Title: Liian monta villapaitaa
Author: Larjus
Chapters: Raapale
Fandom: Sakarin villapaitapeli
Characters: Sakari (kuka muukaan
)
Genre: lol
Rating: S
Disclaimer: En valitettavasti ole se nero tämän legendaarisen pelin takana. Enkä ole tämän kirjoittelusta saanut rahaakaan, kuka muka tällaisesta mitään maksais
Summary: Sakarin elämässä on liian monta villapaitaa.
A/N: Yks päivä aloin töissä vain
puoliksi läpälläni ajatella, että lol vois kirjoittaa Sakarin villapaitapelistä ficin
Ja kun pikkuisen vakavissani siinä vaiheessa olin niin eihän siinä kauaa mennyt kun sen jo tein. Nyt on kyllä hämyin fandom, josta oon ikinä kirjoittanut
Mutta pitihän tämäkin kokea, mulla kun on muutenkin tapana kirjoittaa vähän ”erikoisemmista” fandomeista (ainakin Finin mittakaavassa).
Yleensä mulla on ficit tallennettu koneelle niiden varsinaisilla otsikoilla (tai jollain työnimillä, jos en ole otsikkoa päättänyt), mutta tämän tiedostonimi on ”lol” (enkä aio sitä muuttaa). Kertoo varmaan tarpeeksi.
Ihan muute parasta, että pelikone.fi:ssä Sakarin villapaitapeli on action-peleissä! On kyllä ehdottomasti ansainnut paikkansa siinä kategoriassa :___D
Fici mukana
Pelihaasteessa ja
Multifandomin neloskiekalla.
// Äänestitte tän sit
Finipikareissa 2020 Vuoden muu fandom -ficciksi, wtf ihmiset :DD Mut oon otettu moisesta tunnustuksesta ♥
Liian monta villapaitaaYli kymmenen vuotta. Yli miljoona villapaitaa.
Sakari oli väsynyt jo kauan sitten mutta silti jaksoi uskollisesti kikattaa, kun joku puki hänen ylleen vihreän villapaidan. Ja aina, kun joku kieltäytyi niin tekemästä, hän tuijotti tätä tyytymättömästi, vaikka mieluummin olisikin kiittänyt tätä moisesta päätöksestä. Ei hän halunnut kutisevia villapaitoja, hän halusi mieluummin mitä tahansa muuta. Missä olivat nahkatakit, vakosamettihousut ja kauluspaidat? Missä olivat pipot, kivipestyt farkut ja anorakit? Eivät ainakaan Sakarin elämässä, eivät siinä todellisuudessa, mihin hänet oli luotu.
Hänelle ei suotu muuta kuin villapaita yksi toisensa jälkeen, eikä hän olisi jaksanut enää. Mutta oli pakko.
Toiset kymmenen vuotta. Toiset miljoona villapaitaa.