kiva laittaa höntteilemään. Minulla on myös sellainen muistikuva, että törmäsin johonkin sarjakuvaankin tämän idean tiimoilta. 🤔



***



Charlien rupattelutuokio Huskin kanssa katkesi, kun hotellin aulasta kantautuva painokas sananvaihto herätti molempien uteliaisuuden. Käynnissä olevan keskustelun osapuolet oli liiankin helppo tunnistaa äänten perusteella.

“Ööh, Vaggie?” Charlie kutsui tyttöystäväänsä ja kurkisti nurkan takaa aulaan. “Riitelettekö te jostain?”

“Ai hei, muru!” Vaggie tervehti katkaisematta intensiivistä mulkoilukilpailuaan Angelin kanssa. “Tulittekin molemmat sopivasti!”

“Jep, olisi käyttöä parille mielipiteelle!” Angel säesti, ja ennen kuin Charlie ja Husk ehtivät paremmin varautua, kaksikko oli jo päättäväisesti marssinut lähietäisyydelle.

“Mielipiteelle?” Charlie toisti.

“Mistä nyt on kyse?” Husk kysyi varuillaan. Angel osoitti heitä molempia kahden käsiparin voimin.

“No niin, lyhyesti! Kulli vai pillu?”

Sitä Charlie ei ollut odottanut.

“Ai, öh, siiiis...?”

“Voi jumaliste”, Husk murahti sen näköisenä, että olisi mielellään livahtanut takavasemmalle. “Mihin helkkariin te taas tuhlaatte aivosolujanne, jos teillä edes on sellaisia?”

“Äppäppäp, älä tuomitse, tässä haetaan ikään kuin yleistettyä näkemystä!” Angel selosti innokkaasti, mutta Husk oli selkeästi kyllästynyt puheenaiheeseen jo heti alkuunsa.

“Jos teillä paukapäillä ei ole mitään järkevää väittelyn aihetta, voin kyllä antaa muutaman!”

“Paukapäiksi meitä voikin sanoa tässä tapauksessa”, Vaggie murjaisi itseironisesti ja pukkasi Angelia kylkeen. “Siitä syystä ja myös ihan silkasta mielenkiinnosta halusimme kysyä teidän kantojanne!”

“Ja myös pätemisen tarpeesta!” Angel lisäsi etusormiaan heilutellen.

“Aivan.”

Husk mourahti epäluuloisesti. “Eihän se todistaisi hevonpaskaakaan, vaikka minä tai prinsessa sanoisimme jotain. Paha lähteä tällä otannalla yleistämään!”

“Aivan hyvin kelpaisi meille! Siitä vain, helppo kysymys ja yksi vastaus riittää! Mikä miellyttää eniten?” Angel virkkoi.

“Nyt sinä muutit koko kysymystä”, Husk huomautti. “Kumpi tai mikä, aivan eri asia!”

Angel pyöräytti silmiään. “Älä kompuroi yksityiskohtiin, beibi!”

“Olkoon sitten”, Husk hymähti kuivasti. “Minä sanon reidet.”

“Reidet?” Angel toisti.

“Reidet.”

“Tuo vastaus ei ollut kulli tai pillu!”

“Sen piti kelvata, ellet sitten vaihteeksi puhunut ohi suuvärkkisi!” Husk huomautti, ja Angel soi mielitietylleen ynseän silmäyksen.

“Okei, se oli huonosti muotoiltu tehtävänanto. Valitse nyt jompikumpi!”

“Hah, minä sanoin jo kantani, ja sitä on turha yrittää muuttaa.”

“Jaha? Kannattaa ehkä harkita uudelleen, jos tahdot päästä näihin käpäliksi lähiaikoina!” Angel virkkoi koppavasti ja siveli reisiään kuin esitellen, mistä Husk oli vaarassa jäädä paitsi.

“No, jos tahdot naamani noiden väliin lähiaikoina, kannattaa keksiä uusi puheenaihe”, Husk tuumasi ja siinä missä Angelin suu loksahti tyrmistyksestä auki, Charlie vinkaisi posket punaisina.

“Voi helkkari...”

“Anteeksi, prinsessa.”

Saakeli”, Vaggie pärskähti. “Taisit hävitä tämän erän, Angel.”

“Voitteko uskoa tuota ryökälettä!” Angel puuskahti elehtiessään virnuilevan Huskin suuntaan.

“No niin, jos tämä aihe on tämän myötä käsitelty...!” Charlie virkkoi, mutta Vaggien ja Angelin ilmeistä päätellen asia oli tuiki päinvastoin. “Näköjään ei!”

“Ei mitään paineita, muru. Valitse pois”, Vaggie kehotti.

“Minä... minä sanon myös reidet!” Charlie totesi sitten ja otti kasvoilleen uhmakkaan ilmeen. “Niin, sitä mieltä minä olen! Sinulla on ihan jumalattoman seksikkäät reidet, Vaggie!”

“Ai, imartelevaa, mutta...”

“Kuulit kyllä! Ei ole reisien voittanutta!” Charlie julisti ja katsahti Huskia, joka osoitti hänelle hymyillen tukensa.

“Pah, kuunteles tuota... Onko noista kahdesta mihinkään?” Angel tuhahti Vaggielle käsivartensa puuskassa.

Vaggien ilmeestä Charlie aavisti, ettei tainnut olla.

“Hmm... Ehkä meidän tosiaan täytyy laajentaa tätä hotellin ulkopuolelle, nyt kun olosuhteet ovat vähän... tuuliset”, Vaggie totesi ilmeisesti todeten siihen tosiasian, ettei gallupin tekemisestä ollut tullut mitään. “Pistetään menoksi!”

“Jep! Jääkää te kaksi kuivaluumua tänne nysväämään... Vai pitäisikö sanoa reisiluumua, hmh!” Angel lohkaisi ja nosti keskisormensa pystyyn sanojensa tueksi.

“Pitäkää hauskaa, pässinpäät”, Husk toivotti hilpeästi ja peilasi Angelin käsimerkin.

“Te olette niin ihanan omistautuneita!” Charlie sopersi ja vilkutti niin terhakkaasti, että oli suorastaan ihme, ettei hän huitaissut jotain. “Nähdään myöhemmin!”

“Nähdään!” Vaggie ja Angel huikkasivat yhteen ääneen takaisin, ja hotellin ovi sulkeutui napakasti heidän perässään.

“Suuttuivatkohan he, kun emme valinneet niistä kahdesta vaihtoehdosta?” Charlie pohti ääneen.

“En kantaisi moisesta huolta”, Husk tokaisi ja taputti häntä käsivarteen. “Ainakin nuo kaksi löysivät yhteisen sävelen harvinaisen nopeasti.”

“Totta... Vaikka he ovat täysin eri mieltä kiinnostavimmista ruumiinosista. Siitähän koko juttu lähti?” Charlie kummasteli.

“Taisivat saada meistä yhteisen vihollisen.”

“Hmmh, tämä hotelli ja sen väki ovat täynnä mysteerejä!”

Husk väläytti hymyn ja hengähti syvään. “Sanopa muuta, prinsessa.”

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • ألف ليلة وليلة
  • ***
  • Viestejä: 6 933
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Angel ja Vaggie ovat tärkeiden kysymysten äärellä :D Voi voi Charlieta ja Huskia kun tuollaisten kanssa joutuvat operoimaan. Huskilla oli kyllä ihanan diplomaattinen vastaus! (Varsinkin kun Angel meni kysymystään muuttamaan kesken kaiken.) Oon kyllä samaa mieltä hänen kanssaan että ei mitään järkeä tuhlata aivosolujaan tuollaiseen väittelyyn. Mutta mikäköhän olis ollut Angelin reaktio, jos tämä olisi vastannutkin että kulli? ;D

Lainaus
“Mistä nyt on kyse?” Husk kysyi varuillaan.
Se onkin hyvä olla aina vähän varuillaan muiden kanssa, varsinkin Angelin :D

Lainaus
“No, jos tahdot naamani noiden väliin lähiaikoina, kannattaa keksiä uusi puheenaihe”, Husk tuumasi ja siinä missä Angelin suu loksahti tyrmistyksestä auki, Charlie vinkaisi posket punaisina.
Pakko todeta Angelia lainaten, että "kitten's got claws, meow" >:3c Hyvä hyvä kun saa koipeliininsa hetkeksi sanattomaksi!

Lainaus
“Minä... minä sanon myös reidet!” Charlie totesi sitten ja otti kasvoilleen uhmakkaan ilmeen.
Mun aivot on taas tunkemassa Alastoria mukaan ajatuksiini, mutta voisin hyvin kuvitella hänen yhtyvän tähän reisimielipiteeseen ;D Tosin hän toki ajattelisi asiaa kannibalismin kautta, mutta onhan reisissä paljon enemmän lihaa ja hyvää syötävää kuin kulleissa tai pilluissa! 😂

Tosi söpöä myös miten tässä oli kaiken pöhön ohessa pienoista bondailua paitsi Vaggien ja Angelin välillä myös Charlien ja Huskin :3 Nawws, niin mukavaa moinen. Tässä alkaa itsekin mieli kirjoittaa joku fici, jossa Charlie ja Husk bondaavat jossain asiassa tai ylipäätään viettävät aikaa yhdessä. Sitä tarvittaisiin canoniinkin enemmän! (Tosin mitäpä mä en haluaisi lisää canoniin... XD)

Tässä oli hauskasti hyödynnetty hahmojen seksuaalisia suuntauksia, ja vaikkei niitä etukäteen tietäisikään, ne pystyy aika hyvin päättelemään tämän perusteella (tai niin mä ainakin olettaisin, toki sillee paha sanoa kun itse tiedän ne jo :D Ja toki sellaisia eroja, että Charlie on bi mutta Husk pan, ei tietenkään voi huomata). Mä itsekin tuppaan inspaantumaan pienistä canonissa jaetuista tiedonmuruista niin on kiva huomata että muilla on samaa. Kiitoksia taas kerran hauskasta ficistä ja mukavasta lukukokemuksesta sen parissa!

セサミ思い出して
 麗しの意志を
セサミ踏み入って
 刻んでその意志を