Kirjoittaja Aihe: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja | uutta 22.9.2024  (Luettu 8279 kertaa)

mursuhilleri

• Valvoja
  • kahvia koneeseen
Suuri kiitos kommenteista Larjus, Thelina ja Claire :-* Ne lämmittivät mieltäni vielä tänäkin syksynä <3 Miettikääpä sitä, että olen palannut tämän projektin pariin yli vuoden tauon jälkeen! Kuvittelin pitkään, että tämä on nyt kohdannut loppunsa, mutta täällä ollaan taas, jee!

Tämänkertaiset sanat ovat tulleet Sokerisiiveltä :)

LIEMI

“Mitä ihmettä sinä teet siellä?” Harry älähti kun Draco avasi työhuoneensa oven ja astui Harryn luokse mätä lemahdus ympärillään leijuen.

“Kokeilin uutta liemireseptiä”, Draco sanoi ja puristi suunsa viivaksi. Harry huokaisi syvään.

“Mitä lientä yritit tehdä tällä kertaa?” Harry kysyi, eikä ollut ihan varma halusiko edes tietää vastausta.

**

VILLA

“Sinun pitäisi tehdä minulle villasukat”, Draco sanoi päättäväisenä.

“Mutta ethän sinä edes käytä villasukkia?” Harry puuskahti huvittunut virne kasvoillaan. Draco punastui hiukan.

“En”, hän sanoi hiljaa, mutta sai pian varmuutensa takaisin. “Mutta voisin käyttää, jos minulla olisi sellaiset. Alahan hommiin!”

**

LENTÄÄ

**

“Minun tulee ikävä sinua”, Draco sanoi vasta kun Harry oli hypännyt luudan selkään lähtöpäivänä. “Lennä varovasti.”

“Minä kaipaan sinua vähän jo nyt”, Harry sanoi ja tarttui vielä Dracoa kädestä. “Ja minähän ennän aina varovasti.”

Draco tyrskähti, mutta päätti jättää huomauttamatta niistä kaikista kerroista Pyhän Mungon päivystävän parantajan vastaanotolla.

tell me a lie in a beautiful way

klik

Larjus

• ألف ليلة وليلة
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Kiva kun palailit vielä projektisi pariin! Näitä oli hauska lukea viime vuonna 😊 Kivoja omat nämä uudetkin, suloisen hönttejä arkipätkiä, jotka väkisin saavat hymyilemään ainakin vähän. Ei voi kuin miettiä, miksi Draco on yhtäkkiä vaatimassa Harryn tekemiä villasukkia itselleen :D Ovatko kylmät syysillat käyneet kurittamassa hänenkin varpaitaan... (Pitäis varmaan itsekin pikkuhiljaa kaivaa villasukat taas esiin.)

Lainaus
Draco tyrskähti, mutta päätti jättää huomauttamatta niistä kaikista kerroista Pyhän Mungon päivystävän parantajan vastaanotolla.
Joo eivät saaneet Harryn sanat minuakaan kovin vakuuttuneeksi :D Taisikin selvitä syy hänen aivottomuuteensa... 😂 (Eka raapale tosin osoittaa hyvin sen, ettei Dracokaan ole mikään penaalin terävin kynä. Kaksi tomppelia onkin hyvä pari ;D ♥)
Lempikeksejä
Meidän kellarissa
Sivuun siitä!
Turpa on irti

Meldis

• puuskupurilainen
Nämäpä piristivät, on ollut vähän kurja päivä, sopivaa täsmälukemista. <3

Lainaus
“Anna minä autan”, Harry sanoi ja laittoi töpselin seinään. “Kokeile nyt.”

Ihana Harry, ei naljaillut töpselistä vaan heti auttoi ja Dracon reaktio siihen oli loistava. ^^

Lainaus
“Olipas se härskiä”, Draco sanoi kommentoimatta banaanin makua, sillä ei halunnut myöntää Harrylle, että se oli maukasta.

Tykkään tällaisesta vähän ylpistelevästä Dracosta, kun ei voi myöntää sellaista pientä asiaa, että banaani on hyvää. ;D Hitto, Dracon liemitaidot kuulostivat pahaenteisiltä, samoin Harryn lentotaidot. Kiitos näistä hupaisuuksista. ^^
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Vendela

• Teeholisti
  • Valvoja
Vihdoin pääsin kommentoimaan näitä uusia mikroja :D

Kyllä vaan, bananin syöminen ja silmiin katsominen on ehkä hieman härskiä ;D Olen ehdottomasti samaa mieltä Dracon kanssa.

Aika hyvä perustelu pyytää toiselta villasukkia! Koska mistäs sen tietää jos ei ole koskaan villasukkia omistanut. Joten Harryn pitää nyt vaan ottaa puikot esiin :D

Awww, ikävöiminen on kyllä tylsää mutta kuitenkin tavallaan aika suloista :) Toivottavasti Harry ei tällä kertaa päädy Mungoon!

Kiitos näistä! Toivottavasti innostut kirjoittelemaan lisää :)

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!