Kommenttikampanjasta iltaa o/
Luin tämän jo kauan aikaa sitten, mutta viimeaikainen kommentointilaiskuus/blokki/mikälie tuli minun ja kommentoinnin väliin. Mutta nyt!
Ah, loukkaantunut Geralt on aina omnom, ja ehkä söpöintä ikinä, että Valvatti on se, joka huolehtii <3
Olet kuvaillut tässä paikkoja tosi hienosti (hiiret ruokavarastolla <3), ja kaksikon dynamiikka tuntui erittäin kirjoille uskolliselta

”Tuota noin”, Valvatti aloitti ja kiemurteli vielä vähän lisää. ”Minä jään oikeastaan velkaa sinulle. Kun tässä kävi nyt niin että minulla ei ollut killingin killinkiäkään. Jouduin turvautumaan siihen, mitä löysin satulalaukuistasi. Ajattelin että...”
Ihana Valvatti

Tykkäsin siitäkin, miten paritus oli jotenkin erittäin vaivihkainen, sellainen, että voisi olla suoraan kirjoissakin.
Voisin lainata kaksi viimeista kappaletta kokonaan, ja tunkea perään kaikki sydänsilmähymiöt, huutomerkit ja sen sellaiset, koska tuo hiusten hypistely ja luvan saaminen ja Geraltin murahtelu ja aaaaaaa, kaikki on vaan niin suloista, että ehkä vähän istun sulaneena lätäkkönä tässä tuolillani.
Lisäksi voisin lainata about kaikki Valvatin repliikit ja Geraltin murahdukset ja sydämöidä nekin ^^
Kiitos tästä ja pahoittelut kommentin viivästymisestä!
~Violet