Kirjoittaja Aihe: Häivy Potter! S - H/D  (Luettu 2045 kertaa)

Fairy tale

Häivy Potter! S - H/D
« : 15.12.2020 16:58:22 »
.
« Viimeksi muokattu: 17.03.2025 14:55:56 kirjoittanut Fairy tale »

Vendela

• Teeholisti
  • Valvoja
Vs: Harry Potter: Häivy Potter! S (H/D - joulunalusfluffya)
« Vastaus #1 : 16.12.2020 20:56:00 »
Kiitos tästä joululahjasta! Olipa ihana yllätys :D

Todella kivaa, että toteutit tämän vaikka hieman emmitkin. Sillä luisteleva Draco on todellakin varsin suloinen ilmestys! Kivaa oli, että Harry vakoili Dracoa Kelmien kartasta ja kyllähän se on varmasti herättänyt kiinnostuksen kun toinen on vain pyörinyt ympyrää ;D Hienoa että Harry lähti selvittämään arvoitusta ja kaikki päättyi oikein hienosti. Suukot olivat ihania!

Tuo idea, että taika auttaa luistelemaan oli tosi kiva ajatus :D Itse olen aika surkea jäällä, joten olisi mukavaa jos voisi liidellä kauniisti Dracon tavoin pienellä taikaboostauksella! Ja musiikki toi hienon loppusilauksen tälle :)

Mukavaa joulun odottelua! Ja lämmin kiitos tästä :)

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Thelina

• Ilomarja
Vs: Harry Potter: Häivy Potter! S (H/D - joulunalusfluffya)
« Vastaus #2 : 16.12.2020 21:21:27 »
Olen samaa mieltä kuin Vendela, luisteleva Draco (ja varsinkin yhdessä luistelevat Harry ja Draco) on todellakin suloinen ajatus ja tässä fikissä suloinen toteutus! Harry ei tietenkään malttanut pysyä poissa vakoilupuuhista enkä yhtään ihmettele, jos keskellä järveä kartalla kieppuva Draco kiinnitti huomion. Kätevää, että kengistä saa taikomalla luistimet ja taika auttoi myös luistelun sujumisessa! Minusta on aina kivaa, kun fikeissä keksitään tämän tapaisia uusia juttuja, sopii hyvin taikamaailmaa täydentämään.

Kiitos tästä pehmoisesta jouluyllätyksestä, oli ihanaa lukea tällainen talvinen tarina! :)
Kurkista listaukseeni