Suuri kiitos kommenteista
Larjus,
Thelina ja
Claire Ne lämmittivät mieltäni vielä tänäkin syksynä <3 Miettikääpä sitä, että olen palannut tämän projektin pariin yli vuoden tauon jälkeen! Kuvittelin pitkään, että tämä on nyt kohdannut loppunsa, mutta täällä ollaan taas, jee!
Tämänkertaiset sanat ovat tulleet
Sokerisiiveltä LIEMI“Mitä ihmettä sinä teet siellä?” Harry älähti kun Draco avasi työhuoneensa oven ja astui Harryn luokse mätä lemahdus ympärillään leijuen.
“Kokeilin uutta liemireseptiä”, Draco sanoi ja puristi suunsa viivaksi. Harry huokaisi syvään.
“Mitä lientä yritit tehdä tällä kertaa?” Harry kysyi, eikä ollut ihan varma halusiko edes tietää vastausta.
**
VILLA“Sinun pitäisi tehdä minulle villasukat”, Draco sanoi päättäväisenä.
“Mutta ethän sinä edes käytä villasukkia?” Harry puuskahti huvittunut virne kasvoillaan. Draco punastui hiukan.
“En”, hän sanoi hiljaa, mutta sai pian varmuutensa takaisin. “Mutta voisin käyttää, jos minulla olisi sellaiset. Alahan hommiin!”
**
LENTÄÄ**
“Minun tulee ikävä sinua”, Draco sanoi vasta kun Harry oli hypännyt luudan selkään lähtöpäivänä. “Lennä varovasti.”
“Minä kaipaan sinua vähän jo nyt”, Harry sanoi ja tarttui vielä Dracoa kädestä. “Ja minähän ennän aina varovasti.”
Draco tyrskähti, mutta päätti jättää huomauttamatta niistä kaikista kerroista Pyhän Mungon päivystävän parantajan vastaanotolla.