Kirjoittaja Aihe: Yuri!!! on Ice: Uusia värejä S (Otabek/Yuri)  (Luettu 3019 kertaa)

Fairy tale

.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2025 12:53:31 kirjoittanut Fairy tale »

Larjus

• ألف ليلة وليلة
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
Vs: Yuri!!! on Ice: Uusia värejä S (Otabek/Yuri)
« Vastaus #1 : 13.12.2020 19:57:58 »
Siis ääää, mä oon ihan liian otettu siitä, että oot kirjoittanut mulle Otayuria 🥺🥺 Ja myös siitä, että olen inspannut sua paitsi fandomin myös tämän parituksen pariin ♥ Koska siis äää, enhän mä oo muuta kuin leijunut omassa OTP-kuplassani 😁😅
Ja siis joo Otayuri oli ihan God tier -valinta kyllä, aaaaaa ♥♥

Tämä oli todella kaunis ja niin aiheeltaan kuin rakenteeltaan Otabekille ja Yurille todella sopiva. Oon jo täysin ihastunut tuohon ajatukseen, että he tekevät tuollaista pitkää ajomatkaa Venäjältä Kazakstaniin 😍😍 Voin hyvin kuvitella heidän tekevänkin niin, ja oikein mielelläni luen senkin tekstin, jos jossain välissä julkaiset.

Tässä oli todella paljon kaikkia ihania, söpöjä ja helliäkin yksityiskohtia, jotka sai mun olon niin pehmoiseksi :3 Kuten vaikka se, kun Otabek laittoi Yurin käden takaisin peiton alle, sormeili tämän kämmentä, ja heidän nenät koskettivat toisiaan, ja että Yurin piti vähän nousta varpailleen heidän suudellessaan :3c Oon ihan hattaraa täällä ♥

Lainaus
Yuri oli siinä, aivan lähellä. Hän hyväili sormillaan kämmentä joka oli siinä aivan hänen omansa vierellä.

Yuri ei vetänyt kättään pois.

Yuri ei vieläkään vetänyt kättään pois hänen kosketuksensa alta.
🥺🥺🥺 I'm soft. Tää oli niin ihanan yksinkertaista mutta omalla tavallaan niin romanttista ja kertoi hahmoistakin niin paljon. Äää en kestä.

Voisin lukea vaikka tuhat ficiä siitä, miten Yuri ja Otabek rakastuvat toisiinsa, ja miten heidän ystävyytensä syvenee (koska friends to lovers todella on niin täydellistä), ja olin tämänkin kohdalla niin myyty. Voi niitä kahta kun epäröivät ja jännittävät, mutta onneksi uskaltavat edetäkin, vaikka sen jälkeen eka reaktio onkin että voi ei, teinkö nyt elämäni virheen ja pilasinko kaiken. Sellaista on ihana lukea (vaikka välillä jos sitä venytetään liikaa, kärsin ja tuskailen itsekin :D), mutta tämän kohdalla oli hyvä kun on oneshot, niin tilanne ratkesi ilman turhaa draamailua ja pitkittämistä ^^ Hyvä että Yuri sai suunsa auki ja asiansa sanottua, niin ei Otabekin turhaan tarvinnut pelätä heidän ystävyytensä pilaamista.

Pidin myös todella paljon mukana kulkeneesta väri-motiivista. Miten Yuri on nähnyt maailman aiemmin mustavalkoisena, mukana korkeintaan harmaan eri sävyjä, mutta Otabekin kanssa ystävystyttyään hän on alkanut nähdä myös muita värejä 🥺 Otabek maalaa mustan ja valkoisen päälle sateenkaarta... ;___; ♥♥ En kestä. Toivottavasti pääsevät näkemään yhdessä kaikki maailman värit ja niiden kirjon...
Lainaus
”Sinä näytit minulle mitä on pinkki ja purppura”, Yuri sanoi kohta.
Tää kuulostaa yhdeltä kauneimmalta rakkaudentunnustukselta, mitä voi toiselle sanoa. Aivan ihana.

Lainaus
Kun Otabek oli vihjaissut siihen suuntaan, että teinit yleensä näkivät asiat kovin mustavalkoisina, oli Yuri vain murahtanut ja kysynyt mikä Otabek sitten luuli olevansa, ellei teini.
Tästäkin kohdasta pidin myöskin, varsinkin sen takia, että tässä tuli hyvin esille heidän erilaisuutensa (mutta myös se, että Otabek'kin on canonissa vasta teini - jotain, minkä osa fandomista tuntuu tyystin unohtavan vieläkin 🙄 Välillä tuntuu että joidenkin silmissä Otabek on tyyliin samaa ikäluokkaa Viktorin kanssa...)

Kun yhdessä kohdassa Otabek puhui yön viettämisestä teltassa, minähän väkisinkin unohduin hetkeksi miettimään, millainen yö heille onkaan tulossa ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tämän tarinan pohjalta kyllä varmaan vielä ihan viaton (turha sitä on edetä liian nopeasti) mutta jotain söpöä kuhertelua toivon mukaan kuiteskin!

Loppulauseet olivat myös ihanat ja viimeistelivät koko tarinan, koska mä niin rakastan myös sitä, että hahmot ovat niin innoissan jostain (ja/tai rakastuneita toisiinsa) ettei edes huomata niitä ikäviä asioita ympärillä, kun se ihana asia (oma kulta) vie voiton ja kaiken huomion.

Lainaus
He jakoivat vielä yhden pinkin ja purppuran hetken, joka oli kuin sinetti sille että heidän ystävyytensä nuppu sai puhkea kukkaan ja molemmat halusivat sen jatkuvan sillä tiellä, jonne ensiaskeleet oli otettu.
Ihan täydellistä ♥ Kaikkea hyvää näille kahdelle ja heidän kukkivalle ystävyydelleen/rakkaudelle 😭😭♥♥

Siis oi että, kiitos vielä hurrrjasti tästä ficistä! Todella ilahdutti tämmöinen synttärilahja ♥

随分・・・待たせちまったな・・・」