Kirjoittaja Aihe: KnB: Haaveissa vain oot mun S (Midorima/Kise)  (Luettu 3132 kertaa)

Fairy tale

KnB: Haaveissa vain oot mun S (Midorima/Kise)
« : 21.03.2022 20:25:07 »
.

« Viimeksi muokattu: 17.03.2025 14:43:04 kirjoittanut Fairy tale »

Larjus

• ألف ليلة وليلة
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
Vs: KnB: Haaveissa vain oot mun S (Midorima/Kise)
« Vastaus #1 : 01.05.2022 11:31:13 »
Tosi kiva kun kirjoittelet ficejä Midoriman näkökulmasta. Hän on mulle vähän sellainen hahmo, jonka mieleen on vaikea päästä sisään, niin oon iloinen että joku muu osaa :D MidoKisekin on sellainen paritus, että on ollut kiva päästä lukemaan sitä sun kirjoittamana. Oot saanut mut ajattelemaan koko parin potentiaalia ihan eri tavalla kuin pelkkää animea katsoessa.

Tosi söpöä tuo Midoriman ihastuminen, kaikki nuo hänen ajatuksensa ja haaveensa ♥ Ei kyl tulis ekana mieleen, että hänenlaisensa jäyhä megane semmoisia miettisi, mutta syntynyt kontrasti on ihan paras. Ja Kisestä kun on kyse niin kukapa ei tollaisia pohtisi :D On se kaikin puolin niin viehättävä tapaus.
Lainaus
Kisen vaaleat hiukset ja hunajan väriset silmät saivat Midoriman vähän ujoksi
Midorima on varmaan just sitä tyyppiä, jonka ujouskin näkyy lähinnä juroutena 🤔 Sopis kyllä hyvin hahmokuvaan.

Lainaus
Tai ehkä hänellä olisi sormenpäässään hilloa ja kermavaahtoa ja Kise nappaisikin hänen sormensa suuhun asti? Tai sitten Kisellä olisi kermavaahtoa nenänpäässään ja hän voisi suukottaa sen puhtaaksi. Kise hymyilisi aurinkoisinta hymyään hänelle ja ehkä ottaisi hänen kädestään kiinni.
Voi ääää mikä pehmo (/w\) ♥ Ihana!

Lainaus
Ja silloin Midorima teki jotakin suunnittelematonta. Oli helppo pörröttää häntä alempana istuvan Kisen hiuksia.
Ooooo, hyvä Midorima! Toimintaa! 👀👀

Vähän musta kyllä tuntuu, ettei taida Midoriman ihastus ihan niin yksipuolista olla kuin tämä luulee... Vaikka Kise onkin paljon avoimempi ja semmoinen. Haluan uskoa, että hänenkin osaltaan pelissä on jotain muutakin kuin ystävyyttä!

随分・・・待たせちまったな・・・」

Fairy tale

Vs: KnB: Haaveissa vain oot mun S (Midorima/Kise)
« Vastaus #2 : 07.05.2022 21:16:24 »
Kiitos kommentista Larjus. Midorimaa kun vähän miettii, niin huomaan samaistuvani häneen nykyään aika paljonkin. Siellä jäyhän ja ilmeettömän kuoren alla on mielenkiintoinen ja tunnerikas ihminen (rapu!). Midorima on just sellainen että hänessä on taatusti paljon salaisuuksia jotka eivät päällepäin näy, mutta joku voisi järkyttyä ja pöyristyä jos salaisuudet tulisivat ilmi. Iloiseen Kiseen on helppo tykästyä.

Olen itse nykyisin kauhean jörö (ja rapu) joten mietin jo olenko antanut Midorimalle jotain itsestäni. Tai sitten olen niin paljon nykyisin Midoriman tyylinen, että hänestä on kiva kirjoittaa.  ;) Tästä samasta tekstistä saisi muuten ihan heittämällä K-18 version, mutta täytyy sanoa että tätä oli kiva kirjoittaa ja se korkeamman ikärahan versio jää vain mun pääkopan kovalevylle.

Tämä pari on ainoa, josta tykkään vihjailla viimeiseen saakka, vaikka tietystihän tykkääminen on vastavuoroista. Saa nähdä koska kirjoitan heidät tajuamaan sen ja kuinka kauan siihen kiemurteluun oikein kuluu aikaa.