valokki, kiva kuulla että olet myös innostunut tästä parista! Tää on kyllä oikeasti sellainen paritus, että tästä voisi saada vaikka mitä herkullista aikaan! Tuosta jästien ruokakaupasta täytyy sanoa, että kun kirjoitin tuon ekan osan, niin mun oli vielä silloin tarkoitus kirjoittaa ihan puhdas huumoriteksti ja jästien ruokakauppa tuntui siihen sopivalta tapaamispaikalta
Mutta jätin sen silti tähän, vaikka tarina lähtikin ihan eri raiteille kun suunnittelin. Kiitos kommentistasi <3
Thelina, voi, kiitos paljon <3 Ajattelin tosiaan tätä(kin) julkaista näin joka toinen päivä, se tuntuu musta silleen sopivalta tahdilta tällaiselle tekstille missä on näin lyhyet osat! Jää nähtäväksi miten Dudley ja Draco pitävät yhteyttä kun Draco on kuitenkin velho
Fiorella, oon samaa mieltä, että tässä parissa on kyllä potentiaalia! Tätä kirjoittaessa ajattelin, että kumpikin näistä on vähän aikuistunut, eivätkä ole niin jyrkkiä kuin Potter-kirjoissa
Kiitos kommentistasi, kiva kun tulit lukemaan!
2. DracoKotiin päästyään ja kauppakassit purettuaan Draco tutki saamaansa lappua ja sen numeroyhdistelmää tarkasti. Olihan hän kuullut puhelimista ja puhelinnumeroista, mutta ei hän sellaisia itse omistanut, saati osannut käyttää. Hänen täytyisi käydä Hermionen luona. Hermione kyllä tietäisi mitä hänen tulisi tehdä.
Draco ilmiintyi vähän matkan päähän Hermionen kodista, hän kävelisi lopun matkaa. Hän ihmetteli itsekin, miksi ihmeessä näki tämän vaivan vain soittaakseen tuntemattomalle jästille, jonka oli kerran tavannut ruokakaupan pihassa. Hän pyöräytti silmiään ja koputti Hermionen oveen. Ehkä kaikella oli jokin tarkoitus.
Hermione keitti teetä samalla kun Draco selitti kummallista tilannetta.
”Tietysti saat lainata puhelintani”, Hermione sanoi hymyillen ja kaatoi teetä kahteen kuppiin.
Teen jälkeen Hermione näytti Dracolle kuinka matkapuhelin toimii. Draco näppäili numeron huolellisesti laitteeseen ja kuuli muutaman tuuttauksen. Sitten joku vastasi.