Oih, Yiruman konserttiin! Kyllä kelpais itsellekin mennä sitä kuuntelemaan. Tosi kivan yllätyksen Yuuri oli Viktorille keksinytkin

Meni selvästi oikeaan osoitteeseen! Vähäks ihanaa myös, miten Viktor oli kerran joskus kuukausia aiemmin maininnut Yiruman jossain keskustelussa, ja Yuuri oli sen muistanut ♥ Sekin on yksi rakkauden ja välittämisen merkki, että muistaa tuollaisetkin pienet toisen mainitsemat jutut :3
Hän oli mennyt ja suudellut Yuuria kesken China Cupin kisojen, mutta he eivät olleet puhuneet siitä sen jälkeen. Sen sijaan he halailivat usein ja sitäkin enemmän Viktor kosketti Yuuria milloin vain voi, mutta mitään sen suurempaa heidän välillään ei ollut tapahtunut.
Miksipäs sitä puhua kun voi vain halailla ja muuten vain kosketella toista

”Mutta korjaan asian nyt. Rakastan sinua. Olen rakastanut sinua jo useamman kuukauden”, hän tunnusti ja suuteli Yuuria otsalle.
”Näiden kuukausien aikana minä olen rakastunut sinuun koko ajan enemmän ja enemmän, kun olen saanut olla kanssasi”, Yuuri sanoi.
Voi että miten siirappista, mutta sehän se sopiikin näille hahmoille niin hyvin! Tykkään siitä, miten kirjoitat Viktoria ja Yuuria kuin he olisivat jonkun romanssileffan päähenkilöt

♥
Loppukin oli todella suloinen ♥ Nyt kun on vihdoin päästy puhumaan tunteista ja suudeltukin lisää, ei elo voisi olla ihanampaa. Sellaiseen onneen on hyvä päättää tarinakin :3