valokki, hmm, saattaa ollakin, ettei ollut ensimmäinen kerta kun Harryn katse eksyi Dracon takapuoleen
Kuka tietää.. Mun omassa mielessäni Dracosta tuli aikuisena ystävällinen ja rento tyyppi, se näkyy siinä miten hänet kirjoitan! Kiitos itsellesi, kiva kun seuraat <3
Thelina, ihana kun sinäkin tulit lukemaan tätä! Tätä oli kyllä hauska kirjoittaa, hyvä jos olen saanut sinne kivoja yksityiskohtia, oon nimittäin yleensä hirveän huono yksityiskohtien kanssa
Kiitos kommentista <3
Angelina, jep, nyt kun eletään jästeiksi niin kunnolla sit kanssa! Kiitos sullekin <3
Vendela, palapelin kasaaminen on kyllä ihanan rauhoittavaa <3 Mutta jää nähtäväksi, että saako Harry vielä koskea Dracon peppua
Kiitos paljon!
Meldis, minäkin tykkään hirveästi palapeleistä! Epäilin, että onko tuo kolmas osa ihan tylsä kun siinä vaan tehdään palapeliä
Mutta kiva kun tykkäät, kiitos <3
kaaos, kiva kun tulit seuraamaan! Kiitos kommentistasi <3
4.
”Minä laitan tämän vihreän”, Harry sanoi ja nosti kaavun kaapista. ”Minusta tämä on ihan sopiva juhliin.”
”On se”, Draco sanoi hyväksyvästi. ”Oikein siisti.”
”Minkä sinä laitat?” Harry kysyi kiinnostuneena.
”Varmaankin sen tummanvioletin”, Draco kertoi.
”Selvä juttu, voisitko nyt ystävällisesti poistua huoneestani kun minä vaihdan tämän ylleni”, Harry kehotti.
”Ai, toki”, Draco sanoi ja lähti äkkiä ennen kuin Harry huomaisi, että hän oli punastunut.
Harry vaihtoi vihreän kaavun ja katseli itseään peilistä. Oikein siisti, tosiaan. He olivat lähdössä Ronin ja Hermionen kihlajaisjuhliin. Sinne olisi tulossa kaikki tädit ja mummot ja serkun kissan kaimat, joten Harrya vähän hermostutti. Hän yritti sukia hiuksiaan, jotta ne eivät rehottaisi joka suuntaan niin kuin tavallisesti, mutta onnistui vain pahentamaan tilannetta.
Kun Harry saapui alakertaan, Draco oli myös vaihtanut ylleen juhlakaapunsa. Se oli violetti ja sopi Dracolle erittäin hyvin.
”Näytät hyvältä”, Draco huikkasi, kun Harry oli astunut viimeisenkin portaan alas.
”Kiitos”, Harry vastasi. ”Sinä myös.”
Draco nyökkäsi ja sanoi: ”Vaikutat hieman jännittyneeltä.”
”Olenkin”, Harry sanoi. ”Isot juhlat tulossa.”
”Totta”, Draco tokaisi. ”Ei meidän varmaan tarvitse siellä kauhean kauaa olla.”
”Niin, ei varmaan”, Harry mutisi. Hän pisti merkille, että Draco sanoi
meidän. Eihän heidän tarvinnut yhdessä sieltä lähteä.