Title: Sokovialaista shoppailua
Author: Angelina
Fandom: MCU
Rating: S
Paring: Helmut Zemo/Angelina Milyukova
Summary: Tuleva paronitar on oppinut nopeasti talon tavoille.
A/N: Mulla oli ihan liian hauskaa tätä tekstiä kirjottaessa, mutta silti tarvitsin taas kerran Vendelan apua, kiitos siitä ♥ Oon rakastunut Zemoon edelleen, se ehkä välittyykin tästä. Mietin pitkään onko Angelina saksalaista vai venäläistä syntyperää, mutta mennään nyt itänaapurilla - vanhaa venäläistä sukua oleva nainen on varmasti Sokovian paronille soveltuva kumppani 
Haasteet: Parita itsesi fiktiiviselle hahmolle V
SOKOVIALAISTA SHOPPAILUA
“Hmm… Ei.”
Putiikinpitäjän kireä hymy värisee, mutta ei kuitenkaan katoa. Tämä rykäisee pienesti, kumartaa ja poistuu sovitushuoneesta liikkeen puolelle, etsimään ties monettako karvakaulustakkia toivoen että tuleva paronitar, Angelina Milyukova, vihdoin kelpuuttaisi yhden ja jättäisi hänet rauhaan.
Paroni Zemo istuu sovitushuoneen penkillä jalat ristissä, kulauttaa alas ties monennenko lasin samppanjaa ja vetää syvään henkeä.
Hänenkin kärsivällisyytensä alkaa olla koetuksella, eikä se jää hänen tarkkasilmäiseltä kihlatultaan huomaamatta.
“Armaani, enhän minä vain pitkästytä sinua?”
Zemo kohottaa kulmiaan, muttei vastaa.
“Ymmärräthän sinä, että minun täytyy näyttää vähintään yhtä tyylikkäältä, kuin tuleva aviomieheni.”
Angelinan ääneen livahtaa häivähdys lipevyyttä, josta Zemo on salaa hieman ylpeä. Tuleva paronitar on oppinut nopeasti talon tavoille.
“Ymmärräthän sinä, rakkaani, että olemme olleet täällä kohta kolme tuntia. Kärsivällisyys ei aina ole vahvin hyveeni.”
Zemon oma ääni on matala, rauhallinen, mutta sanojen taakse kätkeytyy viesti siitä, että kauaa hän ei enää suvaitse tulevan rouvansa jahkailua.
Angelina kohottaa hieman kulmiaan, mutta ei sano enempää.
Puodin omistaja rykäisee kuuluvasti ennen kuin astuu takaisin sovitushuoneeseen, kenties epäillen että hänen myymälätiloissaan harrastetaan siveettömyyksiä heti, kun hänen silmänsä välttää. Hän kantaa käsissään pitkää, tummanvihreänä loistavaa keinonahkatakkia, jossa on muhkea, hopeainen karvakaulus.
Angelina tärisee innostuksesta, kun myyjä auttaa takin hänen ylleen. Hän katsoo itseään edestä, takaa, sivulta, takaa, edestä ja sivulta, ennen kuin hihkaisee iloisesti ja taputtaa.
“Tämä se on!”
Putiikinpitäjä ja Zemo vetävät molemmat helpottuneena syvään henkeä.
“Loistava valinta”, myyjä sanoo ja auttaa takin pois Angelinan yltä. “Minä paketoin tämän teille mat -”
“Ystävällistä, mutta ei tarvitse”, Angelina sanoo heti ja nappaa takin takaisin itselleen. “Rakas, kävisitkö hoitamassa maksun? Haluan pukea tämän ylleni heti.”
Limusiinimatka takaisin paroni Zemon sukukartanolle on hiljainen. Paroni itse keskittyy tiiviisti puhelimensa näyttöön, kun taas tuleva paronitar yrittää vaivihkaa saada miehensä huomion pienillä levottomilla liikkeillä ja kuivilla yskähdyksillä.
“Tarvitsetko lasillisen vettä, rak -”, Zemon lause takertuu kurkkuun, kun hän kääntyy ja näkee Angelinan hivuttavan upouuden takkinsa helmaa ylemmäs. Vihreän nahkakankaan alta paljastuu ensin naisen paljaat sääret, sitten reidet. Ylimmäiset napit on automatkan aikana avattu, eikä Zemolla kestä kauaa tajuta, ettei hänen kihlatullaan ole takkinsa alla mitään.
“Hmm, en tiedä, tarvitsetko sinä?” Angelina kysyy viattomasti ja kohottaa kulmiaan.
Zemo nuolaisee huuliaan ja laittaa puhelimensa pois. Nopealla liikkeellä hän kiertää kätensä Angelinan ympärille, hivuttaen tämän lähemmäs itseään ennen kuin painaa huulensa tämän korvan juureen.
“Jos tämä on tapasi hyvittää vitkuttelusi, niin hyväksyn.”
Angelina hymyilee haastavasti ja Zemo sujauttaa kätensä takin helman alle rykäisten samalla kovaäänisesti, niin että kuljettaja varmasti kuulee hänet.
“Oeznik.”
“Niin, herra?”
“Mennään kiertotietä kotiin.”
“Aivan, herra”, Oeznik vastaa limusiinin tummennetun välilasin noustessa paikoilleen.