Title: Kunnes tiemme jälleen taas kohtaavat
Author: Larjus
Chapters: 7/7 (tuplaraapalejatkis)
Fandom: SK∞ (SK8 the Infinity)
Pairing: Nanjou Kojirou (Joe)/Sakurayashiki Kaoru (Cherry blossom)
Genre: Reinkarnaatio-AU, drama
Rating: K-11
Warnings: Mainintana itsetuhoisuudella uhkaaminen
Disclaimer: En omista oikeuksia alkuperäissarjaan, enkä ole saanut tämän kirjoittelusta lainkaan rahaa
Summary: Vaikean eron hetkellä annettu lupaus kantaa vielä vuosisatojen päähänkin.
A/N: Minä ja
Maissinaksu muistaakseni puhuttiin joskus reinkarnaatio-AU:sta Matchablossomilla, ja mun ensimmäinen ajatus oli, että lukisin vaikken siitä osaiskaan mitään kirjoittaa (vaikka pari ajatusta ilmoille heitinkin). No, toisin kävikin, kuten huomaatte. Taas vaihteeksi iski inspiraatio suihkussa ollessa, kuuntelin siinä samalla
Nightwishin Sleeping Sunia, joka viritti mut näille taajuuksille. Kello oli siinä vaiheessa ja jotain yli kymmenen illalla ja olin jo aatellut sammuttaa koneen, mutta päädyinkin sitten kirjoittamaan näiden tuplaraapaleiden ensimmäisiä versioita (koko ajan Sleeping Sunia kuunnellen). Lopetin vasta joskus vähän kahden jälkeen, kun en vain voinut lopettaa, vaikka väsymys oli jo kova. Tää on niitä harvoja ficejä, joiden kirjoittaminen nosti tunteeni oikee kunnolla pintaan, mutta musta tuntuu, että alkuperäinen kirjoitusajankohta vaikutti siihen suuresti. Vaikka myönnän, että kyllä mä vähän herkistyin näitä ihan päiväsaikaankin editoidessa 😅
Vaikka sitä ei tässä missään vaiheessa suoraan sanota, tää on kirjoitettu sillä ajatuksella, että jo noiden ekojen raapaleiden aikana Kaorun ja Kojiroun suhde on romanttinen (kuin myös vikassa). Toki jos kaiken nyt jostain syystä haluaa tulkita platoniseksi, niin mahdollistahan sekin on. Saan tästä myös jotain soulmate-vibaa, joten jos tähän haluaa semmostakin ajatella mukaan niin siitä vain.
Luultavasti heidän nimensä eivät ensimmäisten raapaleiden aikana olleet Kaoru ja Kojirou, mutta selkeyden vuoksi käytin niitä. Muutamassa sitten taktisesti välttelin nimien käyttöä
Mukana
Idän temppelin paluussa.
Kunnes tiemme jälleen taas kohtaavatItäinen Japani, Sengoku-kausi, tuntematon vuosi
Kojirou ei ollut eläissään todistanut mitään niin hirveää. Pahoin loukkaantunut Kaoru vuosi kuiviin hänen silmiensä edessä, eikä hän voinut tehdä
mitään.
”En jätä sinua”, hän sanoi niin vakaasti kuin kykeni ja yritti kuumeisesti miettiä, saisiko sittenkin vielä vietyä Kaorun turvaan. Hän ei halunnut myöntää tämän edessä vääjäämättä häämöttävää kuolemaa, vaikka mitään muuta tulevaisuus ei tälle soisikaan.
”Olen sanonut jo sata kertaa”, Kaoru kähisi selvästi tuskissaan eikä enää yrittänyt tyrehdyttää verenvuotoaan. ”Mene, pelasta itsesi, tai muuten sinäkin kuolet. Kojirou, minä pyydän.
Mene.”
Ja niin pahaa kuin se tekikin, Kojirou lopulta antoi periksi. Oli selvää, että ainoa asia, jonka hän enää saattoi tehdä Kaorun hyväksi, oli noudattaa tämän viimeistä pyyntöä, paeta ennen kuin viholliset ehtisivät paikalle.
”Minä elän”, Kojirou lupasi puristaen Kaorun kättä viimeisen kerran. Häneltä ei jäänyt huomaamatta, miten tämän voimat eivät riittäneet vastaamaan eleeseen. Seuraavassa hetkessä tämä vaikutti jo menettäneen tajuntansa. ”Elän meidän molempien puolesta.”
Kaorun käytännössä jo kuolleen ruumiin jättäminen jälkeen tuntui Kojiroun mielestä maailman julmimmalta teolta, vaikka tämä sitä itse olikin pyytänyt. Paetessaan paikalta hän mietti paitsi turvallista määränpäätä, myös sitä, mitä oli Kaorulle luvannut. Hän toivoi, että tämän sielu oli kuulemassa, kun hän jatkoi hiljaa:
”Anna minulle anteeksi, Kaoru. Seuraavassa elämässä olemme jälleen taas yhdessä. Lupaan sen.”