sugaredin tavoin minuakin kiehtoi tämän otsikko, koska kyllähän nyt aina miekkailu kiinnostaa
Ainaki tällee fiktiivisissä maailmoissa ja meiningeissä.
kuuma mies ilman paitaa ja seksikäs tatuointi kyljessä, uhh! Oiva piristysruiske keskelle lokakuun räntää. :--D
Tää oli kyllä hyvin todettu, koska fiilaan
Ylipäätään toi tatuointi oli musta tosi hieno yksityiskohta, miten se kiertää jalkaa ja koko vartaloa. Sonjan ajatukset siihen liittyen olivat myös aivan odotettuja ja mielestäni oikeutettujakin, vaikka sitä säädyttömänä voitaisiinkin pitää.
Oon aiemmin sun originaaleja lukiessa tuuminut, että ne tuntuu olevan pieniä palasia suurempia maailmoja ja kokonaisuuksia, että niihin on mietittynä paljon enemmänkin kuin vain sen yhden tekstin sisältö, ja tässä taas tuli se fiilis. Olit ripotellut mukaan juuri semmoisia yksityiskohtia (kuten käsirautojen käyttö ja niistä seuranneet jäljet, miekkailun harjoittelu "edelleen" ja se, että Taran "kuvitteli yhä, että pystyisi lopettamaan hänen ihailunsa"). Ne tuo tosi kivasti eloa niin hahmoihin, kirjoitettuun hetkeen kuin kaikkeen heidän ympärillään, siihen taustalla olevaan maailmaan, jonka läsnäolo on vahvaa, vaikka siitä lukija ei juuri mitään konkreettista tiedäkään.
Oot ihan mielettömän hienosti kehitellyt tämän pienen tarinan ja saanut haasteen sanalistan mukaan todella luontevasti. Mukava tunnelmallinen hetki varsin viehättävällä ja somalla lopulla. Kun mä tämän eka klikkasin auki, totta kai huomasin että tämä kuuluu 12+ virkettä -haasteeseen, mutta lukemisen aloittamiseen mennessä olin senkin jo unohtanut, enkä sitten edes ajatellutkaan, että osa sanoista olisi jo entuudestaan annettu. Silloin kun oon tähän haasteeseen itse osallistunut, musta on aina tuntunut, että mun on pitänyt melkein väkisin änkeä mukaan ne listan sanat. En tiiä, mitä itse olet ajatellut tätä kirjoittaessa, mutta ei kyllä mulle lukijana ainakaan tullut sitä fiilistä, että jotain olisi entuudestaan annettu ja sellaisenaan mukaan laitettavaksi.
Tää oli tosi mukavaa luettavaa ^^ Kiitos tästä!