Ficin nimi: Toistensa turmioksi
Kirjuri: Maissinaksu
Beta: Linne
Fandom: The Witcher (Netflix)
Ikäraja: k-11
Paritus: Geralt/Jaskier
Genre: Läheisyyskettuilua ja kähmintää 😂
Summary: "Pah! Artikuloi ensi kerralla selkeämmin, niin säästytään jälkipuheilta..."
A/N: Se on raapale, eipäs kun tupla, sittenkin ehkä raapale, eääh, tupla on hyvä. 😀 Vähän piti tuumia ja miettiä, että mitä oikein haluan, mutta tällaiseksi nopeasti rouskutettavaksi pikkupätkäksi tämä olikin tarkoitettu. Vähän kyllä piti tuon loppupuolen kanssa tapella, mutta lopulta sain sen taklattua.
Heidän suudelmansa ovat irstauden perikuvia, ja Jaskier päästää ynähdyksen Geraltin huulille, kun tämä painaa hänet selkä seinää vasten.
"Vittu... Koidut vielä turmiokseni", Geralt murahtaa Jaskierin kaulansyrjälle, kun tämän reisi painautuu härnäämään hänen jalkoväliään.
"Ja minä sinun, myönnä pois..." Jaskier myhäilee viedessään kätensä Geraltin pakaroille, ja miellyttävästä puristuksesta huolimatta noiturin huomio kiinnittyy hieman outoon sanavalintaan.
"Niinhän minä juuri sanoin."
"Sanoit mitä, rakkaani?" Jaskierin innokkaat hellyydenosoitukset kielivät siitä, ettei tämä keskity kuin puolittain, eikä varmaan kaipaisikaan enempää puhetta.
"Sanoin, että sinä koidut minun turmiokseni", Geralt tarkentaa kiroten samalla sitä, että edes viitsii palata aiempiin puheisiinsa – etenkin kun se tapahtuu hekuman kustannuksella. Jaskierkaan ei näytä vakuuttuneelta.
"Ei, ihan varmasti sinä sanoit, että –"
"Jaskier", Geralt hengähtää ja suo tälle samaan aikaan sekä huvittuneen että käskevän katsahduksen. "Anna olla."
Jaskier pyöräyttää sietämättömän kauniita sinisilmiään ja ravistelee takkinsa yltään Geraltin avustuksella. "Pah! Artikuloi ensi kerralla selkeämmin, niin säästytään jälkipuheilta..."
"Pakko kai se on..."
"Hei, virnuiletko sinä minulle?"
"Oletko antanut aihetta sellaiseen?" Geralt kiusoittelee, eikä hänen hymynsä notkahda, kun Jaskier tarttuu häntä leuasta. Geralt kuljettaa kätensä bardin kyljiltä lantiolle ja saa tämän koko kehon värähtämään.
"Sen minä sanon, että se olet sinä, joka koidut minun turmiokseni..." Jaskier huokaisee ja suorastaan äkäisellä suudelmalla kehottaa häntä jatkamaan vaatteidensa riisumista.