Tää oli kyllä ihan mielettömän suloinen fici. Rakastan perhefluffia, ja tässä sitä oli tarjolla runsaasti. Oon iteki viime aikoina kirjoitellut yhdestä omasta shipistäni vähän just tommosta, missä pidellään omaa pientä lastaan sylissä ja ihmetellään, miten kaunis ja ihana ja rakas se onkaan, ja oli ihana lukea sellaista jonkun toisenkin kirjoittamana 😭❤ Tämä oli niin söpö ja kaunis ja ihana ja täynnä rakkautta, ääää. Oon sisältäni läpikotaisin pehmosta höttöhattaraa tämän takia. (Nautin.)
”Olet aina erityisen hellä ja pehmo ollessasi kiitollinen ja perheesi lumoissa”, Draco sanoi pehmeästi.
Ja se on mun mielestä erityisen hyvä asia. Perhefluffi ja se, miten pehmoksi hahmot menevätkään perhettään kohtaan tuntemansa rakkauden takia, on jotain niin kaunista.
Minustakin ajatus, että Scorpius ja Albus ovat kaksosia, on ihana. Tykkäsin ylipäätään muutenkin tuosta ideasta, että lapset, jotka Dracolla ja Harrylla on canonissa, ovatkin tässä ficissä heidän yhteisiään. Totta puhuen en ollut yhtään varautunut siihen tätä lukiessa, mutta kun sen sitten tajusin, niin ei haitannut yhtään

Ihana ajatus sekin.
Koko fici pelkkää hattaraa ja kuorrutettu siirapilla, ja kokonaisuus oli jotain niin kaunista ja suloista. Söpöä oli niin Draco pientä Lilyä kanniskelemassa kuin Harry lukemassa iltasatua isommille lapsille. Ja toi kohta, missä Harry jää ovensuuhun katsomaan Dracoa, joka pitää vauvaa rintaansa ja olkaansa vasten, on jotain
niin ihanaa, tää fici oikeesti löysi just niit mun kaikkein pehmeimpiä ja herkimpiä kohtia perhefluffin suhteen, mikä on ihan mahtavaa. Vaikka miten tän jälkeen on nyt tarkoitus toeta...

Onneksi ilta on vielä nuori ja järkeviä menoja vasta huomenna. Nyt on vielä aikaa fiilistellä ❤