Angelina, niin, ehkäpä Harry ja Draco ovatkin tavallaan yhdessä, mutta eivät sitä tajua! Hmm, ehkä se pian paljastuu!
Thelina, poikamiesboksissa saattaa kyllä olla vähän vaivaantunut tunnelma tällaisten tapahtumien jälkeen
A/N: Luin tän osan tässä äsken ekaa kertaa yli viikkoon ja totesin, että en tykkääkään tästä
Mutta no, en lähtenyt tätä muokkailemaan tai kirjoittamaan uudestaan. Kyllä siitä pointti tulee selväksi
6.
Kumpikaan ei ottanut sitä yötä puheeksi eikä Harry olisi voinut olla tyytyväisempi. Se oli hirvittävä virhe. Eihän Harry edes ollut kiinnostunut miehistä sillä tavalla.
Harry istui keittiönpöydän ääressä aamukahvinsa ja Päivän profeetan kanssa. Draco astui vielä yöpaidassaan keittiöön ja otti kahvia kuppiinsa, jonka Harry oli tavalliseen tapaansa asettanut valmiiksi kahvinkeittimen viereen.
”Huomenta”, Draco sanoi unisena.
”Huomenta”, Harry vastasi. Parin kiusallisen päivän jälkeen heidän välinsä olivat palautuneet lähes normaaleiksi.
”Nukuitko hyvin?” Harry kysyi.
”Mmh”, Draco vastasi istuttuaan alas. ”Saanko minä lukea tuon sinun jälkeesi?”
”Minä luin sen jo, ota vain”, Harry sanoi hämmästellen hiukan, sillä Draco ei yleensä lukenut lehtiä.
”Ei siinä mitääni ihmeellistä ollut”, Harry lisäsi.
”Mmh”, Draco vastasi taas. Hiljaisuus laskeutui Kalmanhanaukio kahdentoista keittiöön.
”Voinko tulla kanssasi Viistokujalle tänään?” Draco kysyi yllättäen nostaen katseensa lehdestä.
”Öh, toki”, Harry sanoi. ”Kuinka niin?”
”Lehdessä lukee, että Viistokujalle on avattu uusi kahvila, haluaisin käydä siellä”, Draco kertoi.
”Vai niin”, Harry vastasi.
”Tuletko kanssani sinne?” Draco kysyi.
”Mennään vaan”, Harry vastasi. ”Mutta lädetään vasta iltapäivällä, minun täytyy käydä ensin ministeriössä.”
Harry oli tehnyt vain toimistotöitä sauvan katkeamisesta lähtien. Se oli tylsää puuhaa, mutta eipä hän muuhunkaan kyennyt sillä hetkellä. Enää viikko ja neljä päivää.