Title: Vanukaspossu
Author: Larjus
Chapters: Ficlet
Fandom: Yuri!!! on ICE
Pairing: Katsuki Yuuri/Viktor Nikiforov
Genre: Slice of life, jotain parisuhdedraamaa
Rating: S
Disclaimer: En omista oikeuksia alkuperäissarjaan enkä sen hahmoihin. En ole saanut tämän kirjoittamisesta rahaa.
Summary: Yuuri syö Viktorin vanukkaat.
A/N: Kelasin hetken, että onks tää mun eka Viktuuri-fici ikinä, mutta sitten muistin sen yhden ficletin, jonka kirjoitin (kiitos
Odon) viime vuoden joulukalenteriin

On nää kyllä ihan soma pari, vaikka Otayuri onkin
huomattavasti enemmän mun juttu (mut se nyt ei varmaa tullukaan kenellekään yllätyksenä).
Sain tän ficin idean joskus aikoinaan Kalevauva.fi:n biisistä
Mies syö lapsen vanukkaat (ja varsinkin sen kohdasta ”vitun possu”) :’D Ei siis oo mikään kaikkein tuorein fici-idea, mut niinhän se mulla tuppaa menemään. Saa niin paljon ideoita, ettei niitä ehdi missään järkevässä tahdissa kirjoittaa valmiiksi. Ja tämänkin kyllä kirjoitin joskus kesäkuussa ihan loppuun asti (keväällä suurimman osan), mutta jostain syystä julkaisu vain lykkääntyi

Tämä oli ihan alkuperäisissä ajatuksissani ”ilkeämpi”, mut sit mulla oli jossain välissä myös se ajatus, että kirjoittaisin tän mukaan Fluffy10:iin

En kyllä tajua yhtään, miten pystyin semmoista ajattelemaan, koska ei tää on käytännössä yhtään fluffia. Mut en sit kuitenkaan tehnyt tästä ihan niin häijyä kuin alkuvaiheessa mielessäni oli.
Mukana
FinFanFun1000:ssa (sana
102. Sika) sekä
One True Something 20 #3:ssa (paritustyyppinä slash).
VanukaspossuAvatessaan jääkaapin oven Viktor ei oikeastaan yllättynyt siitä, mitä näki – tai pikemminkin siitä, mitä ei nähnyt. Suklaavanukkaat, jotka hän oli edellisenä päivänä ostanut, olivat nyt poissa jok’ikinen. Hylly oli siitä kohdasta tyhjillään, ja Viktor näki edessään vain peremmällä lymyilevät rahkapurkit.
Vanukkaiden äkillistä katoamista olisi voinut pitää suurenakin mysteerinä, mutta Viktoria niiden kohtalo ei erityisemmin hämmentänyt. Pienimuotoista ”tutkimustyötä” hän tekisi vain vahvistaakseen epäilyksensä.
”Oi Yuuriii!” hän huhuili hyväntuulisesti sulkien samalla jääkaapin oven.
Yuurin kysyvä vastaus kuului hieman kauempaa asunnosta. Viktor käveli tämän luo olohuoneeseen ja jatkoi vasta sitten: ”Tiedätkö, mihin ne eilen ostamani vanukkaat ovat kadonneet?”
Yuuri, joka istui sohvalla käyden läpi kaappien perukoille kerääntyneitä erinäisiä papereita, säpsähti Viktorin kysymystä niin, että pudotti kaiken sillä hetkellä sylissään olevan lattialle. Hätäisesti hän kurottautui nostamaan papereita ylös takaisin sohvalle mutta onnistui samalla vain pudottamaan niitä lisää.
”Viktor, anteeksi”, Yuuri sopersi itseään kumarrukseen taivuttaen. ”Minä – minä söin ne…”
”Vai niin”, Viktor totesi kaikkea muuta kuin yllättyneesti. Hän kietaisi toisen kätensä Yuurin vyötäisille ja toisella tarttui tätä leuasta. ”Sinähän olet ahne, pikku possuseni. Et tohtinut jättää minulle yhtäkään.”
”Anteeksi!” Yuuri vinkaisi uudestaan. Viktor tuijotti häntä sinisillä silmillään kuin suoraan sielun läpi. Sitä katsetta hän ei pääsisi koskaan pakoon. ”Minä tiedän, että ne olivat sinun, mutta NHK Trophyn ajatteleminen sai minut hermostumaan, ja…”
”Noh, noh, ei mitään hätää”, Viktor hyssytteli ja työnsi Yuurin istumaan takaisin sohvalle varoen ympäriinsä levinneitä papereita. Hän asettautui hajareisin Yuurin syliin. ”En minä vihainen ole.”
Hänen huulensa hipoivat Yuurin suupieliä, kun hän jatkoi: ”Mutta olet varmaankin kanssani samaa mieltä siitä, että täytyyhän tästä tulla jotain seurauksia. Minäkin olisin halunnut syödä edes yhden niistä vanukkaista, minähän ne sentään ostinkin.”
”A-anteeksi”, Yuuri pyysi toistamiseen. ”Minä voin tietenkin ostaa sinulle uudet tilalle!” hän lupautui.
”Olisin halunnut yhden juuri näistä, juuri nyt”, Viktor sanoi, ja nyt heidän huulensa kevyesti koskettivat toisiaan. ”Mutta valitettavasti pikku possuni pisteli poskeensa jok’ikisen.”
Nyt hän viimein suuteli Yuuria kunnolla. Ensin kevyesti, kokeillen, pyytäen Yuuria mukaan, sitten vaativammin, nälkäisemmin. Hän maisteli Yuuria antaumuksella kuin voisi yhä maistaa suklaavanukkaan tämän huulilla, vaikka se ei enää ollutkaan mahdollista.
”Ja mitä luulet NHK Trophystakin tulevan, jos mussutat vanukkaita tuollaiseen tahtiin?”
Yuuri ei vastannut Viktorin kysymykseen mitään. Ei sitä ollut edes tarkoitettu vastattavaksi, vaan Viktor jatkoi itse aloittamaansa monologia.
”Olisi parempiakin asioita, joihin turvautua, kun kisastressi painaa päälle”, hän supisi vasten Yuurin huulia. ”Minullekin voit koska vain avautua kaikista huolistasi. Olen aina valmis kuuntelemaan, ihan sama mistä haluat puhua..”
”Tiedän”, Yuuri mutisi hiljaa, kietoi kätensä Viktorin selän ympärille ja painoi tämän lähemmäs itseään. ”Sitä ei vain aina osaa ajatella itse tilanteessa.”
”Miltä sinusta nyt tuntuu, Yuuri?” Viktor kysyi. ”Onko tilanne päällä? Tarvitseeko avautua?”
Yuuri pudisti päätään. Hän tunsi toisen kädet lanteillaan.
”Olen sinua varten, Yuuri. Haluan olla.”
Kun vastausta ei kuulunut, Viktor painoi vielä yhden suudelman Yuurin huulille, sipaisi tämän poskea peukalollaan ja nousi omille jaloilleen. Hän oli palaamassa takaisin keittiöön, kun kuuli lopulta taas Yuurin äänen.
”Minä ostan sinulle uudet vanukkaat.”
Viktor kääntyi katsomaan Yuuria, joka istui sohvalla varsin määrätietoisen näköisenä katse hänen suuntaansa. Hän hymyili pienesti.
”Ei sinun tarvitse”, hän totesi yksinkertaisesti. ”Eipä sellaisten syöminen ole hyväksi minullekaan.”
Yuuri ei myötäillyt sanoja tai väittänyt vastaan vaan keräsi taas varovasti ympärilleen läpi käytäviä papereita. Hänen hetkellinen määrätietoisuutensa näytti kadonneen kuin tuhka tuuleen, ja Viktor katsoi häntä hetken mietteliäänä ennen kuin palasi keittiöön.
Ei ollut helppo edes arvuutella, mitä Yuurin yliajattelevassa mielessä oikein liikkuikaan. Viktor lujasti toivoi, että voisi päästä siitä joskus jyvälle, että Yuuri lopultakin uskaltaisi avautua hänelle paineistaan.
Että vielä jonain päivänä Yuuri tajuaisi hänen olevan vanukkaita parempi vaihto.